door willie40 Jan 25, 2011 om 15:44
Huishouden & energie

Wat is servers bij blokker?

geachte kocht in maart 2010 een stofzuiger bij blokker met 2 jaar garantie dinsdag gekocht swoensdag borstel stuk wed niet vergoed had hem na moeten kijken half januarie slang stuk vertelde dat het wel 2 weken kon duren maar het waren er 3 opgehaald slang was niet goed toen gaven zij mij een telefoon nummer van de fabriek Hollandia en kreeg ik meteen een niewe slang op gestuurd en hoefde hem niet eens te betalen ik had bij hun al 10 euro moeten geven(kreeg ik later wel terug)dit heb ik er van geleerd koop deze dingen niet bij blokker want servers is er niet bij

533 5 Rapporteer

bond007
door bond007 - Jan 25, 2011 om 16:03
25 Antwoorden / 20 Vragen

Wat was nu de vraag ???

m.vr.gr. Bond007

birdies
door birdies - Jan 25, 2011 om 16:06
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=bond007 schreef op dinsdag 25 jan 2011, 16:03]Wat was nu de vraag ???

m.vr.gr. Bond007

Op welke server(s) de site van Blokker draait???

edrick3
door edrick3 - Jan 25, 2011 om 16:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo willie40,

Dit is Vraag en Beantwoord. Wat is de vraag?
Dit kunt u beter plaatsen bij Discussies

De service die ik ondervonden heb in gevallen waar dat nodig was was prima!
Ben altijd netjes geholpen.
En dat is volgens mij ook bij jou het geval!
Normaal gesproken vallen borstels en slangen niet onder de garantie. Garantie wordt verleend op de motor.
Dus in ieder geval netjes dat je die slang vergoed hebt gekregen en ook van Blokker de € 10 terug.
Dat het in eerste instantie een paar weken geduurd heeft .... dat heeft met de verzending te maken.

bj
door bjorn437 - Jan 25, 2011 om 16:17
11 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil je graag helpen, maar begin nou eerst eens in je vraag leestekens te gebruiken.
Dan kunnen wij en andere mensen je beter begrijpen

birdies
door birdies - Jan 25, 2011 om 16:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=bjorn437 schreef op dinsdag 25 jan 2011, 16:17]Ik wil je graag helpen, maar begin nou eerst eens in je vraag leestekens te gebruiken.
Dan kunnen wij en andere mensen je beter begrijpen

Het is al opgelost, dus geen hulp nodig.