ka
door kassaklep Apr 15, 2005 om 14:46
Huishouden & energie

Vaatwastabletten

Wat is een goed en niet duur merk vaatwastablet? En is het voordeliger zout en glansmiddel apart te kopen, of een alles in een tablet?

370 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 15, 2005 om 14:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog niet zo gek lang geleden is hier een hele discussie aan gewijd. Zie deze topic. Groeten - E.

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=743&qid=50884

ve
door verwijderd - Apr 15, 2005 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is niet duur.

Je moet zelf kijken wat je het gemakkelijkst vind. Ik vind het persoonlijk wel gemakkelijk. Ik koop altijd een eigen merk. Dat bevalt goed. Succes.

Monic

ve
door verwijderd - Apr 17, 2005 om 01:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou ik heb eerst altijd de duurdere mereken gehad maar ben daarna de goede koperen gaan probeeren maar die werken net zo goed

ben wel tot de concluzie gekomen dat als je alles in een tabletten hebt je nog steeds wel zout moet gebruiken teminste in deze regio wel met hard water

dus ik neem alles tegen woordig los en huismerk

scheelt een hoop geld en is net zo goed

ve
door verwijderd - Apr 18, 2005 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

In een test van de Consumentenbond kwamen de goedkoopste tabletten van de Aldi goed uit de bus. Ik gebruik ze zelf niet, maar vaatwaspoeder (eigen merk Albert Heijn) en glansmiddel (idem) en zout: ik denk dat dit het goedkoopst is en bij een extra vuile vaat gebruik ik wat meer poeder dan anders.

ve
door verwijderd - Apr 26, 2005 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

ik wil hier even op reageren, ben zelf werkzaam in de keukens.

En wij adviseren geen vaatwastabletten maar poeder.

Teveel kan het namelijk niet schoonkrijgen, dus als het

niet anders kan, dan gebruik maar een halve tablet,

dan weet ik zeker dat het schoon wordt.

Succes....