jo
door jonge286 Aug 6, 2007 om 14:13
Huishouden & energie

Schademelding centraal beheer

hallo,


ik heb door de regenval van 07-07 een waterschade aan mijn woning opgelopen, de schade is die zelfde dag gemeld en de expert was 2 dagen later ter plaatse. die heeft de melding die zelfde week aan centraal beheer gestuurd, maar deze zijn nu al een maand bezig met de afhandeling terwijl in hun voorwaarden staat dat de afhandeling binnen 2 weken zal geschieden. als ik centraal beheer hier over opbel krijg ik inmiddels al 2 maal te horen dat het aan de grote drukte ligt. is dit een probleem van de consument of zijn er mogelijkheden naast het indienen van een klacht?

717 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 6, 2007 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon dagelijks blijven bellen naar Centraal Beheer en het geld kunnen ze desnoods telefonisch dezelfde dag overboeken. De aanhouder wint en laat u niet afschepen met het verhaal dat het zo druk is.


ve
door verwijderd - Aug 7, 2007 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik denk dat het weinig zinvol is om te blijven bellen. Het beste kunt u een aangtekende brief sturen met daarin het verhaal nogmaals vermeld en tevens kunt u hen wijzen op het feit dat de 2-weken termijn inmiddels is overschreden. een aangetekende brief kunnen ze niet negeren. Grote kans dat het dan ineens wel sneller kan. Succes!

ve
door verwijderd - Aug 7, 2007 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gisteren avond nog een aagetekende brief geschreven, die vandaag bij de post gebracht, inmiddels wel een email ontvangen met het bericht dat mijn klacht in behandeling is.


alvast bedankt

ve
door verwijderd - Aug 7, 2007 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Graag gedaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer