audb
door audb Feb 15, 2012 om 15:20
Huishouden & energie

Wie heeft er ook minder goede ervaring met de service van BCC?

Op 18 december heeft onze Samsung RL34EGPS1/XEG het na 2 jaar en ruim 3 maanden begeven.

Nou is op eigen verzoek de monteur op 21 januari geweest en heeft geconstateerd dat er een systeem lek was en de koelkast dus niet meer te maken was.

Meteen is contact opgenomen met Samsung en die hebben een creditering goed gekeurd en door gestuurd naar BCC.

Nu zijn we al een paar weken verder maar BCC hebben we nog niet gezien laat staan gesproken over hoe het nu verder moet.

Overigens is het wel heel erg opvallend dat kipfilet in de nieuwe koelkast dagen langer goed blijft dan het in de Samsung ooit heeft gedaan en is de cola ook veel kouder.

Een van de 6 beloftes van BCC 5. Altijd de beste service. Dat is zeker maar ik merk er niets van dat is zeer zeker!

1302 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bel ze zelf nog eens even, misschien handig?

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat de kipfilet vroeger minder lang goed bleef, en dat de cola toen minder koud was is de schuld van de BCC?
Misschien hebt u nu een koelkast van een duurdere prijsklasse en is dat het verschil.
En zoals hierboven wordt geschreven; bel eens naar de BCC, dan kom je meer te weten.
Om nou maar gelijk de service van winkel af te kraken vind ik wel ver gaan.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2012 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Temperatuur van een samsung kan je zelf instellen.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2012 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Systeemfout was de antwoord van de monteur en in het Nederlands betekend dat er een leiding kapot was.
Nou zou je verwachten dat ik een nieuwe zou krijgen maar niets is minder waar gebleken we kregen een deel van de waarde terug en MOESTEN een nieuwe koelkast bij BCC af nemen geld terug kon dus niet.
Er is maar meteen gekozen voor een Indesit inbouw koel-vries kast want voor mij geen Samsung meer en BCC laat ik in het vervolg ook maar links liggen.
Een maand na de melding pas actie ondernemen vind ik echt geen service die "high service" te noemen is eerder iets van ja service wat is dat ook alweer is dat niet in de winkel vertellen dat u extra garantie moet kopen waar u teveel voor betaald en eigenlijk al recht op hebt?"
Maar had ik het maar wel gedaan dan had ik nu een nieuwe koelkast gehad voor €85,- extra maar wie kan nu verwachten dat een koelkast al na twee jaar het begeeft,
Gelukkig geeft de Media Markt wel goede voorlichting.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer