bett##weter
door bett##weter Dec 12, 2011 om 12:13
Huishouden & energie

Wel of Niet Keukens kijken en kopen?

Simpele vraag dus graag een simpel antwoord.

Lezen hier op deze prachtige site veel ''verhalen'' over een zomaar willekeurige keukenzaak, maar dat kan iedere showroom natuurlijk zijn dit is alleen maar een example zie onder de zoekteksten, maarjawel en het gaat ons wel een beetje duizelen! We zijn bezig met en doen een onderzoek met een groep van 17 in de *** en sorb.iv wat consumenten beleven en hoe zich dat verhouden kan in de EU onder de wetgeving eur.court
[Wat zijn de tips and trics?
Waar moet je op letten?

Als er oa wordt gezegd teken even voor
de voorlopige koopovereenkomst
,dan worden we het ''later'' wel eens
over de definitieve prijs?

Komt U dat bekend voor en Is U dat
ook overkomen? Wat was de ''nasleep"'
Weet u dan dat u beschermd wordt door eu regels.

Of bent U helemaal en volledig tevreden en heeft
U alleen maar soepele ervaringen in dat eerste proces
opgedaan? En staat U nu nog steeds in een
fijne keuken uw werk te doen?

Of heeft U tips om ook eens bij een
zomaar ander bedrijf in Het Land te gaan kijken?

En welk bedrijf zegt U heeft dan de Voortouw positie als het gaat om Helder/Eerlijk/Snel/Betrouwbaar/GoedeKwaliteit/NormalePrijzen?/AfterSaleService/

So like a simple question simple answer.

Read here on this wonderful site the''stories''about just a neat famous kitchen store, see the search text and it concerns us a bit giddy! We are engaged in and do a study with a group of 17 in the *** and sorb.iv

[What are the tips and tricks?
What should you look?

If such sign is said just before
The preliminary purchase agreement
, then we later''sometimes'' come
on the final price? But please sign now!

Are you clear and is it known to you that
even happen? ''What was the aftermath "?

Or are you totally and completely satisfied and
You just smooth experience in that first trial
experience? You and is still in a
fine cuisine do your job?

Or do you have tips for a look at a for example
just another company in the country to start looking?

And which company says will give you the lead position when it comes to Bright / Fair / Fast / Reliable / good quality / price normal? / After sales service /

merci avec amicalement
dank je wel voor helpen

555 9 Rapporteer

getty
door getty - Dec 12, 2011 om 12:36
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wat is de bedoeling hiervan?

getty
door getty - Dec 12, 2011 om 12:37
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Lijkt me toch simpel, niet tekenen voor u akkoord bent. Pas als u eens bent over de prijs en de (betaal)voorwaarden, zet u uw handtekening, eerder niet.

tenormin
door tenormin - Dec 12, 2011 om 12:54
16935 Antwoorden / 108 Vragen

Vraag me dan af wat wel een simpele vraag is, maar goed. Keukens kopen is doorgaans geen simpele bezigheid en it often goes wrong. So, don't buy, don't sign en dan ben je safe. Om maar in jouw "taalgebruik" te blijven.

user123
door user123 - Dec 20, 2011 om 20:03
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Nutteloos, onleesbaar en niet te begrijpen. Prullenbak ?

diumenge
door diumenge - Dec 20, 2011 om 20:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=user123 schreef op dinsdag 20 dec 2011, 20:03]Nutteloos, onleesbaar en niet te begrijpen. Prullenbak ?Inderdaad. Prullenbak!

tenormin
door tenormin - Dec 20, 2011 om 21:30
16935 Antwoorden / 108 Vragen

bett# #weter weet het allemaal zelf veel beter:
Rechten
Consuhelp
Juristen Independent Media

Conclusie: hoe dom antwoorden kunnen zijn?

in the dust-bin indeed!!

bett##weter
door bett##weter - Dec 21, 2011 om 00:54
6 Antwoorden / 3 Vragen

user123dinsdag 20 dec 2011, 20:03

Nutteloos, onleesbaar en niet te begrijpen. Prullenbak ?

engedinsdag 20 dec 2011, 20:14

user123 schreef op dinsdag 20 dec 2011, 20:03
Nutteloos, onleesbaar en niet te begrijpen. Prullenbak ?Inderdaad. Prullenbak!

Mischien een idee niet zo te reageren als gedaan zonder wetenschap te hebben maar zich eerst eens te verdiepen in deze materie, kijk svp eens in de zoekbalk en typ in oa bmg groep keukens, of brugman keukens als we het dan nog over een dust bin hebben, zou dat er wel in kunnen jamer maar waar, Veroordelen van een ander is gemakkelijk maar als u dan reageert doe dat dan met degelijke inhoud..of blijf weg van uw type machine want uw vingertoppen slijten ervan. en dat is weer ongemakkelijk als u een ID kaart moet aanvragen.

diumenge
door diumenge - Dec 21, 2011 om 07:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=bett##weter schreef op woensdag 21 dec 2011, 00:54]Mischien een idee niet zo te reageren als gedaan zonder wetenschap te hebben maar zich eerst eens te verdiepen in deze materie, kijk svp eens in de zoekbalk en typ in oa bmg groep keukens, of brugman keukens als we het dan nog over een dust bin hebben, zou dat er wel in kunnen jamer maar waar, Veroordelen van een ander is gemakkelijk maar als u dan reageert doe dat dan met degelijke inhoud..of blijf weg van uw type machine want uw vingertoppen slijten ervan. en dat is weer ongemakkelijk als u een ID kaart moet aanvragen.Misschien een idee om een duidelijk, leesbare vraag te stellen in plaats van dit stukje 'proza'. Lijkt me daarnaast meer op z'n plaats bij de discussies.

tenormin
door tenormin - Dec 21, 2011 om 11:21
16935 Antwoorden / 108 Vragen

bett# #, u doet uw naam eer aan en vraag mij in gemoede af waarom dan een onderwerp waar u zelf heel veel van af schijnt te weten. Ga dan naar de Consumentenbond; in de loop der jaren zijn daar heel veel keukens en aanverwante artikelen (en problemen) beschreven.
Of, als u hier een vraag of discussie over wilt, schrijf dan gewoon, simpel in de Nederlandse Taal. Showing off to read and write English maakt op de meeste van ons totaal geen indruk, wat het wel maakt is een rommelige "vraag". Om het woord type machine moet ik dan weer wel lachen. Ik zit voor een toetsen'bord'.