gr
door griskha Oct 14, 2006 om 15:20
Huishouden & energie

Rek dierenarts

beste mensen wie weet antwoord op mijn vraag ?mijn kater had een scheve tand deze moest getrokken worden ,zo gezegt zo gedaan ma naar de dierenarts geweest ma avond opgehaald, vroeg nog aan de assisente of hij nog iets bijzonders moest eten nee dat hoefde hij niet hij mocht alles ook harde brokjes,di tergug geweest voor controlle wat bleek hegtingen eruit ,ik wist niet eens dat hij gehecht was niet verteld ,dus kater moest blijven om overnieuw behandeld te worden woe weer opgehaald nu zei de dierenarts zelf dat de kater 2 weken allleen vlloeibaar voedsel mocht hebben dat had hij beter ma kunnen zeggen was ons veel geld en de kater veel leed bespaard gebleven .ik vind dat ik maar een deel van de rek hoef te betalen de assistente zei dan had u een verzekering afmoeten sluiten die verzekering is toch niet voor de fouten die jullie maken ?verder geen antwoord .wat te doen waar heb ik recht op ?

309 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 14, 2006 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag criskha,

Er is duidelijk de eerste keer door de werkneemster (assistente) een fout gemaakt. Je mag er immers als consument van uit gaan dat je van een professional het goede advies krijgt, zeker als je daar expliciet om gevraagd hebt. Hierdoor is onnodig schade ontstaan (kosten tweede bezoek aan de dierenarts) die jij niet hoeft te betalen. Schrijf een brief naar de dierenarts waarin je bovenstaande schrijft en deel hem/haar mede dat je de kosten van de tweede behandeling niet zult betalen.

Sukses, groeten, Read.