be
door benmario Oct 3, 2005 om 08:32
Huishouden & energie

Wat moet ik

Zeer geachte


Ik heb sinds 20 april electra van oxio en gas per 1 september.Mij is verteld dat ik aan Eneco alleen transport kosten hoef te betalen.Ik heb van eneco een rekening gekregen van 968 euro terwijl de transport kosten voor stroom 27 en voor gas 69 euro is.Ik had in maart een achtestand maar die heb ik moeten betalen en een maand voorschot,daar heb ik aan voldaan deed ik dat niet dan zouden ze mij afsluiten.Nu ben ik over gestapt en willen ze ook dit bedrag zien anders sluiten ze mij af eneco is de netbeheerder.Het gaat hier voornamelijk over de gas rekening ,ik heb hun ook over een rekeningoverzicht gevraagd maar die is tot drie keer toe niet compleet.Ik behoor vanaf april 27 euro elektra en 92 euro gas te betalen en vanaf 1 september 69 euro gas.


IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN HELP MIJ A>U>B!!!!!!!!!!!!


vriendelijke groet


Benmario

532 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brynnar
door brynnar - Oct 3, 2005 om 08:53
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Beste Benmario,


Mag ik je vragen waar de 968 euro voor gevraagd wordt? Je meldt dat het rekeningoverzicht niet compleet is, maar er moet toch wel een reden zijn voor dit grote bedrag. Is het afkomstig van een jaarafrekening of de maandelijkse nota's?


Brynnar

sk
door skippy12 - Oct 3, 2005 om 09:23
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

dat is een heel probleem,het beste lijkt mij dat u contact op neemt met de onbudsman.


succes

be
door benmario - Oct 3, 2005 om 09:34
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

zeer geachte


Eneco meld mij dat dat openstaande rekeningen zijn terwijl ik eind maart alles heb betaald een regel bij eneco is als je een achterstand hebt dan moet je die betalen en een voorschot van de volgende maand daar heb ik allemaal aan voldaan dus begin april had ik geen achterstand meer als ik dan de termijnen optel kom ik nooit aan zo'n bedrag wat eneco mij verteld als het goed is komen ze vandaag het geld innen en anders sluiten ze me af.Wat kan ik daar nog aan doen


Bedankt voor uw snelle reactie


benmario

brynnar
door brynnar - Oct 3, 2005 om 10:02
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Beste Benmarion,


Ze komen vandaag innen? U bedoelt dat er fysiek iemand langs komt van Eneco? Of komt een incassobureau?


In elk geval maakt dit het waarschijnlijk wat makkelijker, want u kunt nu persoonlijk uw klacht kenbaar maken. Verzamel snel alle corespondentie en uw dagafschriften, waaruit blijkt dat u aan al uw verplichtingen hebt voldaan. Indien mogelijk, probeer er nog kopieen van te maken, die u mee kunt geven.


Maak notities van het gesprek en noteer zeker de naam van de persoon waarmee u gesproken hebt. Zodra alles uiteindelijk geregeld is, stuurt u een kort verslag van het gesprek aangetekend naar Essent ter staving (indien een incassobureau, dan ook naar hen).


Brynnar

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer