Bj
door BjornL Mar 4, 2016 om 10:13
Huishouden & energie

TCTubantia

Laatst een proefabonnement van TC Tubantia gehad. Netjes verlopen. Nu hebben ze van Tubantia ons al 3 keer gebeld met een aanbieding en wij hebben al drie keer aangegeven hier geen gebruik van te willen maken. Ze blijven maar aandringen. Hoe komen we hier nou vanaf? We staan al geregistreerd bij bel-me-niet register, maar helpt niets. We krijgen mail-aanbiedingen en aanbiedingen per post. Dit is echt spam ten top. Wie weet er een oplossing?

groet Bjorn

4480 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2016 om 10:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

1. Bel-me-niet-register inschrijving werkt niet bij bedrijven waar je klant van bent of bent geweest. Je kunt wel zeggen dat je gebruik wilt maken van je recht van verzet. https://www.bel-me-niet.nl/vragen/wat-het-recht-van-verzet

2. E-mail kun je afmelden. Onderaan de mail hoort een afmeldbutton te staan.

3. Post dumpen in de vuilnisbak.

marita567
door marita567 - Mar 4, 2016 om 10:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Bjornl ,

Dit kunt u doen voor de post , aanmelden bij postfilter .

https://www.postfilter.nl/

Voor email- aanbiedingen kunt u de afzender blokkeren / afmelden .

Zie ook deze link ,

https://www.bel-me-niet.nl/vragen/waarom-word-ik-ondanks-mijn-inschrijving-het-bel-me-niet-register-toch-nog-telefonisch

tijger1
door tijger1 - Mar 4, 2016 om 10:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En verder niet druk over maken. Is geen ramp.

costnix
door costnix - Mar 4, 2016 om 11:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon elke keer NEE zeggen, als u gebeld wordt. De post van hun gooi in de ronde archief. De e-mail gaat in de spambox.
En voor de rest,... Maak u er zich niet druk over.
(Zelf heb ik bij een volhardende ongewenste beller een scheidsrechterfluitje gehanteerd, nadat ik gezegd had, dat hij even goed moest luisteren)

gerbera
door gerbera Mar 4, 2016 om 12:14
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Werkt overigens perfect, heb dit van u overgenomen maar dan met een conducteursfluit.

kriekra
door kriekra Mar 4, 2016 om 13:54
204 Antwoorden / 64 Vragen

Whaha, toptip! Die ga ik ook gebruiken :-)

pl
door plebpleb - Mar 4, 2016 om 14:13
113 Antwoorden / 60 Vragen

Wij worden nu allemaal lastig gevallen door internet-gebruik...Daar klaagt niemand erover...
Benieuwd of reactie wordt geplaatst...

ho
door honda98 - Mar 4, 2016 om 14:24
103 Antwoorden / 1 Vragen

dit heb ik ook mee gemaakt met  een krant die ik een paar weken gratis kon lezen . en daarna ben ik gestopt er mee
maar ik kreeg een poosje emails en telefoontjes van hun. dit is normaal als je een proef abbonnement neemt.
anders moet je hier niet aan beginnen. dit valt buiten het bel meniet om dat je zelf het bent aan gegaan.
ik heb toen ook aan gegeven dat ik in het bel meniet register stond en daar na stopte het.
het bel meniet register werkt echt wel goed .dus gewoon aan geven dat je in het bel meniet register staat. dat heb ik ook
gedaan en het heeft geholpen.

mo
door moetdat - Mar 4, 2016 om 17:00
104 Antwoorden / 19 Vragen

Als je ergens al een abbonnement of i.d hebt gehad zoals eerder is gemeld, geld het bel me niet register niet.
Na afloop van het gesprek met een aanbieder moeten zij vertellen dat je een bandje krijgt te horen waar je moet aangeven dat je niet meer lastig wordt gevallen. het duurd ongeveer 3 minuten waar je antwoordt moet geven middels het toetsenbord. Dus het wordt aangegeven en na ongeveer 6 weken wordt je niet meer gebeld. Zij geven het zelf aan.

da
door dave29 - Mar 4, 2016 om 17:05
2 Antwoorden / 2 Vragen

Dag Bjorn

Heb ik ook meegemaakt .
Wat ik heb gedaan om eraf te komen is dat wanneer ze jou opbellen , je hun vraagt of ze even een momentje hebben en dan leg je de telefoon in een lade of kast en laat ze maar lekker wachten .
Na een aantal minuten hangen ze vanzelf op .

Succes ermee

Groet Dave

do
door don45 - Mar 9, 2016 om 09:56
57 Antwoorden / 21 Vragen

doen die van de postcode lotterij ook steeds.
ondanks bel me niet register blijft de postcodeloterij met zeer argresieve en aandringende telefoontjes ons en anderen lastig vallen.
voor hen geld het registir zeker niet.
wij hebben daarom om met meer dan 20 mensen hier uit de buurt ons meespelen gelijk gestopt.
nu blijven ze ons lastig vallen en chanteren om weer mee te gaan spelen.
het is voor goede doelen, nou die paniekmakers van wakker dier krijgen ook geld van deze lotterij.
Noemen ze dit een goed doel.
de grootste flauwekulmakers met plofkipverhalen en kiloknallers.
wie gelooft deze onzin.
zijn dit goede doelen, voor ons niet.
wij spelen nooit meer mee en hebben de postcodeloterij aangeklaagt voor het niet naleven van het bel me niet register en de zeer opdringende verkooppraktijken.