lucy1971
door lucy1971 Aug 3, 2011 om 15:48
Huishouden & energie

Wij kopen niet aan de deur sticker..

Wie kent wij kopen niet aan de deur? Heb er op 29 juni een sticker aangevraagd, maar deze nooit ontvangen. Krijg wel een bevestigingsmail dat het binnen 5 werkdagen zou komen. Koste me 3,60 euro. Omdat het zolang duurt, heb ik al meerdere malen via de site met mijn referentienummer nagevraagd waar de sticker blijft. En anders mijn geld terug. Bestaat dit bedrijf nog wel?

4262 33 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 3, 2011 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Over welk bedrijf gaat het?

Vladja

ve
door verwijderd - Aug 3, 2011 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het gaat om wijkopennietaandedeur.nl

ve
door verwijderd - Aug 3, 2011 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

klik hier voorwaarden.

Bij "who is" wordt de status: actief gegeven.

Probeer eens of u een klacht over het uitblijven van de sticker kan neerleggen:

privacyatgeencolportage.nl

Dit email adres vond ik in een privacystatement m.b.t. het ondertekenen van burgerinitiatief tegen colportage.

Persoonlijk zou ik er niet bestellen omdat er geen voorwaarden staan die voldoen aan de wet koop op afstand en geen bezoekadres op de site staat.

ve
door verwijderd - Aug 5, 2011 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

lubje 1971, ik heb het plaatje gewoon op internet opgezocht, van de verschillende stickers zijn de afbeeldingen gewoon via Google te vinden. Daarna uitgeprint op fotopapier en bij de deur opgehangen. Heerlijk die rust :)
Kan me voorstellen dat je m evt. kunt lamineren als je dat nodig vindt.

Succes!

ve
door verwijderd - Aug 5, 2011 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

wijkopennietaandedeurmaarlatenonsweleenveeltedurestickeropinternetaansmeren.nl

ve
door verwijderd - Aug 13, 2011 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op woensdag 3 aug 2011, 16:24: klik hier voorwaarden.

Bij "who is" wordt de status: actief gegeven.

Probeer eens of u een klacht over het uitblijven van de sticker kan neerleggen:

privacyatgeencolportage.nl

Dit email adres vond ik in een privacystatement m.b.t. het ondertekenen van burgerinitiatief tegen colportage.

Persoonlijk zou ik er niet bestellen omdat er geen voorwaarden staan die voldoen aan de wet koop op afstand en geen bezoekadres op de site staat.

Al meerdere keren mail er hen gestuurd. Geen reactie. Heb je nog tips?

ve
door verwijderd - Aug 13, 2011 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ging iets mis met quoten. Zette mijn vraag er ook in.

Iemand nog tips voor mij hierover?

ve
door verwijderd - Aug 13, 2011 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent blijkbaar al zo`n 10 dagen bezig met dat stickertje, weet niet wat je uurloon is,
zal meer zijn dan die 3,60 ..............zonde van je tijd/geld/energie dus
zou zeggen `cut your losses` en trek een gratis sticker van internet.....Klik Hier

Of bestel hem tegen de kosten van 2 postzegels bij Vara Kassa: Klik Hier

ve
door verwijderd - Aug 13, 2011 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

RJW,

Geen leuk antwoord.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2011 om 20:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stacey,

Vind het gewoon verlakkerij dat ze stickers durven aan te bieden via internet.
En daarbij 3,60 euro is veel geld.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2011 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

BTW
Mijn sticker werkte vandaag niet. Tot mijn grote irritatie moest ik van boven naar beneden omdat een beminde gelovige mij wilde vertellen dat G. van mij hield.

Ik wees bem. gel. op de sticker die ik strategisch op de voordeur bevestigd heb. Nee, zij wilden mij niet bekeren.
Ik heb ze verteld dat ik door ging met waar ik mee bezig was en dat ik onnodig gestoord was door hen. :(

ve
door verwijderd - Aug 13, 2011 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

lubje1971 schreef op zaterdag 13 aug 2011, 20:26: Stacey,

Vind het gewoon verlakkerij dat ze stickers durven aan te bieden via internet.
En daarbij 3,60 euro is veel geld.

Ja, is het ook maar volgend jaar heb je waarschijnlijk nog niets van ze gehoord.........

ve
door verwijderd - Aug 14, 2011 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen bedankt voor de reacties. Schijnt dat iedereen toch voor zijn eigen hachje bezig is en het lijkt wel of men mij voor gek verslijt dat ik een vraag heb gesteld.
Allen dank.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2011 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook [Edit redactie] door wijkopennietaandedeur.nl.
Het zijn gewoon dikke [Edit redactie], dus laat je niet verleiden tot het kopen van een sticker die nooit aan zal komen. Ze reageren niet op mail, en incasseren alleen maar geld. koop hier dus nooit wat!!!!

ve
door verwijderd - Sep 22, 2011 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

motormuisjw schreef op maandag 19 sep 2011, 20:58: Ik ben ook [Edit redactie] door wijkopennietaandedeur.nl.
Het zijn gewoon dikke [Edit redactie], dus laat je niet verleiden tot het kopen van een sticker die nooit aan zal komen. Ze reageren niet op mail, en incasseren alleen maar geld. koop hier dus nooit wat!!!!

motormuisjw,

Wat heb je eraan gedaan of zijn we nu gewoon ons geld kwijt en is er niks meer aan te doen?

ve
door verwijderd - Sep 22, 2011 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@lubje 1971, weleens gedacht aan het inschakelen van een advocaat??

ve
door verwijderd - Sep 22, 2011 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

lubje1971 schreef op donderdag 22 sep 2011, 15:15:
motormuisjw schreef op maandag 19 sep 2011, 20:58: Ik ben ook [Edit redactie] door wijkopennietaandedeur.nl.
Het zijn gewoon dikke [Edit redactie], dus laat je niet verleiden tot het kopen van een sticker die nooit aan zal komen. Ze reageren niet op mail, en incasseren alleen maar geld. koop hier dus nooit wat!!!!

motormuisjw,

Wat heb je eraan gedaan of zijn we nu gewoon ons geld kwijt en is er niks meer aan te doen?
Serieus, het gaat hier om € 3,60! Accepteer dat u een paar euro verlies hebt geleden, en probeer door te gaan met uw leven. Bestel die sticker bij Kassa, of print er zelf een uit zoals eerder voorgesteld. Dit lijkt me geen enorm probleem.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2011 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na nog weer een mail te hebben gestuurd naar deze oplichters, heb ik erin gezet dat ik ze aan ga geven bij kassa en bij elke andere consumenten fora om mensen te waarschuwen voor dit malifide bedrijf. Helaas het bedrag storneren is niet mogelijk.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2011 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus u vind het normaal om te worden opgelicht? Nou, ik dus niet!!! Bent u soms de eigenaar van dit bedrijf? Zo ja, ga je dan enorm diep schamen. Ben je dat niet, dan snap ik iw reactie nog minder.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2011 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

De eigenaar van dat bedrijf slaapt vast niet lekker de komende tijd, nu motormuisjw met een dreiging komt om het tevermelden op de kassa site.
Ik zou me niet lekker voelen na deze mededeling.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2011 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou zeggen laat het geld via de bank terug storten
niet alle banken doen er aan mee als u zelf akkoord hebt gegeven maar u kunt het altijd proberen. niet binnen gekregen sticker maar wel voor hebben moeten betalen is natuurlijk niet netjes en vorm van oplichterij. en als u vind dat u opgelicht bent ga dan aangifte doen! dat mag immers van oplichters praktijken.

maar of dit alles nut heeft voor 3,60 € dat betwijfel ik

ve
door verwijderd - Sep 23, 2011 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

motormuisjw schreef op donderdag 22 sep 2011, 17:23: Dus u vind het normaal om te worden opgelicht? Nou, ik dus niet!!! Bent u soms de eigenaar van dit bedrijf? Zo ja, ga je dan enorm diep schamen. Ben je dat niet, dan snap ik iw reactie nog minder.
Tuurlijk, ik ben de eigenaar van dit bedrijf. En ik slaap nu echt mega-slecht, omdat u me 'gaat AANGEVEN bij Kassa en andere consumentensites'. Nooit geweten dat Kassa en andere consumentensites aangiftes opnamen. Goed om te weten als ik eens een akkefietje heb, dan hoef ik niet meer naar de politie.

@robtien: Een bedrag dat je zelf hebt overgemaakt, wordt niet teruggestort door de bank. Zo zou elke consument onder betaling uit kunnen komen. Eerst iets bestellen en betalen, en dan na levering je geld terughalen. Doen ze dus niet.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2011 om 15:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien een tip:

Tegenwoordig kun je met iedere printer je eigen stickers maken, ook weersbestendig. Sticker vellen zijn niet zo duur doch kunnen soms heel goed van pas komen.
Op mijn deur staat:

"Geen Verkopers !"

ve
door verwijderd - Sep 23, 2011 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op de deur staan:

WARNING!
Doorsalesmen will be shot!
Survivers..will be shot again!

ve
door verwijderd - Sep 23, 2011 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

robtien schreef op donderdag 22 sep 2011, 18:16: ik zou zeggen laat het geld via de bank terug storten
niet alle banken doen er aan mee als u zelf akkoord hebt gegeven maar u kunt het altijd proberen. niet binnen gekregen sticker maar wel voor hebben moeten betalen is natuurlijk niet netjes en vorm van oplichterij. en als u vind dat u opgelicht bent ga dan aangifte doen! dat mag immers van oplichters praktijken.

maar of dit alles nut heeft voor 3,60 € dat betwijfel ik

dank u wel voor de tip!!

ve
door verwijderd - Sep 23, 2011 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

loreleigil schreef op vrijdag 23 sep 2011, 15:23:
motormuisjw schreef op donderdag 22 sep 2011, 17:23: Dus u vind het normaal om te worden opgelicht? Nou, ik dus niet!!! Bent u soms de eigenaar van dit bedrijf? Zo ja, ga je dan enorm diep schamen. Ben je dat niet, dan snap ik iw reactie nog minder.
Tuurlijk, ik ben de eigenaar van dit bedrijf. En ik slaap nu echt mega-slecht, omdat u me 'gaat AANGEVEN bij Kassa en andere consumentensites'. Nooit geweten dat Kassa en andere consumentensites aangiftes opnamen. Goed om te weten als ik eens een akkefietje heb, dan hoef ik niet meer naar de politie.

@robtien: Een bedrag dat je zelf hebt overgemaakt, wordt niet teruggestort door de bank. Zo zou elke consument onder betaling uit kunnen komen. Eerst iets bestellen en betalen, en dan na levering je geld terughalen. Doen ze dus niet.

Zielig hoor dit antwoord. Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor u hoop dat u nooit zoiets gebeurd. Het allerbeste verder.

ve
door verwijderd - May 9, 2013 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een sticker besteld en betaald. Na 16 dagen een mail gestuurd om te vragen waar mijn sticker bleef. Ik kreeg de mail terug gestuurd omdat het adres niet klopte (via een contactformulier heb ik gereageerd!!!). Het gaat bij mij maar om €2,20. Maar dan nog!!!!!!!! Kan iemand deze site laten verwijderen?

ve
door verwijderd - May 9, 2013 om 20:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@doli

Dit topic is al bijna twee jaar oud. U bent uw geld gewoon kwijt.

ve
door verwijderd - May 9, 2013 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

doli schreef op donderdag 9 mei 2013, 20:10: ! Kan iemand deze site laten verwijderen?

Als het bedrijf failliet is kan de curator dat doen. Als ze niet failliet zijn wordt het lastig.

ve
door verwijderd - May 10, 2013 om 01:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

doli schreef op donderdag 9 mei 2013, 20:10: Ik heb ook een sticker besteld en betaald. Na 16 dagen een mail gestuurd om te vragen waar mijn sticker bleef. Ik kreeg de mail terug gestuurd omdat het adres niet klopte (via een contactformulier heb ik gereageerd!!!). Het gaat bij mij maar om €2,20. Maar dan nog!!!!!!!! Kan iemand deze site laten verwijderen?

Zo weer één die een ouwe koe uit de sloot heeft opgehaald. Mosterd na de maaltijd voor topicstarter na bijna 1 jaar en 9 maanden. Het probleem van ts is toch wel na deze periode opgelost en zo mogelijk niet meer actief alhier.

Een dergelijke sticker is ook vrijwel (gratis) op het gemeentehuis te verkrijgen.

ve
door verwijderd - May 10, 2013 om 01:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

doli schreef op donderdag 9 mei 2013, 20:10: Ik heb ook een sticker besteld en betaald. Na 16 dagen een mail gestuurd om te vragen waar mijn sticker bleef. Ik kreeg de mail terug gestuurd omdat het adres niet klopte (via een contactformulier heb ik gereageerd!!!). Het gaat bij mij maar om €2,20. Maar dan nog!!!!!!!! Kan iemand deze site laten verwijderen?

WKNADD is met de noorderzon vertrokken! De ingevulde contactformulier kwam per e-mail onverrichter zaken retour.

ve
door verwijderd - May 10, 2013 om 02:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - May 10, 2013 om 02:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

doli schreef op donderdag 9 mei 2013, 20:10: Ik heb ook een sticker besteld en betaald. Na 16 dagen een mail gestuurd om te vragen waar mijn sticker bleef. Ik kreeg de mail terug gestuurd omdat het adres niet klopte (via een contactformulier heb ik gereageerd!!!). Het gaat bij mij maar om €2,20. Maar dan nog!!!!!!!! Kan iemand deze site laten verwijderen?

AANGIFTE DOEN bij de Nationale Politie! WKNADD is met de noorderzon vertrokken, de website is nog actief. Strafbaar feit: bewuste oplichting via de website!

TIP!