audb
door audb Feb 15, 2012 om 15:20
Huishouden & energie

Wie heeft er ook minder goede ervaring met de service van BCC?

Op 18 december heeft onze Samsung RL34EGPS1/XEG het na 2 jaar en ruim 3 maanden begeven.

Nou is op eigen verzoek de monteur op 21 januari geweest en heeft geconstateerd dat er een systeem lek was en de koelkast dus niet meer te maken was.

Meteen is contact opgenomen met Samsung en die hebben een creditering goed gekeurd en door gestuurd naar BCC.

Nu zijn we al een paar weken verder maar BCC hebben we nog niet gezien laat staan gesproken over hoe het nu verder moet.

Overigens is het wel heel erg opvallend dat kipfilet in de nieuwe koelkast dagen langer goed blijft dan het in de Samsung ooit heeft gedaan en is de cola ook veel kouder.

Een van de 6 beloftes van BCC 5. Altijd de beste service. Dat is zeker maar ik merk er niets van dat is zeer zeker!

1302 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bel ze zelf nog eens even, misschien handig?

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat de kipfilet vroeger minder lang goed bleef, en dat de cola toen minder koud was is de schuld van de BCC?
Misschien hebt u nu een koelkast van een duurdere prijsklasse en is dat het verschil.
En zoals hierboven wordt geschreven; bel eens naar de BCC, dan kom je meer te weten.
Om nou maar gelijk de service van winkel af te kraken vind ik wel ver gaan.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Temperatuur van een samsung kan je zelf instellen.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2012 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Systeemfout was de antwoord van de monteur en in het Nederlands betekend dat er een leiding kapot was.
Nou zou je verwachten dat ik een nieuwe zou krijgen maar niets is minder waar gebleken we kregen een deel van de waarde terug en MOESTEN een nieuwe koelkast bij BCC af nemen geld terug kon dus niet.
Er is maar meteen gekozen voor een Indesit inbouw koel-vries kast want voor mij geen Samsung meer en BCC laat ik in het vervolg ook maar links liggen.
Een maand na de melding pas actie ondernemen vind ik echt geen service die "high service" te noemen is eerder iets van ja service wat is dat ook alweer is dat niet in de winkel vertellen dat u extra garantie moet kopen waar u teveel voor betaald en eigenlijk al recht op hebt?"
Maar had ik het maar wel gedaan dan had ik nu een nieuwe koelkast gehad voor €85,- extra maar wie kan nu verwachten dat een koelkast al na twee jaar het begeeft,
Gelukkig geeft de Media Markt wel goede voorlichting.