sj
door sjoerdje Feb 19, 2004 om 16:52
Huishouden & energie

Terug naar nuon

Mijn vader wou terug naar nuon, hiervan hebben wij een brief, zowel van nuon als van greenchoice. Echter naar diverse toezeggingen is er nog steeds geen bevestiging gekomen. We zijn al vanaf 17 oktober bezig.Op dit moment betaalt hij ook geen stroom, dat zag ik op de eindafrekening van nuon. Direct gebelt en doorgegeven dat er geen stroom op stond, dus deelbetaling veel te laag.Het antwoord was dat we maar rustig moesten afwachten want ze waren er mee bezig.
Ik heb geprobeerd om er een e-mail naar toe te sturen met de copy van hun brief en Greenchoice maar dat lukt niet. Nu via hun eigen site een email gestuurd maar dan kun je geen copy meesturen.
Wie weet hoe je dit probleem kunt oplossen?

298 2 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:45
504 Antwoorden / 8 Vragen

Het is inderdaad een kwestie van geduld hebben, en hieraan kunnen beide leveranciers weinig doen.
Sinds 2004 werken beide bedrijven met een nieuw systeem wat het makkelijker moet maken over te stappen op een andere leverancier, maar zoals altijd zitten hier nog wat kinderziektes in.
Dit systeem is vanuit overheids wege verplicht gesteld en de kinderziekte's zijn er zo goed als uit.
Dus u zult zeer spoedig van u verandering een bevestiging krijgen en zullen de termijn betalingen weer gewoon doorgaan.
Het is even vervelend voor u maar het komt echt goed.
Groeten: Gery

st
door stam65 - Apr 16, 2004 om 12:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

beste???
Stuur een mailtje met het adres nuon@nuon.nl.
Dat heb ik gedaan en niet via hun website want daar reageert niemand op.
Ik hoop dat het lukt.
M.vr.gr.