redrose
door redrose Oct 4, 2011 om 13:45
Huishouden & energie

Oorhangers

Heb 13 september 2011 oorhangers gekocht, zilver met zirconia steen, 29,95 euro.
Thuis wilde ik ze indoen en zag dat er in elke hanger wat door het oor gaat een klein breukje zit, teruggegaan naar V en D.
Ik vroeg aan winkelmeisje of ik ze kon ruilen voor hangers zonder breukje, wel dezelfde, begon gelijk dat oorbellen niet teruggebracht mogen worden, ze begreep volgens mij niet dat er iets aan mankeerde.
Manager erbij gehaald, die constateerde dat het niet zo erg was en dat ze toch niet kapot waren. als ze eventueel kapot gingen kon ik altijd nog terugkomen en zou hij het wel afhandelen.
Klantenservice aangeschreven, met de mededeling dat ik bij magager was geweest, kreeg antwoord dat ik bij manager moest zijn, heb de indruk dat ze mijn mail helemaal niet gelezen heeft.
Ik dacht, ik doe ze in, tot mijn verbazing zit er over lengte van oorsteker allemaal oneffenheden, doen ontzettend pijn met indoen.
Vind het wel normaal dat oorbellen niet geruild mogen worden, maar ik wilde gewoon oorbellen hebben die heel zijn.
Ik vind dat Vroom en Dreesman mijn klacht niet serieus neemt, zo ga je niet met mensen om.

818 4 Rapporteer

eva369
door eva369 - Oct 4, 2011 om 15:21
308 Antwoorden / 2 Vragen

V&D doet wel vaker lastig met ruilen van slecht product. beste wat je kunt doen is voorkomen dat je iets koopt wat niet helemaal goed is.

druifje01
door druifje01 - Oct 4, 2011 om 17:03
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Kijk, het gaat allereerst om oorbellen waarbij hygienemotieven een rol spelen om ze niet te ruilen. Je zei niet hoeveel tijd er tussen de koop en het eerste gebruik zat. Laat ik aannemen dat je ze uiteraard gelijk wilde dragen. Misschien kun je daar nog iets over zeggen zodat het motief "gebruikt" geen argument meer is.
Maar dan dit: ik heb er moeite mee om te lezen dat de manager het "niet zo erg vond". Het is niet van belang wat een manager van een beschadiging vindt, de beschadiging hoort er niet te zijn en u zou recht hebben op hele oorbellen. Daar heeft u groot gelijk in. Laat er nog eens een andere manager naar kijken, want de manier waarop er met het probleem omgegaan is is verre van deskundig.

druifje01
door druifje01 - Oct 4, 2011 om 17:11
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Ik bedoel dus dat de manager zou kunnen denken dat de oorbellen vaker gedragen zijn en dat de schade daardoor kan komen. Kun je je daartegen indekken?

redrose
door redrose - Oct 4, 2011 om 18:44
64 Antwoorden / 12 Vragen

Allereerst wilde ik ze omruilen voor dezelfde hangers, maar dan zonder beschadiging, ik wilde geen andere of geld terug, ze hadden niet meer dezelfde.
Ik ben gelijk de volgende dag teruggegaan, was in Zoetermeer.
Overigens zei het winkelmeisje dat ik de volgende keer heel goed moest kijken als ik weer oorbellen kocht of ze niet beschadigd waren, want terugbrengen was er niet bij, nou die volgende keer komt er voorlopig niet meer, ik koop voorlopig niks meer bij V en D.