ha
door hallootje Jan 25, 2011 om 11:22
Huishouden & energie

Verfapparaat van tellsell

wie heeft ervaring in het schilderen met het tellsellapparaat/

2120 11 Rapporteer

birdies
door birdies - Jan 25, 2011 om 11:39
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Geen ervaring mee, maar volgens mij bestaat er geen enkel goed Telsell producten. Lijkt mij dus weggegooid geld.

birdies
door birdies - Jan 25, 2011 om 11:41
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. Bovendien is verf spuiten echt niet zo eenvoudig als het lijkt.

erik008
door erik008 - Jan 25, 2011 om 11:59
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Dingen die goed werken, kun je ook in de winkel kopen.
De kans dat je ontevreden bent over een eventuele aanschaf bij tellsell is heel erg groot.

ha
door hallootje - Jan 25, 2011 om 12:26
2 Antwoorden / 3 Vragen

tgaat niet over het spuitapparaat maar over die zogenaamde kwastset die niet spettert

ha
door hallootje - Jan 25, 2011 om 12:27
2 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=erik008 schreef op dinsdag 25 jan 2011, 11:59]Dingen die goed werken, kun je ook in de winkel kopen.
De kans dat je ontevreden bent over een eventuele aanschaf bij tellsell is heel erg groot.

ook dat zogenaamde kwast ding wat niet spettert?

mahadma
door mahadma - Jan 25, 2011 om 12:35
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Hoe harder dat reclamemakers zeggen dat het geweldig, perfect, eenvoudig, goedkoop en alle kreten meer denkbaar is, hoe harder dat je moet twijfelen of dit echt wel zo is. Op TV gaat alles goed maar dat is op de TV. Als het daar fout gaat, wordt het opnieuw opgenomen en laten ze de fouten niet zien. Ik zou gewoon naar de winkel gaan en mij daar goed laten voorlichten hoe je verfklus aan te pakken. Groet, MG.

Lsk520
door Lsk520 - Jan 25, 2011 om 13:10
827 Antwoorden / 2 Vragen

Zo'n "ding" werkt prima op muren, plafonds en dergelijke maar is absoluut ongeschikt om geschuurde, gladde oppervlakken te schilderen. Je krijgt strepen en het resultaat is bedroevend.
Zelf ooit eens zo'n apparaatje op de braderie gekocht om te proberen, neem van mij aan: pak een kwast!

mr
door mrave - Feb 11, 2011 om 21:23
3 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een soortgelijk apparaat bij de gamma gekocht.
Deze zuigt de verf alleen rechtstreeks uit de emmer met muurverf.
Werk echt perfect en snel, alleen wel alles goed afplakken.

ro
door ron530 - Feb 11, 2011 om 22:32
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Toch niet weer, telsell en verfspuiten/kwasten die dingen kunnen niets, de boel verklooien dat dan weer wel.

Ik wil het wel van de daken schreeuwen trap er niet in

fa
door fa - Feb 11, 2011 om 23:18
107 Antwoorden / 53 Vragen

Als u geld wil weggooien gooi het dan mijn kant op.

nb
door nbw - Feb 12, 2011 om 02:57
521 Antwoorden / 24 Vragen

Oh Nee,

Dat apperaat werkt perfect. Je ziet het toch met eigen ogen. Heb allang gekocht en wat een aankoop. Het hele huis was binnen 1 dag compleet perfect veranderd. Geen spatten geen gesmeer maar perfect. Ja wonderen bestaan echt. Normaal doe je een week over zoveel werk maar nu is het zonder smeren binnen 1 dag klaar. En iedereen kan het met de ab-paint-pro en perfect paint pro brush refinder.En je bent stom bezig op de oude verfmanier. Strepen/langzaam/knoeien/duur.

Het meest ergelijke aan Tellsell is dat ze uitzenden en dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die kopen en totaal blind zijn. Wil een wetvoorstel maken dat iedereen die koopt via Tellsell zijn/haar stemrecht verliest.