Oxxio verkoper heeft ons misleid
De verkoper van oxxio heeft er voor gezorgd dat ik een verkeerde contract heb gekregen. Terwijl hij zelf en nog iemand er getuigen van was dat ik voor het contract met de i-pad ging en niet voor een budget contract. Nu 2 maanden later komt de fout naar boven en de verkoper doet nogal uit de hoogte door te melden dat ik dan maar over een jaar moet gaan over stappen en dan als nog voor de i-pad kan gaan. Hij heeft eerst zijn fout toe gegeven en daarna is het jammer voor mij en moet ik het hier maar mee doen. Na telefonische contact gehad te hebben met een andere medewerkster die mij kon vertellen dat deze vaak héél vaak voor komt en dat ze er op dit moment niets meer aan kunnen veranderen. Dus zit ik vast voor een jaar aan een contract die ik niet wou en de beloofde i-pad ja die koop ik maar in de winkel. Overstappen is dus niet altijd voordeliger!
Wees blij dat u het budget abonnement hebt. Daarvan zijn de elektra en gasprijzen voordeliger. Voor die I-pad aanbieding zit u er ook jaren aan vast.
En hoe hebt u dat contract afgesloten? Telefonisch? En hebt u het contract dan niet toegestuurd gekregen?
Geachte nancy24640,
Wij begrijpen dat het vervelend voor u is, dat u in de veronderstelling was dat u een iPad-overeenkomst was aangegaan, maar dat dit niet zo blijkt te zijn.
Wij wijzen u er echter op, dat u bij het aangaan van uw overeenkomst met Oxxio een welkomstpakket van ons heeft ontvangen, waarin stond aangegeven welke overeenkomst u met ons was aangegaan. Bovendien stond hierin vermeld, dat u binnen acht dagen uw overeenkomst met ons kon annuleren. U heeft geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid.
Het voordeel van uw Budgetovereenkomst, is natuurlijk wel, dat u de komende tijd bent verzekerd van de laagste tarieven voor stroom en gas.
Met vriendelijke groet,
Dicky
Oxxio Nederland bv
[quote=oxxioservice schreef op vrijdag 23 aug 2013, 15:32]Geachte nancy24640,
Wij begrijpen dat het vervelend voor u is, dat u in de veronderstelling was dat u een iPad-overeenkomst was aangegaan, maar dat dit niet zo blijkt te zijn.
Wij wijzen u er echter op, dat u bij het aangaan van uw overeenkomst met Oxxio een welkomstpakket van ons heeft ontvangen, waarin stond aangegeven welke overeenkomst u met ons was aangegaan. Bovendien stond hierin vermeld, dat u binnen acht dagen uw overeenkomst met ons kon annuleren. U heeft geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid.
Het voordeel van uw Budgetovereenkomst, is natuurlijk wel, dat u de komende tijd bent verzekerd van de laagste tarieven voor stroom en gas.
Met vriendelijke groet,
Dicky
Oxxio Nederland bv
*de verkoper heeft in eerste instantie de klant bedrogen
*en wordt in 2de instantie nog eens door OXXIO (in de persoon van Dicky) dunnetjes afgedroogd
*schande!
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een leverancier en Oxxio treft me als interessant. Ik ben dus nu aan het kijken of er veel meldingen zijn van boze klanten e.d.
Nou moet ik heel eerlijk zijn: als ik het bovenstaande lees dan krijg ik niet de indruk dat Oxxio de kwaaie piet is:
- Als ze u een abonnement hadden willen "aansmeren" dan had u waarschijnlijk tegen uw wil met een iPad gezeten in plaats van andersom. Het is niet erg logisch om een goedkoper abbonnement te willen verkopen
- De dame die hier namens Oxxio het woord doet, doet dat volgens mij om Oxxio te verdedigen, niet om nog eens "na te trappen" ofzo.
Ik zie namelijk helemaal niet in wat Oxx dan fo t heeft gedaan. En ook net waarom 8 dagen na het verschiijnen van een verkeede bestelliing Nancy nog niet aan de bel had getrokken.
Kan je wel boos gaan schelden op een website,. maar ik denk dat je toch echt even bij jezelf te rade moet gaan. Enfin succes verder.
@jwester
Datum van het topic gezien? Al twee jaar oud.
Veel succes met het zoeken naar een energieboxen.
Beste jwester,
succes met uw keuze voor een nieuwe energie leverancier.
Ik adviseer u om bij uw keuze ook te letten op het vast recht per produkt, klik hier.
Het vastrecht is bij Oxxio vele malen meer dan bij menig andere energieleverancier. De 'gratis' ipad, tablet of wat dan ook betaalt u (zonder dat u het weet) zelf door de veel hogere vastrecht kosten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer