Wie heeft er ook minder goede ervaring met de service van BCC?
Op 18 december heeft onze Samsung RL34EGPS1/XEG het na 2 jaar en ruim 3 maanden begeven.
Nou is op eigen verzoek de monteur op 21 januari geweest en heeft geconstateerd dat er een systeem lek was en de koelkast dus niet meer te maken was.
Meteen is contact opgenomen met Samsung en die hebben een creditering goed gekeurd en door gestuurd naar BCC.
Nu zijn we al een paar weken verder maar BCC hebben we nog niet gezien laat staan gesproken over hoe het nu verder moet.
Overigens is het wel heel erg opvallend dat kipfilet in de nieuwe koelkast dagen langer goed blijft dan het in de Samsung ooit heeft gedaan en is de cola ook veel kouder.
Een van de 6 beloftes van BCC 5. Altijd de beste service. Dat is zeker maar ik merk er niets van dat is zeer zeker!
Dat de kipfilet vroeger minder lang goed bleef, en dat de cola toen minder koud was is de schuld van de BCC?
Misschien hebt u nu een koelkast van een duurdere prijsklasse en is dat het verschil.
En zoals hierboven wordt geschreven; bel eens naar de BCC, dan kom je meer te weten.
Om nou maar gelijk de service van winkel af te kraken vind ik wel ver gaan.
Systeemfout was de antwoord van de monteur en in het Nederlands betekend dat er een leiding kapot was.
Nou zou je verwachten dat ik een nieuwe zou krijgen maar niets is minder waar gebleken we kregen een deel van de waarde terug en MOESTEN een nieuwe koelkast bij BCC af nemen geld terug kon dus niet.
Er is maar meteen gekozen voor een Indesit inbouw koel-vries kast want voor mij geen Samsung meer en BCC laat ik in het vervolg ook maar links liggen.
Een maand na de melding pas actie ondernemen vind ik echt geen service die "high service" te noemen is eerder iets van ja service wat is dat ook alweer is dat niet in de winkel vertellen dat u extra garantie moet kopen waar u teveel voor betaald en eigenlijk al recht op hebt?"
Maar had ik het maar wel gedaan dan had ik nu een nieuwe koelkast gehad voor €85,- extra maar wie kan nu verwachten dat een koelkast al na twee jaar het begeeft,
Gelukkig geeft de Media Markt wel goede voorlichting.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer