erto171
door erto171 Oct 20, 2016 om 13:23
Huishouden & energie

Philips scheerapparaat

Mijn 18 maanden oude Philips scheerapparaat  (€85.-)weigerde om te scheren, wel ging er een oranje led lichtje branden, bij navraag Philips  
klantenservice  werd mij verteld dat ik een nieuwe scheerkop moest kopen voor de prijs van €47 , dan zou het apparaat  het weer doen, ik zei dat het nog prima scheerde, niets aan te doen dat bepaald  Philips  wel voor u. Tja dus je kan niet zelf bepalen wanneer je de mesjes vervangt. Toen maar een Braun gekocht  die zou wel signaleren , maar niet blokkeren. Is dit normaal bij Philips  apparaten  ?

5172 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

simon55
door simon55 - Oct 20, 2016 om 13:36
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ik heb n Philips gekocht op 15-10-14 geregistreerd bij Philips en dan garantie tot 2017, en zijn dan de scheerkoppen niet goed meer haal ik n set van drie stuks en betaal dan € 17,90 dus waar u de prijs vandaan haalt van € 47  eurootjes is niet juist of deze zaak trekt u n poot uit !!!!!!!!!!!!!!!!

Gerry1969
door Gerry1969 Oct 21, 2016 om 00:56
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@simon55, sommige Philips apparaten hebben geen losse mesjes meer, je dient de hele koppenhouder te vervangen. Dus het hele deel wat je los kunt halen van je apparaat. Deze zijn duur, voor mijn apparaat zelfs 85 euro. 
Diewilik

hansje klein
door hansje klein - Oct 20, 2016 om 14:41
3037 Antwoorden / 62 Vragen
1

Dus Philips heeft vooraf al bepaald wanneer u een nieuwe scheerkop moet gaan kopen? Gekker moet het niet worden. Stel dat je auto blijft staan omdat de producent heeft bepaald dat je de olie (ad hoc) moet verversen. Kan echt niet.

Welk Philipsmodel is dat? en staat dat duidelijk op de verpakking, vóór de koop dus zichtbaar dat dat ding het niet meer gaat doen?

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 21, 2016 om 13:27
641 Antwoorden / 78 Vragen
0

Zelfde verhaal als met printers die stoppen als het inktopvangkussen "verzadigd" zou zijn en auto's waar het onderhoudslampje gaat branden..
In moderne apparaten worden steeds vaker "tijdbommen" ingebouwd waardoor de levensduur beperkt wordt.
Hier zou wettelijk iets aan gedaan moeten worden. Het is een vorm van oplichterij.
Misschien is er een mogelijkheid het scheerapparaat te resetten. Na het verwisselen van de messen doet hij het ook weer een tijdje totdat Philips weer wil cashen. Google daar eens naar.

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2016 om 22:25
7459 Antwoorden / 14 Vragen
0

Op mijn Phillips brandt ook een oranje led, maar dan moet ik hem opladen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer