sk
door skvrna Jul 7, 2006 om 09:43
Huishouden & energie

Vincent Container Cleaning Service (nogmaals??)

Al enige jaren gebruik gemaakt van de containerreiniging van VCCS. Begin dit jaar een aantal malen geen reiniging. Navraag gaf als antwoord een zieke medewerker en nog wat vage smoezen. Na een mail mijnerzijds, kwam het antwoord dat er op 25 mei 2006 (hemelvaartsdag?!?) zou worden gereinigd. Hierop heb ik mijn abonnement opgezegd en de stickers van de bak geretourneerd. Echter bleek ik net iets te laat te zijn. (dat weten ze dan wel weer) en dus kwam er een betalingsherinnering, gevolgd door een aanmaning en uiteindelijk een brief van JI-incasso uit Veenendaal. Om vereder escalatie te voorkomen heb ik maar betaald (zonder extra kosten). Ik vraag mij echter af of ik niet beter gewoon had kunnen afwachten.

Wie heeft hier meer ervaring mee en heeft misschien wat tips

13008 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 7, 2006 om 10:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste skrvrna,

U bent destijds een contract aangegaan met VCCS om tweewekelijks (?) uw container te laten reinigen. Een contract schept verplichtingen van beide partijen. U als klant dient er zorg voor te dragen dat tijdig de rekening wordt betaald en dat uw bak elke keer netjes aan de straatkant staat. VCCS heeft zich in datzelfde contract verplicht om op geregelde tijden de bak te komen schoonmaken.

Indien een van beide partijen, u of VCCS, hun verplichtingen niet nakomen, kan eenzijdig het contract worden opgezegd. M.a.w. bij geen betaling kan VCCS belsuiten uw bakken niet meer schoon te maken en aan de andere kant: als zij de containers niet reinigen, dan kunt u ook het contract zonder meer opzeggen.

Dat zij de containers niet gereinigd hebben is geen excuus. Dan dienen zij te zorgen voor vernagend personeel of een afspraak te maken dat de container op een andere dag gereinigd wordt. U was in de positie geweest om het contract dus voortijdig en eenzijdig op te zeggen.

Mocht u iets dergelijks willen doen, stel ze dan schriftelijk in gebreke en doe dit per aangetekende post.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Jul 17, 2006 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

een berichtje uit twente, die meneer Vincent( heeft trouwens zijn naam veranderd in ""NICK'S"" container service heeft een spoor getrokken door heel nederland (van ellende wel te verstaan) Hij is

vreselijk snel met incasseren maar schoonmaken ho maar!!!

Op telefoontjes en brieven wordt Niet gereageerd, Mijn voorstel alle ""slachtoffers van VCCS moeten aangifte doen van oplichting en collectief hun geld terug vragen! trouwens heb je al gezien hoe hij schoonmaakt? dat kan je net zo goed zelf doen.Er is hier een bedrijf actief dat heet CSS, en die doet gewoon wat het moet doen Containers schoon maken van binnen en van Buiten en nog veel goedkoper ook. voor de liefhebber kijk op www.schoneotto.nl

ve
door verwijderd - Jul 17, 2006 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Wanneer heb je betaald? Incasso kan je binnen 30 dagen terugvragen. Zou ik doen als dat nog kon. Wees niet bang voor deurwaarders ed. Zij hebben niet aan hun verplichtingen voldaan, dus hebben ze geen poot om op te staan. Als jij echt in je recht staat, draaien zij op voor de incassokosten. Heb je veel betaald? Want als je hier verder wat mee wilt, moet je wel zin hebben in wat "gezeur". en is het dat wel waard?... In ieder geval veel succes.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2006 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag ontevreden,

Zou je hier eens de werkwijze van dit ********bedrijf kunnen beschrijven?

Met dank, Read.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2006 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het bedrijf heeft te weinig mensen in dienst om het werk op een normale manier uit te voeren daarom laten ze met regelmaat routes vervallen en de incasso`s worden door de vrouw van de heer Arjan Quispel binnen dit bedrijf zelf uitgevoert. ik ben niet zo`n schrijver dus beantwoordt ik liever vragen die gesteld worden gr

ontevreden

ve
door verwijderd - Nov 10, 2006 om 13:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

als u vragen heeht over dit bedrijf geef ik graag antwoord ik was er werknemer en ik weet hoe ze te werk gaan gr ontevreden werknemer

ve
door verwijderd - Nov 10, 2006 om 13:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

na enig heen en weer gebel is mijn contract (ik had per slot van rekening betaald) opgerekt naar juli 2007 en tot mijn verbazing word tot op heden de bak keurig volgens schema gereinigd.

Dit neemt niet weg dat ik toch mijncontract per einde periode heb opgezegd.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2006 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inmiddels dezelfde ervaringen. Containers die naar verloop van maanden nog steeds niet gereinigd zijn. De maden lopen eruit. Bellen of schrijven helpt niet. Schriftelijk opgezegd en incasso enkele maanden later weer laten annuleren. Wat blijkt ? Men cliamt opzegging niet te kennen, dus daar moet weer een aangetekende brief overheen. Vanaf dat moment accepteert men pas de opzegging, maar er moet nog wel voor een jaar betaald worden...En de kern van de zaak; als de containers nou netjes en periodiek gereinigd werden en er keurig diensten werden verleend. Daar is echter geen sprake van. Het enige wat VCCS onder controle heeft is het bijhouden van de incasso's en mensen langdurig klemzetten. Als je geen aangetekende brief zendt, gebeurt er niets. En reinigen ho maar.