sd
door sdfg Mar 25, 2023 om 13:34
Huishouden & energie

Slechte ervaring met Mademakersgroep

Wie heeft er nog meer slechte ervaring met de keukens van de Mandemakersgroep?

Onbetouwbare offerte en kwaliteit bv

1603 5 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Mar 25, 2023 om 13:54
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Geen idee, maar in deze "Vraag en Beantwoord" rubriek, oproepen werken hier niet. En ik zie geen te beantwoorden vraag voor ons.

gerbera
door gerbera - Mar 25, 2023 om 14:33
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Dat zullen er best wel meer zijn maar wat heeft u daar aan. Blijkbaar heeft u een slechte ervaring en dat kan om heel wat anders gaan dan bij anderen, dus het stellen van zo'n vraag heeft geen enkele toegevoegde waarde aan uw probleem. Overigens kan een offerte niet onbetrouwbaar zijn, u kunt duidelijk zien wat daarin staat. Dat de uitvoering anders zou zijn dan uw opgave kan maar dan hoeft u de offerte niet te accepteren cq te tekenen.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 25, 2023 om 14:35
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Hier  kunt u een ervaring lezen en hoe het uiteindelijk opgelost werd.

ne
door neodutchio - Mar 25, 2023 om 15:30
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Brugman, Grando, KeukenKampioen, Keukenmaxx, KeukenConcurrent, KuchenDirect, MandemakersKeukens, NieuwenhuisKeukens, Piet Klerkx, Tulp Keukens, Wooning. Allemaal onderdeel van de Mandemakersgroep. Op zich maakt het niet uit bij welk onderdeel u geweest bent, allemaal komen ze slecht uit de bus. U staat dus niet alleen met uw slechte ervaring.

rj
door rjw Mar 25, 2023 om 17:00
3254 Antwoorden / 5 Vragen

Die bedrijven bedienen zo'n groot deel van de markt dat het logisch is dat je daar meer klachten over vindt dan over een lokale keukenbouwer die een fractie van het aantal klanten heeft. Er zal best wel eens wat fout gaan, maar als dat stelselmatig slecht zou zijn zouden ze nooit zo groot zijn geworden. Tenzij alle consumenten oliedom zijn, maar dat lijkt me niet aannemelijk.

ne
door neodutchio Mar 25, 2023 om 17:07
5148 Antwoorden / 12 Vragen

De consumentenbond heeft een tevredenheidsonderzoek gedaan waaruit bleek dat 57% van de klanten druk voelde voor een verkoop bij DMG. Bij andere winkels ligt dat op 15%. Ikea spande positief de kroon met maar 3% van de klanten die een verkoopdruk voelde.
De meeste winkel van DMG zijn behoorlijke schreeuwers en smijten met enorme kortingen. Iets dat lokale keukenbouwers niet doen en ook niet hoeven te doen.
Dus voor de verkoop is er al een groot verschil te merken in de benadering en behandelijk van de klant.

ma
door malhy2 Apr 3, 2023 om 19:56
309 Antwoorden / 13 Vragen

Dat komt omdat de verkopers bij DMG op provisiebasis in dienst zijn en bij de lokale keukenboer gewoon uitbetaald krijgen naar het aantal uren dat ze werken.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 25, 2023 om 22:10
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte SDFG,

Mandemakers is op dit forum al vaker als topic geweest ,klik op de volgende link :

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/geschil-met-mandemakers