zw
door zwartepoorte Jan 6, 2008 om 20:30
Huishouden & energie

Zoek advies i.v.m. aankoop boxspring

Wij zijn op zoek naar een uitstekende boxspring, wij horen merken als jensen etc.

Wie kan ons een goed aankoop advies geven!

470 4 Rapporteer

door 4711 - Jan 7, 2008 om 19:33
885 Antwoorden / 2 Vragen

Prijs en uw gewicht en voorkeur voor harde stevige of juist zachte...
Dus zelf proberen bij meerdere winkels en luister vooral naar alle goede en onzin verhalen.

Kijk voor aankoop wel even hier of de naam van winkel bekend is, want dat kan problemen voorkomen, dus gebruik Zoeken  en kijk eventueel ook op www.trosradar.nl of het daar iets over merk of winkel van Uw uiteindelijke keuze staat!

Wel ervaring met goedkope Made In China bedden met Zweedse namen die na enkele jaren zweten wegens roest bijgeluiden geven, en ik wil liever niet dat de kinderen vragen of ze een broertje krijgen!

zw
door zwartepoorte - Jan 7, 2008 om 19:34
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank voor u reactie!

door 4711 - Jan 7, 2008 om 19:58
885 Antwoorden / 2 Vragen

Als U na diverse winkels bezocht te hebben Uw keuze hier plaatste en zowel het merk en type als de winkel vermelde, liefst op Zaterdag of Zondag als het drukker is, kun je vaak meer antwoorden verwachten of zij het met Uw persoonlijke keuze eens zijn.

Helaas had ik dus ooit die miskoop, en als je kinderen dit werkelijk vragen, na de slappe lach maakte we nog meer lawaai.....
Succes en tot over enkele dagen dus?

a3
door a3n - Jan 8, 2008 om 09:52
3 Antwoorden / 0 Vragen

duurder is niet altijd beter tot een bepaald niveau gaat het op maar vele duizenden euro's in een bed steken voor de naam terwijl ook een duur bed/matras na 10 tot 15 eens op de helling moet lijkt me zonden. kijk eens bij eatborn. degelijk. en redelijk geprijsd