sc
door schobben8620 Apr 19, 2009 om 20:42
Huishouden & energie

Zitbank

Mijn dochter (23) heeft sinds maart een huurwoninkje (maisonette) toegewezen gekregen na 5 jaar op een studentenkamer te hebben gewoond. Helemaal te gek. Dus eindelijk tijd om nu eens een echte zitbank te kopen. Zij naar Dok2 in Veenendaal en daar een leuke zitbank uitgezocht. De levertijd was 2 weken. Een paar dagen geleden de zitbank opgehaald met een aanhangwagen en met hulp van enkele personen de zitbank naar boven getild maar wat bleek de gang was te smal om de draai naar de huiskamer te nemen. Van alles geprobeerd en na een uur ploeteren waren we er echt van overtuigd dat de zitbank echt niet de huiskamer in kon. Wat een drama!!! maar wat nu!!!


De zitbank weer in de aanhanger geladen en terug naar Dok2. Daar de situatie uitgelegd maar geen begrip hunnerzijds. Uiteindelijk kon ze een andere zitbank uitzoeken alleen van DIE leverancier. Met de vraag wie die leverancier dan was, kregen wij nul op rekest dat mogen ze NIET bekend maken. Zodat voor ons de mogelijkheid zeer klein wordt om hiervoor tot een oplossing te komen. Dok2 hanteert de volgende formule: Directe verkoop van fabrikant naar consument


Dok2 is een cash carry formule. Dus alles is direct mee te nemen.


Iedere unit vertegenwoordigt een fabrikant.


Alle artikelen zijn afgeprijsd, ruilen niet mogelijk. 


De hele situatie is heel vervelend, het enigste wat mijn dochter wil is een zitbank die naar haar zin is maar bovenal in haar huis past!!!!!!


Het is gewoon jammer dat Dok2 totaal geen begrip heeft voor de situatie en niet probeert om deze zaak wederzijds op te lossen.


 


 


 


 


 


 


 

600 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2009 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag schobben8620,


Je schrijft: Het is gewoon jammer dat Dok2 totaal geen begrip heeft voor de situatie en niet probeert om deze zaak wederzijds op te lossen.


Wat een onzin zeg!!! Als je een produkt koopt in een gewone winkel, dan is koop=koop en een gunst als je mag ruilen. Dok2 is dus heel erg coulant en toont juist veel begrip voor de situatie van jouw dochter. Eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat jij als een verwend kind reageert en daar ben je toch echt te oud voor.


Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2009 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helemaal mee eens.


Dochter had voor de aanschaf ook eerst ff de boel op kunnen meten!!


METEN IS WETEN !!!!!


DOK2 geen begrip? Er kan een ander worden uitgezocht, mooi toch ... Anderzijds: koop = koop.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer