Oorhangers
Heb 13 september 2011 oorhangers gekocht, zilver met zirconia steen, 29,95 euro.
Thuis wilde ik ze indoen en zag dat er in elke hanger wat door het oor gaat een klein breukje zit, teruggegaan naar V en D.
Ik vroeg aan winkelmeisje of ik ze kon ruilen voor hangers zonder breukje, wel dezelfde, begon gelijk dat oorbellen niet teruggebracht mogen worden, ze begreep volgens mij niet dat er iets aan mankeerde.
Manager erbij gehaald, die constateerde dat het niet zo erg was en dat ze toch niet kapot waren. als ze eventueel kapot gingen kon ik altijd nog terugkomen en zou hij het wel afhandelen.
Klantenservice aangeschreven, met de mededeling dat ik bij magager was geweest, kreeg antwoord dat ik bij manager moest zijn, heb de indruk dat ze mijn mail helemaal niet gelezen heeft.
Ik dacht, ik doe ze in, tot mijn verbazing zit er over lengte van oorsteker allemaal oneffenheden, doen ontzettend pijn met indoen.
Vind het wel normaal dat oorbellen niet geruild mogen worden, maar ik wilde gewoon oorbellen hebben die heel zijn.
Ik vind dat Vroom en Dreesman mijn klacht niet serieus neemt, zo ga je niet met mensen om.
Kijk, het gaat allereerst om oorbellen waarbij hygienemotieven een rol spelen om ze niet te ruilen. Je zei niet hoeveel tijd er tussen de koop en het eerste gebruik zat. Laat ik aannemen dat je ze uiteraard gelijk wilde dragen. Misschien kun je daar nog iets over zeggen zodat het motief "gebruikt" geen argument meer is.
Maar dan dit: ik heb er moeite mee om te lezen dat de manager het "niet zo erg vond". Het is niet van belang wat een manager van een beschadiging vindt, de beschadiging hoort er niet te zijn en u zou recht hebben op hele oorbellen. Daar heeft u groot gelijk in. Laat er nog eens een andere manager naar kijken, want de manier waarop er met het probleem omgegaan is is verre van deskundig.
Ik bedoel dus dat de manager zou kunnen denken dat de oorbellen vaker gedragen zijn en dat de schade daardoor kan komen. Kun je je daartegen indekken?
Allereerst wilde ik ze omruilen voor dezelfde hangers, maar dan zonder beschadiging, ik wilde geen andere of geld terug, ze hadden niet meer dezelfde.
Ik ben gelijk de volgende dag teruggegaan, was in Zoetermeer.
Overigens zei het winkelmeisje dat ik de volgende keer heel goed moest kijken als ik weer oorbellen kocht of ze niet beschadigd waren, want terugbrengen was er niet bij, nou die volgende keer komt er voorlopig niet meer, ik koop voorlopig niks meer bij V en D.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer