Woonenergie (waardeloze organisatie)
Ik wil mensen waarschuwen voor Woonenergie
Na veel administrative fouten bij woonenergie heb ik samen met de woningbouw (casade) gebeld en gemailt naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten om weer terug te kunnen naar Essent.
Er is telefonisch en per mail gemeld dat ze zouden stoppen met leveren van gas en electra
Dit stond er in de mail:
-------
Geachte heer de Haas,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Naar aanleiding van uw e-mail d.d. 21 november 2007 kunnen wij u het volgende meedelen.
WoonEnergie is op 14 augustus 2007 gestopt met de levering van gas en elektra op het aansluitadres van Salm-Salmstraat 5.
Heden hebben wij de gefactureerde posten vanaf september 2007 vereffent.
Hierdoor zal u geen betalingsherrinneringen meer ontvangen en zullen er geen nieuwe facturen meer verstuurd worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen over dit onderwerp, dan kunt u reageren op dit bericht. Heeft u een nieuwe vraag aan Woonenergie, dan kunt u gebruik maken van het contactformulier op www.woonenergie.nl/contactformulier.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice WoonEnergie
-------
Tot en met september 2007 alles betaald.
Ik kreeg een brief van Essent dat de aanmelding rond was en dat ik stroom geleverd zou krijgen van Essent per 14 augustus 2007.
Ik dacht alles opgelost.
Ik teveden bij Essent en verlost van Woonenergie
Maar tot mijn verbazing werd er geld van de rekening gehaald door Woonenergie.
Ik heb een aantal maanden Essent gehad.
maar Woonenergie had me zonder toestemming van mij weer stroom geleverd bleek achteraf.
Toen ik zag dat Woonenergie weer geld afschreef heb ik het rekening nummer van woonenergie geblokkeerd via mijn bank.
En daarna kreeg ik Intrum Justitia aan de lijn
Dat ik woonenergie moest betalen.
Ik een mail naar woonenergie maar in reactie op die mail stond dat het dossier bij Intrum Justitia lag, en dat ik voor vragen met hun contact moest leggen.
Ik Intrum Justitia gebeld heel mijn verhaal uitgelegd
Kreeg gelijk reactie van Intrum Justitia dat ik moest betalen anders kreeg ik een deurwaade op de stoep.
Ze zouden ook dingen uitzoeken hoe het zat, Maar geloof niet dat ik daar nog wat van ga horen na zoveel tijd.
Ga voor levering niet naar Woonenergie wat het is een waardeloze organisatie.
Op de laatste mail kreeg ik deze reactie:
-------
Geachte heer, mevrouw de Haas,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Allereerst onze welgemeende excuses voor het ondervonden ongemak. We vinden het zeer spijtig te horen dat u uw contact met onze klantenservice als negatief heeft ervaren. Helaas kunnen wij niet over gaan tot een vergoeding.
Hartelijk dank voor het uiten van uw ongenoegen. Dit stelt ons in staat onze dienstverlening verder te verbeteren.
Wij verwachten u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u een prettige dag. Mochten er in de toekomst vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
$contacts.alt_name.first
Jessica de Vink
Klantenservice WoonEnergie
-------
Zo worden de klanten behandeld.
Fijn hè???
Erwin de Haas
[quote=getty schreef op zaterdag 13 nov 2010, 11:26]Als u geen gerichte vraag heeft, kunt u dit beter bij discussies plaatsen.
Ja, eigenlijk wel maar kon mijn bericht niet wijzigen meer.
Is er een mogelijkheid om dit opgelost te krijgen??
Erwin de Haas
Het dreigen met een deurwaarder is een zwakte bod.Als u denkt in uw recht te staan laat Intrum Justitia dan maar naar de kantonrechter gaan.
Dat is m.i. een verloren zaak voor Woon energie,als u gedaan heeft wat u beweert.
Beste Erwin,
Uw forumbericht van 13 november jl. maakt duidelijk dat er verschillende administratieve handelingen niet naar behoren zijn verlopen. Graag zou ik de situatie opnieuw voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via laila@woonenergie.nl, zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Laila
Klantadviseur Woonenergie
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer