erwindehaas
door erwindehaas Nov 13, 2010 om 09:56
Huishouden & energie

Woonenergie (waardeloze organisatie)

Ik wil mensen waarschuwen voor Woonenergie

Na veel administrative fouten bij woonenergie heb ik samen met de woningbouw (casade) gebeld en gemailt naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten om weer terug te kunnen naar Essent.
Er is telefonisch en per mail gemeld dat ze zouden stoppen met leveren van gas en electra

Dit stond er in de mail:
-------
Geachte heer de Haas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw e-mail d.d. 21 november 2007 kunnen wij u het volgende meedelen.

WoonEnergie is op 14 augustus 2007 gestopt met de levering van gas en elektra op het aansluitadres van Salm-Salmstraat 5.
Heden hebben wij de gefactureerde posten vanaf september 2007 vereffent.
Hierdoor zal u geen betalingsherrinneringen meer ontvangen en zullen er geen nieuwe facturen meer verstuurd worden.
Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen over dit onderwerp, dan kunt u reageren op dit bericht. Heeft u een nieuwe vraag aan Woonenergie, dan kunt u gebruik maken van het contactformulier op www.woonenergie.nl/contactformulier.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice WoonEnergie
-------

Tot en met september 2007 alles betaald.

Ik kreeg een brief van Essent dat de aanmelding rond was en dat ik stroom geleverd zou krijgen van Essent per 14 augustus 2007.

Ik dacht alles opgelost.
Ik teveden bij Essent en verlost van Woonenergie

Maar tot mijn verbazing werd er geld van de rekening gehaald door Woonenergie.
Ik heb een aantal maanden Essent gehad.
maar Woonenergie had me zonder toestemming van mij weer stroom geleverd bleek achteraf.

Toen ik zag dat Woonenergie weer geld afschreef heb ik het rekening nummer van woonenergie geblokkeerd via mijn bank.

En daarna kreeg ik Intrum Justitia aan de lijn
Dat ik woonenergie moest betalen.

Ik een mail naar woonenergie maar in reactie op die mail stond dat het dossier bij Intrum Justitia lag, en dat ik voor vragen met hun contact moest leggen.

Ik Intrum Justitia gebeld heel mijn verhaal uitgelegd
Kreeg gelijk reactie van Intrum Justitia dat ik moest betalen anders kreeg ik een deurwaade op de stoep.
Ze zouden ook dingen uitzoeken hoe het zat, Maar geloof niet dat ik daar nog wat van ga horen na zoveel tijd.

Ga voor levering niet naar Woonenergie wat het is een waardeloze organisatie.

Op de laatste mail kreeg ik deze reactie:

-------
Geachte heer, mevrouw de Haas,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ondervonden ongemak. We vinden het zeer spijtig te horen dat u uw contact met onze klantenservice als negatief heeft ervaren. Helaas kunnen wij niet over gaan tot een vergoeding.

Hartelijk dank voor het uiten van uw ongenoegen. Dit stelt ons in staat onze dienstverlening verder te verbeteren.

Wij verwachten u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u een prettige dag. Mochten er in de toekomst vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

$contacts.alt_name.first
Jessica de Vink
Klantenservice WoonEnergie
-------

Zo worden de klanten behandeld.
Fijn hè???

Erwin de Haas

4688 4 Rapporteer

getty
door getty - Nov 13, 2010 om 11:26
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Als u geen gerichte vraag heeft, kunt u dit beter bij discussies plaatsen.

erwindehaas
door erwindehaas - Nov 13, 2010 om 11:37
8 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=getty schreef op zaterdag 13 nov 2010, 11:26]Als u geen gerichte vraag heeft, kunt u dit beter bij discussies plaatsen.

Ja, eigenlijk wel maar kon mijn bericht niet wijzigen meer.
Is er een mogelijkheid om dit opgelost te krijgen??

Erwin de Haas

wimdeetman
door wimdeetman - Nov 13, 2010 om 11:43
14 Antwoorden / 9 Vragen

Het dreigen met een deurwaarder is een zwakte bod.Als u denkt in uw recht te staan laat Intrum Justitia dan maar naar de kantonrechter gaan.
Dat is m.i. een verloren zaak voor Woon energie,als u gedaan heeft wat u beweert.

wo
door woonenergie - Nov 16, 2010 om 10:10
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Erwin,

Uw forumbericht van 13 november jl. maakt duidelijk dat er verschillende administratieve handelingen niet naar behoren zijn verlopen. Graag zou ik de situatie opnieuw voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via laila@woonenergie.nl, zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Laila
Klantadviseur Woonenergie