ve
door verbouwerr Jun 22, 2012 om 23:05
Huishouden & energie

Zwart?

Heb ik nog enige stok achter de deur indien iemand alleen zwart werk bij mij verricht heeft, maar mij hierbij met de rotzooi achtergelaten heeft en de klus niet afgemaakt heeft?

Hoe kan ik zorgen dat de klus af komt? Of enige stok achter de deur kan houden zodat de klusser terug komt?

Is het een mogelijkheid om met de FIOD te dreigen? Of snij ik me dan in mijn eigen vingers.

4805 16 Rapporteer

dc
door dcz - Jun 22, 2012 om 23:15
439 Antwoorden / 1 Vragen

nee, als je iemand zwart bij je laat werken ben jezelfook niet goed bezig.
En ja, dan loop je enig risico....Zou de Fiod al helemaal niet inlichten, ben je in de war ofzo?

ve
door verbouwerr - Jun 22, 2012 om 23:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor deze nuttige reactie

stacey
door stacey - Jun 22, 2012 om 23:16
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe zeggen ze dat ook alweer....
wie het onderste uit de kan wil krijgt de deksel op z`n neus,
zonder bon geen garantie,
goedkoop=duurkoop.

Enige stok die je achter de deur kon hebben is pas (alles of restand ) betalen na werk/opleveren
en dat heb je blijkbaar niet goed geregeld.

ve
door verbouwerr - Jun 22, 2012 om 23:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nou dat gelukkig wel, maar zoals het nu is word ik ook niet echt blij van.. had liever gehad dat ik hem het werk op een of andere wijze af kan laten maken.

zwemmer
door zwemmer - Jun 22, 2012 om 23:25
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Houd het er maar op dat de klusser heel goed weet dat je geen stok achter de deur hebt.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 22, 2012 om 23:45
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja betalen voordat het werk goed is afgelevert, is altijd vragen om moeilijkheden. Of het nu zwart is of legaal.

rechim
door rechim - Jun 23, 2012 om 00:17
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 22 jun 2012, 23:45]Ja betalen voordat het werk goed is afgelevert, is altijd vragen om moeilijkheden. Of het nu zwart is of legaal.

Dat heeft verbouwerr dan ook niet gedaan, dus jouw opmerking slaat nergens op.

empyria
door empyria - Jun 23, 2012 om 00:28
504 Antwoorden / 3 Vragen

Of...is TS soms zélf de cowboy-builder...?

hereistom
door hereistom - Jun 23, 2012 om 00:52
747 Antwoorden / 1 Vragen

Ook een beetje zielig om zelf een zwartwerker in dienst te nemen en dan te gaan dreigen met de FIOD als het niet goed is!

testcase
door testcase - Jun 23, 2012 om 00:53
189 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon zonder schaamte.

Bewust geen belasting betalen is gewoon een vorm van diefstal.

fe
door festinger - Jun 23, 2012 om 02:44
410 Antwoorden / 18 Vragen

Alsof de overheid blind is. Zwart werken en klussen wordt getolereerd tot op zekere hoogte. De rekenkamer van overheden en instituten weten vrij exact wie wat doet .

En natuurlijk moet iedereen zich aan de regels houden en is zwartwerk diefstal. Echter als de helft of meer van de overheidsdienaren het niet zo nauw nemen kun je wel zeggen aanpakken maar gebeurt het nooit.

Op je vraag of je zwartwerker kunt aanspreken als ie bedriegt. Ja natuurlijk kan dat en legaal met rechtshulp. 1 brief is genoeg meestal.

mtuinsma
door mtuinsma - Jun 23, 2012 om 20:43
38 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verbouwerr schreef op vrijdag 22 jun 2012, 23:05]Heb ik nog enige stok achter de deur indien iemand alleen zwart werk bij mij verricht heeft, maar mij hierbij met de rotzooi achtergelaten heeft en de klus niet afgemaakt heeft?

Hoe kan ik zorgen dat de klus af komt? Of enige stok achter de deur kan houden zodat de klusser terug komt?

Is het een mogelijkheid om met de FIOD te dreigen? Of snij ik me dan in mijn eigen vingers.

Wat voor werk heb je liggen dan,en waar woon je??

getty
door getty - Jun 23, 2012 om 20:54
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wat voor werk heb je liggen dan,en waar woon je??

?? hoezo? Zoekt u nog een klus?

stacey
door stacey - Jun 23, 2012 om 20:59
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=getty schreef op zaterdag 23 jun 2012, 20:54]
?? hoezo? Zoekt u nog een klus?

Ja, zwartwerker ;-)

diumenge
door diumenge - Jun 23, 2012 om 21:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=stacey schreef op zaterdag 23 jun 2012, 20:59]
Ja, zwartwerker ;-) LOL ?

xv
door xvisx - Jun 23, 2012 om 21:16
55 Antwoorden / 1 Vragen

dcz vrijdag 22 jun 2012, 23:11
nee, als je iemand zwart bij je laat werken ben jezelfook niet goed bezig.
En ja, dan loop je enig risico....Zou de Fiod al helemaal niet inlichten, ben je in de war ofzo?

verbouwerr vrijdag 22 jun 2012, 23:16
Bedankt voor deze nuttige reactie

Hahahahahahahahaha, en het mooiste is: wij blijven gewoon rustig door reageren op dit soort kolder. Ik vind het prachtig...een dag niet gelachen is een dag niet geleefd....nou ik heb vandaag weer geleefd hoor!