si
door simpleme Aug 4, 2004 om 12:20
Huishouden & energie

UnitedConsumers

Leuk bedrijf dit, NOT.

Mijn vriendin had zich alleen opgegeven om goedkoper te tanken hadden ze een leuk pasje voor maar daarbuiten hadden ze ook aanbiedingen om goedkoper te bellen en goedkoper gas te gebruiken. dit wou zij niet want ze was nog geen hoofdhuurder van het huis vindt je het gek als je nog bij je ouders woont.

Maar nu is het bedrijf zo aardig om buiten het huishouden om Nuon voor ons op te zeggen en ons maar zelf als klant te nemen om vervolgens zonder onze toestemming geld van de rekening niet van de hoofdhuurer maar van zijn dochter af te schrijven.

ik heb er over gebeld en als excuus geven ze de eerste keer owh sorry ja we dachten dat het wel makkelijk zou zijn voor u BEDANKT MAAR WIJ KUNNEN ZELF OOK DENKEN.

en de tweede keer hadden ze geld afgeschreven en nadat ik dus boos had gebeld zeiden ze dat omdat de computer cookies bewaard het allemaal automatisch is gegaan en dat we dan toch maar moesten betalen nou dacht het niet he heb alles laten stagneren en laat ze nu maar komen. ik weet best veel van pc's en maar heb het nog nooit gehad dat mijn pc voor mij op OK klikt als ik dit niet wil.

Best een bijzonder bedrijf dat UNITEDCONSUMERS, best meedenkend maar toch misschien iets te.

P.S. in het telefonisch gesprek van woensdag 4 augustus beaamde de telefoonniste ook nog maar even dat iemand van 16 zich ook kon aanmelden zonder verdere controle dus ouders opgelet voor je het weet heb je unitedconsumers stroom  en dat zonder handtekening.

Ben benieuwd of iemand anders ook problemen met united consumers heeft of heeft gehad misschien wel genoeg voor een uitzending. Kunnen we ze even goed de waarheid vertellen.

kort samengevat:

  1. Ze halen geld van een rekening van iemand die niet een hoofdhuurder is.

  2. Ze nemen zelf contact op met andere energie maatschapijen om op te zeggen terwijl jij dit niet wil

  3. Ze ondernemen alles zonder ook maar 1 handtekening

  4. Ze geven toe dat het systeem zonder controle is en door iedereen aangemeld kan worden ook minderjarigen

Met vriendelijke groet.

Michel Dekker

1272 1 Rapporteer

wolf59
door wolf59 - Nov 1, 2004 om 16:59
10 Antwoorden / 9 Vragen

jammer dat het zo gelopen is ik ben zelf al een aantal jarenklant van united consumers en heb er alleen maar voordeel aan over gehouden.