sj
door sjoerdje Feb 19, 2004 om 16:52
Huishouden & energie

Terug naar nuon

Mijn vader wou terug naar nuon, hiervan hebben wij een brief, zowel van nuon als van greenchoice. Echter naar diverse toezeggingen is er nog steeds geen bevestiging gekomen. We zijn al vanaf 17 oktober bezig.Op dit moment betaalt hij ook geen stroom, dat zag ik op de eindafrekening van nuon. Direct gebelt en doorgegeven dat er geen stroom op stond, dus deelbetaling veel te laag.Het antwoord was dat we maar rustig moesten afwachten want ze waren er mee bezig.
Ik heb geprobeerd om er een e-mail naar toe te sturen met de copy van hun brief en Greenchoice maar dat lukt niet. Nu via hun eigen site een email gestuurd maar dan kun je geen copy meesturen.
Wie weet hoe je dit probleem kunt oplossen?

298 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:45
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Het is inderdaad een kwestie van geduld hebben, en hieraan kunnen beide leveranciers weinig doen.
Sinds 2004 werken beide bedrijven met een nieuw systeem wat het makkelijker moet maken over te stappen op een andere leverancier, maar zoals altijd zitten hier nog wat kinderziektes in.
Dit systeem is vanuit overheids wege verplicht gesteld en de kinderziekte's zijn er zo goed als uit.
Dus u zult zeer spoedig van u verandering een bevestiging krijgen en zullen de termijn betalingen weer gewoon doorgaan.
Het is even vervelend voor u maar het komt echt goed.
Groeten: Gery

st
door stam65 - Apr 16, 2004 om 12:45
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

beste???
Stuur een mailtje met het adres nuon@nuon.nl.
Dat heb ik gedaan en niet via hun website want daar reageert niemand op.
Ik hoop dat het lukt.
M.vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer