gr
door griskha Oct 14, 2006 om 15:20
Huishouden & energie

Rek dierenarts

beste mensen wie weet antwoord op mijn vraag ?mijn kater had een scheve tand deze moest getrokken worden ,zo gezegt zo gedaan ma naar de dierenarts geweest ma avond opgehaald, vroeg nog aan de assisente of hij nog iets bijzonders moest eten nee dat hoefde hij niet hij mocht alles ook harde brokjes,di tergug geweest voor controlle wat bleek hegtingen eruit ,ik wist niet eens dat hij gehecht was niet verteld ,dus kater moest blijven om overnieuw behandeld te worden woe weer opgehaald nu zei de dierenarts zelf dat de kater 2 weken allleen vlloeibaar voedsel mocht hebben dat had hij beter ma kunnen zeggen was ons veel geld en de kater veel leed bespaard gebleven .ik vind dat ik maar een deel van de rek hoef te betalen de assistente zei dan had u een verzekering afmoeten sluiten die verzekering is toch niet voor de fouten die jullie maken ?verder geen antwoord .wat te doen waar heb ik recht op ?

309 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag criskha,


Er is duidelijk de eerste keer door de werkneemster (assistente) een fout gemaakt. Je mag er immers als consument van uit gaan dat je van een professional het goede advies krijgt, zeker als je daar expliciet om gevraagd hebt. Hierdoor is onnodig schade ontstaan (kosten tweede bezoek aan de dierenarts) die jij niet hoeft te betalen. Schrijf een brief naar de dierenarts waarin je bovenstaande schrijft en deel hem/haar mede dat je de kosten van de tweede behandeling niet zult betalen.


Sukses, groeten, Read. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer