roekenbosch
door roekenbosch May 13, 2007 om 12:41
Huishouden & energie

Onderdelen teakstoelen

Ik heb een mooie set teakhouten tuinstoelen, model 5-standen zogezegd.

De onderdelen van deze stoelen (rugleuning, armleuning, zitting etc.) zijn met elkaar verbonden dmv  koperen(messing??) verbondingsstukken.

Die zijn volgens mij vrij standaard qua afmeting, maarrrrrr......vind ze maar 's als er bv een pal is afgebroken!!!

Ik heb heel internet voor mijn gevoel afgezocht maar krijg telkens 0 op het rekwest!!

Wie heeft voor mij het (mail)adres van een leverancier van deze onderdelen?????

3771 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 13, 2007 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag roekenbosch,

Het lijkt mij wel handig om hier even het MERK van de tuinstoelen te noemen.

Met dank, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - May 13, 2007 om 12:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Heb je al geinformeerd bij de firma waar je ze hebt gekocht, wellicht kunnen die vervangende onderdelen voor je na/bijbestellen.

Ijzerhandel/doe het zelf zaken heeft ook veel spullen die wellicht overeenkomen en geschikt zijn om de set te reparen.

Zo kocht ik laatst een losse set om de wc-bril weer te bevestigen nadat er iets afgebroken was, speciaal naar een sanitairzaak gegaan waar ze de juiste set niet hadden en bij Gamma trokken ze zo juiste setje uit de kast ;-)

Succes,

ve
door verwijderd - Apr 18, 2011 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zit met hetzelfde probleem