rlsailer
door rlsailer Mar 6, 2008 om 15:50
Huishouden & energie

Picco bello oplichting of over de kop

in jan jongs leden liep onze mechelaar mank eerst zelf van alles geprobeert want dieren arts kosten zijn duur ondank de verzekering masseren zalf je hier en daar niks hielp dus 28 jan naar de dieren arts in emmener werden rongen foto's gemaakt :uitslag een bloedstolling onder het botvlies 6 tot 8 weken rust en dat voor een mechelaar is knap lastig kosten 73.49 dus de rekening op gestuurd naar picco bello en tot mijn grote verbazing kreeg ik maar 27 euro terug, dus ik aan de bel en geen gehoor ga maar naar de mail krijg je wel een berichtje terug. dus wij een mail gestuurd hoe dat zat. krijgen we een mail terug dat voor een foto maar 27 euro word vergoed dus wij de polis na gekeken dus niet staat nergensartikel 3 punt 3 staat dat de maatschapij de kosten vergoed. kregen we een mail terug met de mededeling dat ze wel als uitzondering 20 euro exstra wilden overmaken waari weer op reageerde dat ze mij alles zouden overmaken tot op vandaag niks meer gehoord en het is nu 6 maart

Gr Ruud Leffers

423 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 6, 2008 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u eens goed naar de voorwaarden kijkt dan kan u zien waarop u recht heeft staat daar niets over vermeld schrijf dan naar hen waar zij de gedeeltelijke vergoeding vermeld staat.

Groet Valerius.

ve
door verwijderd - Mar 6, 2008 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

dus wij de polis na gekeken dus niet staat nergens artikel 3 punt 3 staat dat de maatschapij de kosten vergoed.

kregen we een mail terug met de mededeling dat ze wel als uitzondering 20 euro exstra wilden overmaken waari weer op reageerde dat ze mij alles zouden overmaken tot op vandaag niks meer gehoord en het is nu 6 maart

ve
door verwijderd - Mar 6, 2008 om 17:40