jo
door jokejozef Sep 21, 2022 om 14:36
Huishouden & energie

Wanneer is essent weer bereikbaar want dit lijkt nergens op zijn zijn onberijkba

Essent is al een week of 6ongerijkbaar zelf de app werkt niet zo kun je niks aanpassen of iets regelen.en dat in deze onzekere tijd.

924 8 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Sep 21, 2022 om 14:44
856 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is, imho, niet te voorspellen door ons als forumleden. De enige die je dat kant vertellen is Essent, maar die is - zeg jij - nog steeds niet bereikbaar.

Patience is a virtue...

De chat van Essent al eens geprobeerd?

panter22
door panter22 - Sep 21, 2022 om 14:48
6599 Antwoorden / Vragen

6 weken nog niet, af en toe doet hij het.
Het lijkt er op dat iedereen zijn dagverbruik wil weten en dat er domweg niet voldoende capaciteit voor  is.

marita5
door marita5 - Sep 21, 2022 om 14:49
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jokejozef ,

Ik kan inloggen en mijn verbruik e.d zien via de browser .

Hier lees ik dat er meer mensen zijn die problemen hebben met de app , klik op de rode regel .

https://allestoringen.nl/storing/essent/

tenormin
door tenormin - Sep 21, 2022 om 15:19
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Bent u van de app afhankelijk dan, bij Essent. Zoals ik "mijn eneco" heb zult u wel beschikken over "mijn essent" neem ik aan? Ik kan gewoon kijken, maandbedrag hoger zetten, indien nodig. Maar op dit moment nog maar een Energiemaatschappij te kunnen bereiken, dat lukt niet. Ze weten ook pas sinds 20 September, gisteren dus wat de stappen van het Kabinet waren. Gewoon, net als iedereen, wat geduld hebben.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 21, 2022 om 16:11
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Zoals u al kunt lezen hiervoor bent u helaas niet de enige die wordt geconfronteerd met dit probleem en wordt dat hier https://allestoringen.nl/storing/essent/ ook bevestigd.

Gr
door Grunn1 - Sep 21, 2022 om 16:30
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Essent is niet onbereikbaar alleen wat moeilijker te bereiken. E.e.a. Komt door de vele vragen van mensen over de energieprijzen die zoals u weet dagelijks wijzigen.
Als je naar de site gaat van Essent zal je zien dat je in een wachtrij wordt geplaatst om de site niet te vol te krijgen, heb geduld en je kan gewoon inloggen en dat aanpassen wat je wil.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 21, 2022 om 17:10