legolas1991
door legolas1991 Sep 28, 2005 om 16:51
Huishouden & energie

Vervelende reclametelefoontjes

Ik krijg tegenwoordig elke dag wel een telefoontje met één of andere "geweldige aanbieding" of een "noodzakelijke enquete" (yeah right) van bijvoorbeeld een ultieme kans om eindelijk de goedkoopste lening af te sluiten bij één of ander bedrijf.

Maar ik stoor me er verschrikkelijk aan...weet iemand hoe ik hieraf kan komen...

413 4 Rapporteer

la
door ladylaaf - Sep 28, 2005 om 17:07
57 Antwoorden / 5 Vragen

hallo beste mensen

ja ik loop me ook te ergeren hieraan ,meestal ook nog onder etenstijd,

ik had altijd wel respect voor iedereen maar tegenwoordig krijg je zoveel telefoontjes,dat ik al geen zin meer heb  om te luisteren

dus zeg wel op een nette mannier GEEN INTRESSE

willen ze dat niet aannemen dan leg ik de telefoon neer

groetjes marloes

en je kan ook nog een blokkade op je huisadres laten zetten

site laat me met rust,dit geldt voor je postadres maar je kan ook voor je gsm of huistelefoon

cassandra_1
door cassandra_1 - Sep 29, 2005 om 01:23
117 Antwoorden / 1 Vragen

Ga eens naar de volgende sites:

www.infofilter.nl

www.uwmeningtelt.nl

Als u zich op beide sites afmeldt voor commerciële boodschappen via post, telefoon, e-mail of sms, wordt het in elk geval een stuk minder, omdat alle aangesloten bedrijven in kennis worden gesteld dat u geen prijs stelt op hun diensten. Het aantal bedrijven dat gebruik maakt van deze gegevens wordt steeds groter, omdat het ook in hun belang is om te weten welke huishoudens absoluut niet in hun diensten geïnteresseerd zijn.

brynnar
door brynnar - Sep 29, 2005 om 08:48
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Legolas,

Diverse tips zijn al eerder aangedragen door anderen in deze rubriek. Doe er je voordeel mee:

Callcenter terreur

Steeds vaker last van vervelende bellers!!!

Meldpunt stop telefoontereur

Telefonische verkoop kattenbakkorrels

Telefonisch 'terreur'

Hier staan meer dan genoeg, leuke, ludieke, serieuze en onaangename manieren beschreven om met callcentres om te gaan.

Brynnar

ricardow
door ricardow - Sep 29, 2005 om 15:23
202 Antwoorden / 7 Vragen

Dubbelpost.

Zie mijn inhoudelijk reactie op de andere topic.