ko
door kokbrink May 19, 2014 om 14:31
Huishouden & energie

Pas op voor noordholland dakkapelen

hallo beste leden en mensen,

ik wil iedereen heel graag waarschuwen voor dit bedrijf.
de persoon die vele heeft opgelicht met kompas dakkapellen Enschede en
Purmerend.
deze persoon [edit - red.] heeft al vele mensen opgelicht.
ook heeft hij een stiefzoon die mee doet hieraan.
ik wil iedereen waarschuwen voor deze persoon. en dus dit bedrijf.

mvg sandy
heeft nu dit bedrijf geopend

http://www.nhdakkapellen.nl/

884 5 Rapporteer

door 1953 - May 19, 2014 om 18:01
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Zou het ook als tip plaatsen bij TIPS!

valerius-2
door valerius-2 - May 19, 2014 om 19:02
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zijn al eerder klachten over gemaakt op dit forum.

pa
door patrickhop1977 - Feb 18, 2015 om 20:17
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hierbij mijn ervaring met Noord-Holland Dakkapellen:

Ik heb op 18-02-2015 2 dakkapellen laten plaatsen, 240 cm en 420 cm.
De vergunningsaanvraag en tekening zijn geregeld door Noord-Holland Dakkapellen.
Dit ging erg snel en professioneel. daar was ik zeer te spreken over.
De prijs was erg scherp, 50% aanbetaald na het tekenen van de offerte, de laatste 50% op de dag van levering.
Het is erg netjes geworden, het resultaat is beter dan ik ooit had verwacht.
Ik raad ze zeker aan bij vrienden en bekenden.

tot15karakters
door tot15karakters - Feb 19, 2015 om 10:51
2189 Antwoorden / 14 Vragen

????

Een nieuw forum lid die positief bericht plaatste?

Via Google waren diverse berichten te vinden die iets anders waren.

van leyden
door van leyden - Feb 19, 2015 om 21:41
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op donderdag 19 feb 2015, 10:51]????

Een nieuw forum lid die positief bericht plaatste?

Via Google waren diverse berichten te vinden die iets anders waren.

Zo, tot15karakters, je ruikt onraad?
Deze kwam heel toevallig langs en toevallig kan er bij hem nooit een dakkapel geplaatst zijn want toevallig was op die dag al zijn personeel ziek.

Bewijzen kan je het toch nooit, het blijven vermoedens. (wat zou het mooi zijn als je dat spul van dh dakkapel eens aan zijn haren kon trekken>> laat maar eens zien dan waar die dakkapel staat.
Onthou maar hoe een trol te werk gaat, ik ruik ze al van verre.