Sunny crew
Bedrijf waar ik in november zonnepanelen heb besteld. Gestart met betalen. Zou binnen twee maanden geleverd moeten zijn.
afspraak maart door hen geannuleerd er waren geen panelen
nieuwe afspraak mei door hen geannuleerd. Er waren nig altijd geen panelen.
elke keer werd er beloofd terug te bellen steeds moest ik dit zelf doen. Directeur belde en beloofde datum, ook die belt niet meer terug en reageer niet meer op voice mail.
Er zijn veel klachten inmiddels van gedupeerde. Ik betaal al zeven maanden en er geen uitzicht op panelen. Enige wat we kregen waren loze beloftes en nu alleen nog voice mails.
kassa kunnen jullie ons helpen?
groet Anha van Dingenen
Topantwoord
Je krijgt een subsidie en lening van de gemeente. Zij maken t geld over aan Sunny Crew. Daar betaal ik al zeven maanden aan. Niet betalen is dus geen optie.
Wat een stompzinnige regeling. En aan de hand van wat betaalt de gemeente dan aan hen? Er kan toch nog helemaal geen factuur zijn? Er is nog niets geleverd.
En betaalt de Gemeente dan aan iets wat ze niet controlen waar de subsidie naar toe gaat? Wat zegt uw Gemeente over de verkwistende uitgave van dat bedrijf: niet leveren, want ik neem aan dat u dit de Gemeente heeft laten weten. Het is uiteindelijk gemeenschapsgeld.
Zonnepanelen? Dat zijn toch die zwarte dingen die je eigenlijk niet terug kunt verdienen?
Zeker als in 2019 een herziening komt over het terugleveren en de daarmee gepaard muntjes.
onzin.
Zal vast komen door de Europese anti-dumping maatregelen waardoor de toevoer van goedkope Chinese panelen is opgedroogd. Leveranciers die een slaatje wilden slaan uit de combo hoge subsidie en lage kostprijs komen nu in de problemen.
Neem aan dat u de gemeente heeft laten weten dat er nog steeds niets geleverd is en het bedrijf ook geen informatie meer geeft.
Gemeente moet de betaling stoppen, straks zit u met een behoorlijke schuld en geen zonnepanelen.
De gemeente is op de hoogte gebracht en gaat kijken wat ze hierin kunnen betekenen.
Ze zijn nu totaal niet meer bereikbaar.
Tip vanuit mij: ga NOOIT met SUNNY CREW in zee. Niets dan ellende.
Als u dat niet gedaan hebt, breng de gemeente alsnog schriftelijk op de hoogte van de problemen.
Dit, als ze doorgaan met de maandelijkse betaling, u bewijs heeft dat u ze gewaarschuwd hebt en ze achteraf niet kunnen zeggen dat de problemen niet bekend waren.
Wij maken nu exact hetzelfde mee. We wachten ook al ruim 6 maand op levering die steeds uitgesteld wordt. Met slappe excuses wordt er op het allerlaatste moment afgebeld, we moeten constant zelf achter ze aan.
Afgelopen week zou dan eindelijk alles geleverd worden en zou men tussen 9-10 bij ons zijn.
Om 9:45 maar even een belletje en de levering ging vanwege de regen wederom niet door. Men kon ons zogenaamd niet bereiken waarbij de betreffende medewerkers opeens een mobiel telefoonnummer van 9 cijfers opnoemde...!! Terwijl er twee mobiele nummers bij ze bekend zijn, e-mailadressen, etc.
Slappe smoes, slecht bedrijf en mijn gevoel zegt dat ze óf in de problemen zitten óf het zijn een stel oplichters...
Zal me niet verbazen dat er veel gedupeerden zijn. Noteer zoveel mogelijk namen, bewaar alle contacten, bewijzen, etc!! Wij zijn nu bezig een incassobureau in te schakelen om onze aanbetaling terug te krijgen maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dat nog goedkomt.
Geachte F. ten Caat,
Mijn kantoor, Van der Kooij Besters Advocaten, staat een zeer grote schuldeiser van Sunny Crew bij.
Graag heb ik - het liefst vandaag nog - overleg met u betreffende uw vordering jegens Sunny Crew.
U kunt mij bereiken op 020 - 47 13 718.
Ik verneem graag van u.
Met vriendelijke groet,
Brenda Vos
Topantwoord
Beste Anha van Dingenen,
Wij hebben helaas precies hetzelfde probleem met Sunny Crew. Ook steeds uitstellen en pas laten weten dat het niet doorgaat als we er zelf achteraan bellen. Nu wordt de levering weer twee maanden vooruit geschoven. We hebben dan ook geannuleerd maar krijgen tot nu toe geen reactie daarop. We gaan overleggen met de gemeente en hebben al contact met een deurwaarder die ons bij gaat staan en we hebben nog wel wat andere ideeën. Welke stappen neemt u? Mocht u willen overleggen dan kunnen we ook telefonisch spreken.
Geachte Sanne Malee,
Mijn kantoor, Van der Kooij Besters Advocaten, staat een zeer grote schuldeiser van Sunny Crew bij.
Graag heb ik - het liefst vandaag nog - overleg met u betreffende uw vordering jegens Sunny Crew.
U kunt mij bereiken op 020 - 47 13 718.
Ik verneem graag van u.
Met vriendelijke groet,
Brenda Vos
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer