Es
door EsterR Dec 17, 2020 om 13:49
Huishouden & energie

Seats & Sofas

Mag Seats and Sofas nu er niet afgehaald mag worden 50 euro rekenen om je bank te laten bezorgen in de lockdown?
Ik heb ze 2x aan de telefoon gehad en ik word bijna gedwongen om of 50 euro te betalen en anders is het ja dan heb je pech en kan je de bank pas na 19 jan ophalen.

6821 13 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Dec 17, 2020 om 14:15
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Of het verstandig is om bij S&S te kopen is vers 348, maar dat terzijde.
Je koopt hier op basis van zelf afhalen/meenemen.
Moet/wilt u dat er bezorgd gaat worden lijkt het mij logisch dat er in heel Nederland echt helemaal niemand te vinden is die gratis en voor niets een bank gaat afhalen bij een verkoper en die bij u gaat bezorgen. S&S geeft bezorgopdrachten aan vervoerders, ze hebben zelf geen bezorgdienst.
Los van alles, 50 euro voor een bank bezorgen is bepaald geen top prijs.

Zou u zelf met een vrachtwagen gratis banken gaan bezorgen? Ik denk dat ik het antwoord al weet.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 17, 2020 om 14:18
2069 Antwoorden / Vragen

Je koopt op basis van afhalen bij een absolute discounter en je verwacht blijkbaar dat ze dat nu gratis gaan bezorgen. Ik zou mijn verwachtingspatroon tav van S&S bijstellen.

ne
door neodutchio - Dec 17, 2020 om 14:25
5156 Antwoorden / 12 Vragen

Winkels mogen open voor afhalen. Het is natuurlijk raar te noemen dat de bank wel door een bezorgdienst opgehaald mag worden nen niet door een klant.
Gewoon uw been stijf houden en blijven pushen tot u de bank mag afhalen.

Ar
door AriEllis Dec 18, 2020 om 12:21
57 Antwoorden / Vragen

Nee, dat klopt niet. Alleen voor bouwmarkten zijn pick up-points toegestaan op het moment. "Want er kan weleens iets stukgaan in huis," aldus Rutte.

ne
door neodutchio Dec 18, 2020 om 12:25
5156 Antwoorden / 12 Vragen

In diverse winkelgebieden zijn afhaalpunten ingericht waar je gewoon je bestellingen kan en mag afhalen.

Ar
door AriEllis Dec 18, 2020 om 12:44
57 Antwoorden / Vragen

Dat die afhaalpunten er zijn zal ik niet ontkennen. Maar het is NIET toegestaan.

rj
door rjw - Dec 17, 2020 om 14:44
3267 Antwoorden / 5 Vragen

Of je wacht totdat de lockdown voorbij is en gaat 'm zelf halen. Je kunt moeilijk verwachten dat een bedrijf dat zijn inkomsten al in ziet storten ook nog eens gratis en voor niets moet gaan werken. En zoals anderen als zeggen 50 euro voor zo'n dienst is niet veel. Ik zou er zelf geeneens voor willen gaan sjouwen.

tenormin
door tenormin Dec 17, 2020 om 16:14
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Ze bezorgen nooit voor niets. Al sinds ze bestaan.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 17, 2020 om 15:54
16861 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, dat mag en mogelijk kunt u zelf goedkoper de bank ophalen met een voor een korte periode te huren huurauto. Tegen zelf ophalen kan men nooit een probleem hebben m.i.

Mijn vraag is wel of S&S de bank in een niet Covid-19 situatie de bank wel gratis bij u zou afleveren. Als dat wel zo is is de opstelling van S&S zeer merkwaardig maar m.b.t. S&S ook niet onverwacht. Dat laatste baseer ik op de opmerkingen die al door anderen zijn gemaakt en de veelheid van opmerkingen die bij ingeven van de zoeknaam 'klachten Seatsensofas' te voorschijn komen op het i-net. Maar daar heeft u niets meer aan.

Als ook al opgemerkt, als u de bank echt snel wilt hebben en laten bezorgen door S&S is het misschien toch wel verstandig om het genoemde bedrag voor lief te nemen. Ga hoe dan ook bij levering goed na of alles wel volgens afspraak wordt geleverd resp de kwaliteit heeft die u ook meent te mogen verwachten.

panter22
door panter22 - Dec 17, 2020 om 16:01
6599 Antwoorden / Vragen

Had je een bank besteld. Een bank is toch uit voorraad leverbaar?
Dan wacht je  4 weken. En staat de bezorger nog voor de kerst voor de deur of wordt het begin januari.

mahadma
door mahadma - Dec 17, 2020 om 17:20
11544 Antwoorden / 51 Vragen

S&S zal wel gesloten zijn en geen personeel werkend hebben tot 19-1-2021

ro
door ronny530 - Dec 17, 2020 om 17:26
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Normaliter bezorgd S&S niet en biedt aan de bank toch te bezorgen wellicht door eigen medewerkers die de filialen bevoorraden. Dat u de bank nu niet kan afhalen kunt u S&S niet verwijten want zij ondervinden ook hinder van de Lockdown. Het lijkt me niet dat u ergens toe gedwongen wordt want u heeft een keuze. of voor de kerst de bank nog in huis hebben of wachten tot de winkel weer open mag.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 17, 2020 om 18:01
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Prima geregeld, je mag kiezen en   als je als enige die komt halen en ze hele dag op jou moesten wachten?

Personeel  zal  misschien schoonmaak werk doen maar  de winkel moet dicht van de overheid.
En als je alleen daar  werkte   en dan  een bank afleveren....

Geef ze gelijk,   vele bedrijven  stellen  alle ophaal ook uit tot na Lock Down  en  je loopt het risico dat  de besmettingen hoog bleven en er 10 weken van gemaakt zal worden!
En wat als  personeel ziek werd na jou afhalen?
Wie is dan de bron....  moeilijk bewijsbaar  of jij of  een andere dat was.

mr
door mrmoto - Dec 18, 2020 om 08:08
167 Antwoorden / 4 Vragen

dan neem je toch een andere optie ,laat het bankstel buiten zetten en laad het dan in uw aanhanger .

pino123
door pino123 - Dec 18, 2020 om 08:41
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Heeft u afgsproken dat u de bank zelf op komt ophalen? Dat klopt dit gewoon, ook zij maken kosten om zaken te brengen.

mo
door mof - Dec 18, 2020 om 13:24
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, dat mag. Ze kunnen u ook uw geld teruggeven of de bank pas na 19 januari, of later als de lockdown voortduurt, laten afhalen. Uheeft niet voor levering betaalt en kunt dan ook geen aanspraak daarop maken.

1paul
door 1paul - Dec 18, 2020 om 15:10
3156 Antwoorden / 0 Vragen

ja, dat mag, maar je kunt hem ook ophalen als ze mee willen werken, zij kunnen de bank buiten neerzetten en dan kunt u hem inladen, wel op afspraak uiteraard....