mi
door mirandamitzy Feb 2, 2006 om 13:01
Huishouden & energie

TV aansluiting Casema?

Wij trachten vanaf mei 2005 een kabel aansluiting via Casema te krijgen. Dat is dus al 9 maanden. Iedere keer wordt ons verteld binnen 3 tot 5 werkdagen is het geregeld. Als wij telefonisch contact opnemen (omdat het niet geregeld is) ligt het altijd wel aan een andere afdeling die nog niet reageerd heeft, of we hebben nog geen kabel lopen (deze is in juni door Casema (via Imtech) in ons huis gelegd), of het is een tehnisch probleem etc.etc. 2 maanden geleden hebben we de aanmelding via internet geprobeerd. Het nadeel is dat je dan verplicht bent om e bankrekeningnummer op te geven, wat wij neit graag via Internet doen. En ja hoor, zoals we al dachten, wel afschrijven maar nog geen signaal. Bij telefonisch contact blijven ze ons op vriendelijke toon vertellen dat het binnen 3 tot 5 werkdagen geregeld is met alle excuses zoals eerder vermeld.


Weet iemand hoe wij dit aan moeten pakkken?

241 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wie is nu het uilskuiken jij of ik, gewoon blokkeren die handel je gaat toch niet betalen voor iets wat je niet hebt.


Gewoon stoppen met betalen, succes.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 13:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dank je. Uiteraard stoppen we de betaling, dat is het probleem niet. Ik wil kabel TV en dat lukt ons al 9 maanden niet omdat er iedere keer andere excusesdoor Casema worden aangedragen........

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Vorder wat je betaald hebt terug en dreig dat je naar een ander gaat, desnoods zeg je dat ASDL over 2 weken geleverd kan krijgen.


Hopelijk gaan ze dan een beetje springen.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

uilskuiken :P


het betreft hier Kabel TV en niet kabel INTERNET.
Of er dus ADSL geleverd kan worden of niet doet er niet toe !
En tv van een andere kabelmaatschappij is dan natuurlijk ook niet mogelijk. Enige alternatief is Satelliet ( en dat is een aanrader kan ik je zeggen ).


Wat te doen:


Alle bedragen laten storneren door je bank en blokkeren. Niet betalen voordat er is geleverd. Eens kijken hoe snel ze dan met hun reactie zijn !


Gr. Niels

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

 


Ik kan mij bijna niet voorstellen dat u nog een aansluiting van Cacema wilt. Ik doe graag zaken met bedrijven waar je van op aan kunt, ook daar zal wel eens een probleem voor komen ( waar niet ) naar dit slaat alles. Afbreken die hap.

ve
door verwijderd - Feb 2, 2006 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@


In de vraag kwam dat niet tot uiting Niels, wel in de reactie hierop en als de reacties gelijk tijdig worden gegeven, ja dan lijkt het vaak een beetje dom.


Maar () op de werkvloer vinden ze het niet prettig dat je altijd maar privé zit te internetten onder werktijd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ja
janne1234 - Oct 7, 2024 om 11:27
Auto & vervoer

Fiets ebike lidl

Betaald maar geen fiets ontvangen??
Grt Ferry Lees meer

Jo
Jochempje123 - Oct 7, 2024 om 09:13
Geldzaken & recht
Bongo bon recht op geld terug?

Bongo bon recht op geld terug?

Voor onze bruiloft een Bongo-bon gekregen. Dit bleek een tegoed bon voor een bongo bon te zijn, dus eerst inwisselen tegen een bongo-bon. Toen een hotel uitzoeken. Was te duur allemaal dus het bedrag ge-upgrade. Bedrag was uiteindelijk hoger dan dat ik direct zou boeken bij het hotel.. maarja zij moeten ook wat verdienen.. Op vrijdagavond na een lange reis bij Fletcher hotel Leiden aangekomen. Daa ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer