ki
door king94 Jun 17, 2013 om 14:51
Huishouden & energie

Nederlandse Huisbeveiliging

Iemand bekend met de "Nederlandse Huisbeveiliging". Telefonische verkoper probeert via mijn man een afspraak te maken. Ik ben er nooit zo happig op en zoek dan eerst op internet of er rare verhalen over bestaan. Nog niet gevonden. Iemand hier ervaringen?

14246 35 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 17, 2013 om 15:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Van hun site:

De Nederlandse Huisbeveiliging heeft zijn succes te danken aan een unieke formule. Waar de meeste beveiligingsbedrijven en installateurs u dure systemen adviseren, doen wij dit niet. Omdat wij als bedrijf niet investeren in de conventionele reclamemiddelen kunnen wij uit ons reclame budget systemen geheel kosteloos aanbieden. Natuurlijke vragen wij hier wel iets voor terug.

Als ik die laatste zin lees, gaan bij mij alarmbellen rinkelen.

dearagain
door dearagain - Jun 17, 2013 om 15:19
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*bij het lezen van deze firmanaam gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen

*de formule is zo uniek, dat je per maand een fiks bedrag moet dokken

me
door mein33 - Jun 17, 2013 om 15:23
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als u geen behoefte had of heeft aan een beveiligingsinstallatie om uw woning en bezittingen te beveiligen dan moet u hier zeker niet op reageren.
Opdringere verkopers die veel beloven geven meestal weinig voor veel geld.

Vaak is goed hang- en sluitwerk voldoende voor de gemiddelde burger.
Mocht u wel die behoefte tot beveiliging hebben dan kunt u zich beter uitgedreid informeren en uitsluitend een installatie nemen welke direct in verbinding staat met een alarmcentrale / meldkamer welke gelijk in actie komt als het alarm in werking treed.

tijger1
door tijger1 - Jun 17, 2013 om 15:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een bedrijf dat het van telefonische colportage moet hebben, daar zou ik nooit aan beginnen.

En dan kosteloos een installatie, maar ze vragen er wel iets voor terug? Wat dan, een kopje koffie tijdens het "adviesgesprek"? Wat is dat voor rare manier van een bedrijf uitoefenen?

Laat u niet in de luren leggen. Niet afspreken, niet binnenlaten. Binnen de kortste keren zit u vast aan een super duur abonnement.

gompy2
door gompy2 - Jun 17, 2013 om 15:52
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@king94
Wat er van gezegd kan worden is al gezegd en ze hebben allemaal gelijk.
Wat kunnen die lui jou bieden wat je zelf niet kunt bedenken en uit kunt zoeken op internet?
Ik wil alleen zeggen dat ik je achterdocht en eerst even "rondneuzen op internet" een goede eigenschap vind en het zal je voor veel teleurstellingen behoeden denk ik.
En je bent toch slimmer dan je man ;-)

Cookies
door Cookies - Jun 17, 2013 om 15:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......*ik heb meer de indruk dat mijn naam jou niet aanstaat.......

Verkeerde indruk! Wel een nergens op gebaseerde ......*bij het lezen van deze firmanaam gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen......, staat mij niet aan.

En als die zin wel ergens op gebaseerd is, wel zo handig voor topicstarter als je dan het waarom even vermeld! De firmanaam misschien in de wandelgangen van het verzorgingshuis opgevangen? Ik noem maar wat.

ki
door king94 - Jun 17, 2013 om 16:07
2 Antwoorden / 1 Vragen

Onderbuikgevoel hè :-)

Jullie reacties gaan vanavond naar man. Samen met de info die ik over dit soort bedrijven op internet gevonden heb met een andere naam.

tijger1
door tijger1 - Jun 17, 2013 om 16:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=king94 schreef op maandag 17 jun 2013, 16:07]Onderbuikgevoel hè :-)

Jullie reacties gaan vanavond naar man. Samen met de info die ik over dit soort bedrijven op internet gevonden heb met een andere naam.

U kunt hem ook gewoon verbieden een afspraakje te maken. (Lol)

zoekster
door zoekster - Jun 17, 2013 om 16:27
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Voor 1 ding wil ik u waarschuwen. Als u (uw man) de firma gaat opbellen voor een afspraak zou het wel eens heel goed kunnen dat dit NIET onder colportage valt. Dat betekent dat u geen 8 dagen bedenktijd heeft om nog eens goed het contract en al zijn voorwaarden door te spitten, nadat u eenmaal heeft getekend. U zit er dan aan vast.

Voor colportage geldt het volgende, als u wordt gebeld en het initiatief om bij u in huis te komen ligt bij het bedrijf, dan valt het onder colportage. Als u nu actief het bedrijf gaat benaderen voor een afspraak, dan is het geen colportage. Vraag sowieso hoe het zit met de bedenktijd en weet dat voor colportage de volgende regels gelden. KLIK

Zelf vind ik dit een afrader, maar mocht uw man echt heel geïnteresseerd zijn, dan zou ik de verkoper naar het contract vragen met alle voorwaarden, alvorens ook maar iets te tekenen. Eerst alle kleine details nagaan. Die lui kunnen praten als Brugman en alles zo mooi voorstellen, voor u het weet zit de pen in de handen en de krabbel is gezet. Volgende dag spijt, daar hebben ze geen boodschap aan.

Cookies
door Cookies - Jun 17, 2013 om 16:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......Na het eerste * volgt nog een 2de * *de formule is zo uniek, dat je per maand een fiks bedrag moet dokken.....

Conclusie: het is NIET de firma naam waardoor bij jou de alarmbellen gaan rinkelen, maar de gehanteerde formule. Zeg dat dan gewoon.

@mein33: hij denkt van wel en ik laat hem dat denken.;-)

tenormin
door tenormin - Jun 17, 2013 om 16:32
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Als ik er behoefte aan zou hebben zocht ik gewoon een goed bekend staande firma uit om de beveiliging te regelen. Niet iemand die zich via telefoon bij me binnendringt.

ki
door king94 - Jun 17, 2013 om 16:33
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 17 jun 2013, 16:32]Als ik er behoefte aan zou hebben zocht ik gewoon een goed bekend staande firma uit om de beveiliging te regelen. Niet iemand die zich via telefoon bij me binnendringt.
Zo denk ik er ook over.

me
door mein33 - Jun 17, 2013 om 16:50
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@ carola.83,

Denk dat het bij ons net zo werkt !!

Redacteur
door Redacteur - Jun 17, 2013 om 17:13
1063 Antwoorden / 62 Vragen

Wil iedereen zoveel mogelijk ingaan op het aan de orde gestelde? Topicstarters hebben doorgaans weinig aan off topic bijdragen. Dank!

De redactie

dearagain
door dearagain - Jun 17, 2013 om 17:49
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*het is goed te weten als consument, dat het hier om het volgende bedrijf gaat:

Nederlandse Huisbeveiliging B.V.

Goudsbloemvallei 50
5237 MK ‘s-Hertogenbosch

T:073-6400494

M:info@nederlandsehuisbeveiliging.nl
F:facebook.com/nederlandsehuisbeveiliging.nl

Postadres:
Postbus 5007
5800GA Venray

KvK-nummer 852760954

aurora1
door aurora1 - Jun 17, 2013 om 18:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het zal wel net zoiets zijn als Uw Huis Veilig, Securitas, R en G Beveiliging enz. Lees even hier (klikken). Misschien valt er nog niets over te vinden omdat ze nog niet lang bestaan?
Beslist niet aan beginnen. Voor een fractie van de te betalen bedragen kun je beter goed hang- en sluitwerk kopen/aanbrengen.
Hier zijn tips te vinden over veilig(er) wonen.

vr.gr.

br
door brucie - Jul 14, 2013 om 09:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ze ook over de vloer gehad. Komische stotteraars met weining inhoudelijke kenneis van alarmsystemen. De Nederlandse huisbeveiliging werkt hetzelfde als UwHuisVeilig en R&G beveiliging. Gewoon asocial verkopen via call center en deur aan deur, meer niet. Grappig detail: de verkopers heten, om het interessant te maken, Account Managers. Daar zakt je broek toch met de snelheid van het licht van af toch?!

Ik ken dit soort bedrijven en toen ik benaderd werd direct toegehapt om de stumper zijn verhaal te laten doen.
Hoe werken ze: ze maken via Call Center of komen langs de deur om een aspraak met je te maken. Liefst dezelfde dag nog, later in de week mag ook. Ze hebben een tijdelijke actie: bij ons in de buurt mochten ze kosteloos een aantal systemen weggeven ivm de toenemende criminaliteit. Dit was een actie van hun en Securitas. WAUW, een gratis system!!!

Dan de afspraak zelf. Ze komen binnen, maken wat complimentjes over je huis en gaan gelijk persoonlijk worden om informatie van je los te krijgen die ze later weer kunnen gebruiken. ik kende dit truucje en heb informatie verstrekt die ik later in het gesprek weer ontkende. Je ziet dan dat ze daar niet op getraind zijn en geen raad weten. Ze gebruiken een flip-over met een presentatie met wat statistieken en hele mooi afbeelding van oude mensen en rustig slapende stelletjes. Ze noemen wat cijfers en voorbeelden van waar het bij anderen is misgegaan en maken het daarn heel persoonlijk. "Hoe zou u het vinden als er iemand in uw huis binnenkomt en u bedreigd?" Vooral oudere mensen zijn gewillige slachtoffers en populair bij deze clubs. Ze schromen ook niet om eventuele huisdieren, kinderen, kleinkinderen en hobby's in te zetten. Die informatie hebben ze je dus bij de introductie al afhandig gemaakt.

Het gaat om een tijdelijke actie. Beslis nu en je krijgt een gratis system als je een meldkamer abonnement afneemt. Je moet direct beslissen, ze komen geen 2e keer. Voor 5 jaar welteverstaan! Lekkere aanbieding! 5 jaar lang 30 euro per maand betalen. Dat is 1800 euro in total voor een system van 300 euro inkoop voor hun, plus 15 euro per maand aan abonnementkosten bij securitas. Als je het dus zelf aanschaft in dezelfde vorm dan bespaar je dus 600 euro en zit je er maar een jaar aan vast.

Ik heb lekker door gevraagd en de verkoper begon te stotteren en uiteindelijk uit de school te klappen. Deze zogenaamde 'Account managers' hebben een heuse 4-daagse 'opleiding' gehad. Dit betekent een tekst leren + wat ze moeten antwoorden bij eventuele bezwaren vanuit de klant. Dat is het dus...

Trap er niet in!!!!!

sh
door shine - Jul 14, 2013 om 11:43
107 Antwoorden / 1 Vragen

Niet doen.
Gelijksoortig topic met veel, heel veel pagina's bij de concurrent radar.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=67198

Verschillende namen, zelfde manier van werken/beveiligen. Zie voorgaande reactie.

je
door jesse h - Jul 30, 2013 om 14:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas zijn wij er gisteravond wel ingetrapt....

Na het gesprek en tekenen hadden we er echter direct geen goed gevoel meer bij. Vandaag maar wat gegoogled en dat gevoel bleek helaas terecht... Typisch geval van 'als het kalf vedronken is,..' maar wel een hele wijze les voor ons.

Nu heb ik alle reacties gelezen en dan meen ik dat het kalf toch niet helemaal verdronken is. In de reactie van 'zoekster' lees ik dat het onder colportage valt (wij zijn telefonisch benaderd voor een afspraak) en dat je dan 8 dagen bedenktijd hebt en het contract kunt ontbinden.

Ik wil nu alleen geen fouten meer maken, dus mijn vraag is:
Wat kan ik het beste doen/ moet ik doen om zeker onder dit contract uit te komen?

Bedankt voor jullie reacties.

groet Jesse

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2013 om 14:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jesse h

Stuur ze vandaag nog een aangetekende brie dat u het contract ontbindt, stuur ook een mail. Kopie plus aantekenbriefje zorgvuldig bewaren.

tenormin
door tenormin - Jul 30, 2013 om 15:06
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=jesse h schreef op dinsdag 30 jul 2013, 14:48]Helaas zijn wij er gisteravond wel ingetrapt....

Na het gesprek en tekenen hadden we er echter direct geen goed gevoel meer bij. Vandaag maar wat gegoogled en dat gevoel bleek helaas terecht... Typisch geval van 'als het kalf vedronken is,..' maar wel een hele wijze les voor ons.

Nu heb ik alle reacties gelezen en dan meen ik dat het kalf toch niet helemaal verdronken is. In de reactie van 'zoekster' lees ik dat het onder colportage valt (wij zijn telefonisch benaderd voor een afspraak) en dat je dan 8 dagen bedenktijd hebt en het contract kunt ontbinden.

Ik wil nu alleen geen fouten meer maken, dus mijn vraag is:
Wat kan ik het beste doen/ moet ik doen om zeker onder dit contract uit te komen?

Bedankt voor jullie reacties.

groet Jesse

Wel, als u ze NIET zelf heeft gebeld onmiddellijk doen wat zoekster aangeeft en geen seconde langer wachten!!!

br
door brucie - Jul 30, 2013 om 15:09
2 Antwoorden / 0 Vragen

Aangetekend opzeggen idd. Is het precies op de manier gegaan zoals ik zei?

zoekster
door zoekster - Jul 30, 2013 om 15:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U kunt het contract nietig verklaren, als er niet in het contract staat dat u 8 dagen bedenktijd heeft.
klik HIER voor de voorbeeldbrief
De dingen die niet van toepassing zijn laat u weg.

Als zij beweren dat het geen colportage is, omdat zij een telefonische afspraak met u hadden en u dus toestemming gaf om langs te komen, wijs ze er dan op dat het initiatief om bij u langs te komen bij hun lag en dat er dus wel sprake is van colportage. (ik ga dan vanuit dat het initiatief inderdaad bij hun lag)

Als er wel in het contract staat dat u 8 dagen bedenktijd heeft, maak dan gebruik van de volgende brief
klik HIER
Pas aan aan uw situatie

di
door digioma - Jul 30, 2013 om 17:55
646 Antwoorden / 29 Vragen

NUON leverde prima beveiliging met goede service en nazorg.
Is dit voorjaar overgenomen door ander bedrijf met dezelfde condities.
We zijn al jaren tevreden.

je
door jesse h - Jul 31, 2013 om 17:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor julllie snelle reacties.

Ik heb zojuist een aangetekende brief gestuurd naar hun postadres in Venray (zit de hoofdvestiging) en een brief middels gewone post naar de (tweede) vestiging in Den Bosch. Ook nog de ondertekende brief ingescand en gemaild.

Hopelijk ontvang ik snel een bevestiging van ze en zijn we er weer vanaf.

@zoekster:
In de overeenkomst staat dat abonnee 8 dagen bedenktijd heeft om de overeenkomst te ontbinden dus geven ze volgens mij zelf al aan dat het om colportage gaat. Voor de zekerheid heb ik het volgende in de brief opgenomen: 'Hierbij deel ik u mee dat ik op 29 juli 2013, tijdens een afspraak bij mij thuis (naar aanleiding van het door u geïnitieerde telefonische aanbod), een overeenkomst heb gesloten...'. Heb in mijn telefoon ook nog een foto gemaakt van de 'inkomende' oproep.

@Brucie:
Het ging inderdaad precies zoals je het omschreven hebt m.u.v. stotterende en onkundige adviseurs. Ik ben sceptisch het gesprek ingegaan en behoorlijk doorgevraagd, maar overal hadden ze correcte en uitgebreide antwoorden op. Zelfs onvoorziene vragen en situaties. Dat moet ik ze toch nageven. Meerdere keren heb ik me al afgevraagd of wij nou zo naïf zijn geweest, en dat zal in zekere mate zo zijn, maar het was een behoorlijk diepgaand gesprek van 2,5 uur waarbij ik niet de indruk kreeg dat dit onkundige mensen waren.
Vergeet niet dat jij al op de hoogte was van dergelijke praktijken en het gesprek expres bent aangegaan wetende hoe de vork in de steel zit. Dat is wel wat ander als onwetend en te goeder trouw een gesprek aangaan. En je geeft aan dat je behoorlijke kennis van dit soort systemen hebt, dat geldt voor ons niet.

groet Jesse

tijger1
door tijger1 - Jul 31, 2013 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jesse h

Eigenlijk zouden al uw haren al overeind moeten gaan staan als u gebeld wordt door een bedrijf met een aanbod op wat voor gebied dan ook.

Als u belangstelling hebt voor het een of ander, kijk eerst op internet, of in een winkel, houd uw handen in uw zak en teken niets.

Elk normaal bedrijf heeft uitgebreide informatie op papier, wat ze u graag toesturen, zodat u zich eerst goed op de hoogte kan stellen.

ma
door marenubium - Oct 28, 2013 om 15:41
8 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag gebeld door 0738445501
Eerst even op internet gekeken wie dat was. Niks te vinden, op een vraag aan http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=273666 na.
Ook wel weer vrij apart: colporteurs/callcenters e.d. bellen vaak met een anoniem nummer.
Ik werd nieuwsgierig, dus heb het nummer teruggebeld.
Nederlandse Huisbeveiliging.
Ik kreeg een vrouw aan de lijn, met een zeer vlotte babbel.
De dame was erg gespitst op het maken van een afspraak.

Globaal gesprek:
CCM (callcenter medewerkster):Goedemiddag, Nederlandse Huisbeveiliging, waarmee kan ik u van dienst zijn?

Ik: Goedemiddag, met mevrouw naam, ik ben net gebeld door dit nummer

CCM: Ja dat kan kloppen, wij mogen u DEZE WEEK (zie bovenstaande link) een gratis aanbieding doen voor huisbeveiliging in uw wijk...

IK: Weet u in welke wijk ik woon?

CCM: Ja, dat is straat+huisnummer, klopt dat? (eh? ze hebben een goed systeem daar, wat direct het telefoonnummer koppelt aan hun 'bellijstjes', zodat mijn gegevens per direct op hun computertje verschijnen, not amused)

IK: Vooralsnog kan dat kloppen (hier ging ik de mist in, ik heb zelf ervaring met callcenter werk, dus was eerst verbaasd door hun geavanceerde systeem en daarmee van mijn a propos, NEVER nooit en niet je adresgegevens bevestigen!)

CCM: Nou, wij zijn bezig met een UNIEKE promotie campagne, we hebben een aanbieding deze week voor uw wijk. Wij doen niet aan conventionele reklame, maar mond op mond reklame, weet u wel? Dat werkt het beste. Dat kan onze adviseur u het beste uitleggen, door een adviesgesprek. Wij komen bij u thuis, dus schikt het u morgen om 15:00 of om 18:00, dat kan ook?

IK: Hebben jullie een site en KvK nummer?

CCM: Ja, als u akkoord gaat met een afspraak, dan plan ik die in, en krijgt u een bevestigingmail. Dan ziet u ook onze gegevens, en kunt u terugbellen als u wilt. Welk email adres kan ik noteren? (nooit doorgeven!!!!)
Ik: Wat is jullie site?

CCM: Nederlandse huisbeveiliging. Ik kan voor u een adviseur inplannen voor morgen 15:00 of morgenavond om 18:00, wat schikt u het beste?

IK: Nederlandsehuisbeveiliging.nl?

CCM: Ja dat klopt.

IK: En staan jullie ook ingeschreven bij de KvK?

CCM: Ja dat klopt ook. Kan ik een adviseur voor u inplannen? Misschien een andere dag, als u dat beter uitkomt?

IK: Neuh, dat zie ik niet zo zitten. Ik ga even jullie site raadplegen. KvK ingeschreven, he?

CCM: Ik wil best met u een afspraak maken, dan krijgt u alles uitgelegd door onze adviseur, wat....

IK: Nee, dat lijkt me geen optie. Ik vraag me af hoe u aan mijn gegevens en nummer komt, want ik sta in het belmenietregister (dit is waar).

CCM: Ja, eh, haha...ja, ik hoor wel vaker dat dat...

IK: Niet zo goed gaat, nee. In ieder geval bedankt voor uw informatie.

CCM: Ja, graag gedaan, nog een fijne dag gewenst, mevrouw naam.

Daarna hun site bekeken, met hun 'unieke' formule. Uniek, my ***.
Wel weer leuk om te doen, overigens.
Dus mensen, trap er niet in.

Dit is nu gaande in Enschede.

co
door cocochanel29 - Nov 13, 2013 om 20:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

Prima bedrijf, niets mis mee. Via vrienden van mij die ook een systeem via hun aangeschaft hebben en hier zeer over te spreken waren, heb ik zelf de keuze gemaakt om een afspraak te maken. De adviseur die langs kwam nam de tijd voor me en heeft alles heel duidelijk uitgelegd.
Omdat het allemaal via de meldkamer gaat en je ook opties kunt "bijbestellen", sprak mij dit heel erg aan.
Je hoort vaak van die beveiligingssystemen die duizenden euro's kosten omdat je alles via simkaart gaat en je een sms krijgt als er iets mis gaat. Bij dit bedrijf krijg je een telefoontje van de meldkamer waarna je je "unieke wachtwoord" door moet geven zodat je ook zeker weet dat het vertrouwd is.
Ik heb dit systeem nu een aantal maanden en ik ben zeer te spreken over het bedrijf en het systeem zelf. Binnen 8 dagen werd het systeem geïnstalleerd en ik heb er nog geen problemen mee gehad!

Geen addertjes onder het gras dus en echt de moeite waard om met het bedrijf in zee te gaan :D

kaasbroodje
door kaasbroodje - Nov 13, 2013 om 20:28
937 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=cocochanel29 schreef op woensdag 13 nov 2013, 20:27]Prima bedrijf, niets mis mee. Via vrienden van mij die ook een systeem via hun aangeschaft hebben en hier zeer over te spreken waren, heb ik zelf de keuze gemaakt om een afspraak te maken. De adviseur die langs kwam nam de tijd voor me en heeft alles heel duidelijk uitgelegd.
Omdat het allemaal via de meldkamer gaat en je ook opties kunt "bijbestellen", sprak mij dit heel erg aan.
Je hoort vaak van die beveiligingssystemen die duizenden euro's kosten omdat je alles via simkaart gaat en je een sms krijgt als er iets mis gaat. Bij dit bedrijf krijg je een telefoontje van de meldkamer waarna je je "unieke wachtwoord" door moet geven zodat je ook zeker weet dat het vertrouwd is.
Ik heb dit systeem nu een aantal maanden en ik ben zeer te spreken over het bedrijf en het systeem zelf. Binnen 8 dagen werd het systeem geïnstalleerd en ik heb er nog geen problemen mee gehad!

Geen addertjes onder het gras dus en echt de moeite waard om met het bedrijf in zee te gaan :D

mooie reclame, u meld zich hier speciaal aan om dit te melden? Ziet er wel wat "verdacht" uit.

pi
door pieterwolters - Nov 14, 2013 om 09:30
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Het maakt helemaal niet uit of het een dubieus of gerenommeerd bedrijf gaat. Gewoon nooit op in gaan. Pas als je zelf hebt besloten dat je iets aan beveiliging wilt doen een beveiligingsbedrijf bellen. Nooit andersom.

hutch
door hutch - Nov 14, 2013 om 09:55
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Toch wel aardig van sommige personen om zich hier te registreren, vervolgens één reactie te plaatsen, uiteraard in het voordeel van een bepaald bedrijf ...... en vervolgens blijft het ook bij die ene reactie.
Je kunt ze hier zo allemaal bij (gebruikers)naam noemen. Valt absoluut niet op.

Het nadeel van een dergelijke handelwijze is dat dat bedrijf (waar over het gaat) steeds minder geloofwaardiger wordt.

En de eerste colporteur of persoon die iemand wat probeert aan te smeren EN die helemaal eerlijk is, moet nog geboren worden. En waarom? Omdat zijn/haar inkomen afhankelijk is van de uitspraken die hij/zij doet.

Buitendat is dergelijke beveiliging een peperduur verhaaltje.

door 1234opelastra21 - Apr 9, 2014 om 21:19
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo king94 trap er niet in ik ben er ingetrapt en niks als problemen dus als je er onderuit kan moet je dat meteen doen
Het is rotzooi dat ze hebben ze zeggen veel maar komen niks na ik moest de eerste anderhalve al 135 euro betalen voor een monteur Zeg nogmaals zeg het op. Gr corne

jodidijk
door jodidijk - Apr 10, 2014 om 20:55
24 Antwoorden / 2 Vragen

Omdat ik zelf bij een soortgelijk bedrijf kortstondig heb gewerkt en nadat ik er achter ben gekomen hoe dat bedrijf verkocht ben ik daar onmiddelijk gestopt omdat ik geen mensen kan en wil belazeren. Ik werk nu bij een totaal installateur die ook beveiligings installaties aanlegd en raad iedereen aan een eventuele beveiligingsinstallatie aan te leggen door een erkend installateur.

ro
door robert_gus - Sep 2, 2014 om 07:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben vorige week ook benaderd via mijn mobiele telefoon door de "Nederlandse Huisbeveiliging" met het verhaal dat ze 3 gratis beveiligingssystemen mogen weg geven.
Volgens de mevrouw die het verhaal vertelde gaat om een actie die de mond op mond reclame zou moeten bevorderen voor het bedrijf.

In eerste instantie toegestemd met een afspraak, maar na wat ik allemaal heb gelezen (o.a. op deze site) toch maar afgebeld. Heb geen zin om aan een duur abbonement vast te hangen voor een inferieur systeem.

me
door mein33 - Sep 2, 2014 om 11:40
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=robert_gus schreef op dinsdag 2 sep 2014, 07:55]Ik ben vorige week ook benaderd via mijn mobiele telefoon door de "Nederlandse Huisbeveiliging" met het verhaal dat ze 3 gratis beveiligingssystemen mogen weg geven.
Volgens de mevrouw die het verhaal vertelde gaat om een actie die de mond op mond reclame zou moeten bevorderen voor het bedrijf.

In eerste instantie toegestemd met een afspraak, maar na wat ik allemaal heb gelezen (o.a. op deze site) toch maar afgebeld. Heb geen zin om aan een duur abbonement vast te hangen voor een inferieur systeem.

Indien u voorafgaand aan dit telefoongesprek geen behoefte had aan een huis beveiligingsinstallatie, dan zult u dit ook nu niet hebben.
Gewoon de afspraak afzeggen en mochten ze toch komen dan aan de deur nogmaals meedelen dat u er geen belangstelling in heeft, nog makkelijker is om gewoon niet open te doen.
Waar u mee uit moet kijken is dat u:
A/ aan de deur of telefoon niet verder is gesprek of discussie gaan.
B/ de colporteur niet binnenlaten.