Poppeliers meubels
Ik heb in juni 2003 al mijn meubels twv 4800€ (contant betaald)gekocht bij Poppeliers te Nieuwegein. Het bankstel werd redeljk snel geleverd het restant van de meubels werd in Januari geleverd. Dit allemaal in goed overleg. Bij aflevering kwamen wij al tot de conclusie dat e.e.a niet goed was. De verkeerde salon tafel afgeleverd.De tafel is meegenomen en de juiste heb ik in Maart ontvangen. Het bovenste gedeelt van de buffetkast paste niet op het onderste gedeelte dus moest er een servicemonteur komen om het te maken. Wat wij wel vreemd vonden is het restantbedrag in een keer betaald moest worden aan de chauffeur anders mochten ze niet terug naar de zaak. De chauffeurs deden zelfs een beetje lelijk en wilde alles weer inladen als ik niet betaalde want ik had geleverd gekregen. Ik belde linea recta naar het hoofdkantoor in Bergen op Zoom en daar werd niet eens opgenomen. Uiteindelijk heb ik alles maar betaald.
2 maanden na aflevering zag ik dat de latjes achter een ruitje van de bufffetkast loslieten. Mijn man heeft voorzichtig het ruitje eruit gehaald want met kinderen wil je niet dat het op de grond kletterd met alle gevolgen van dien. Toen hebben wij de service afdeling gebeld en er werd een afspraak gemaakt zodat de servicemonteur heet euvel kon bekijken. Speciaal ervoor vrij genomen. De goede man kwam kijken en vertelde mij "ja maar mevrouw. U heeft de kast verplaatst en dan mag niet"?!?!?!?!?!?! Pardon zeg ik. Jullie kwakken de meubels hierbinnen en ik mag ze niet neerzetten op de plaats waar ik wil????? Nee zegt de man. Ik ben hier ook de 1e keer geweest toen was er niets aan de hand dus het is uw eigen schuld. De kast is niet beschadigd. De spijkertjes zijn er op de randjes van de latjes ingeslagen waardoor de latjes zijn gaan splijten en het is mijn schuld??? De man ging weg en ik had pech. Ik moest maar naar de praxis gaan en zelf met spijkertjes aan de gang gaan want hij had ze toch niet bij zich en gezien het feit dat ik de kast op een andere plaats heb gezet is het mijn schuld. Dat we de kast voorzichtig verplaats hebben en er aan de buitenkant van de kast ook geen schade is vond de man niet belangrijk. 6 maanden later heb ik nog niets gehoord van Poppeliers. Ik heb geschreven, gebeld maar ze doen er niets aan. Ik heb er zoveel spijt van want achteraf had ik de meubels elders kunnen kopen. De meubels zijn van zeer slechte kwaliteit de prijs is hoog en de service slecht. Wie o wie weet wat ik nu kan doen. Ik heb ze overigens al aangesproken op het feit dat ik het CBW erbij zou halen maar dat boeit ze niet.
Ik snap niet dat meneer Poppeliers nog lekker kan slapen nadat hij de zwaarverdiende centen van mensen aftroggeld met zijn misleidende advertenties en de slechte kwaliteit meubels. Poppeliers, 1 keer nooit weer. Wie weet wat ik nu nog kan doen?
Geschillencommissie Wonen inschakelen. Het is duidelijk dat u van Poppeliers niet veel service hoeft te verwachten, de afwijzing was duidelijk. Overigens snap ik jun houding niet, een paar glaslatjes vervangen stelt niet veel voor en is in hun situatie zeker te preveleren boven een geschil. (Soms kost het afwijzen van een onterechte klacht meer tijd dan het oplossen). De reden die wordt gebruikt "Meubels mogen niet worden verplaatst" is super. Alleen een volslagen idioot verzint zoiets. Nog een: "U hebt de kast tegen een rode muur gezet, deze kast kan niet tegen rood..."
Sterkte ermee.
<SCRIPT language=javascript>postamble();
Poppeliers is een CBW-erkende zaak dus ze hebben zich aan een aantal regels te houden:
De site:
http://www.cbw.org/cbwerkenningsregeling.php
Mocht de link niet werken dan:
http://www.cbw.org en klik dan op rechts op 'over de CBW' etc.
Lees alles goed op deze site en doe er je voordeel mee,
dan moeten ze wel door de knieen.
Succes!!
Youpy
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.
m.vr.gr. John Q.
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer