Tr
door Trippie Jan 24, 2017 om 09:34
Winkels & webshops

Opgelicht

Ik had Zondag 22-01-2017 een sweater besteld via Facebook bij Teezely.com, nu kreeg ik gisteren 23-01-2017 wel een heel vreemde mail!!
Zie hieronder:


Hallo Jannie,


Naar aanleiding van jouw verzoek, bevestigen wij dat jouw bestelling n° O-0K5T0 is geannuleerd.
Houd er rekening mee dat je jouw bestelling niet zult ontvangen en dat de reservering van het bedrag op jouw rekening binnen 8 dagen zal verdwijnen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien er problemen zijn.
Hopen je snel terug te zien op Teezily.
Het Teezily team

Nu kan ik nergens een telefoonnummer of email vinden om contact met ze op te nemen, hoe hier nu verder mee handelen??

MvG
Jannie

4217 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jan 24, 2017 om 09:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Staat toch gewoon op hun site. 020  8081953

costnix
door costnix Jun 21, 2017 om 20:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Edit.

ja
door jackyh - Jan 24, 2017 om 09:59
953 Antwoorden / 4 Vragen
1

Print de mail uit en ga naar je bank. Het bedrag staat nu op een derden rekening. Normaal kun je een overmaking niet terugboeken maar met deze mail in de hand kan de bank dat wel.

brainless
door brainless Jan 24, 2017 om 10:17
324 Antwoorden / 0 Vragen

Ehh laat maar...

pino123
door pino123 Jan 24, 2017 om 10:18
2708 Antwoorden / 14 Vragen

Dat kan helemaal niet JACKYH, weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt maar dit is volslagen onzin...

Po
door Pontiac Apr 23, 2017 om 12:04
131 Antwoorden / 5 Vragen

vroeger zat er nog iemand achter het loket bij de bank ,nu mag je blij zijn als er na 10 minuten in de wacht te hebben te staan iemand je te woord wil staan ,dus sjekkie wat je hier neerpent is gel*l in de ruimte . of jij bent de bank bij Monopoly dan lukt alles .

diumenge
door diumenge - Jan 24, 2017 om 10:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hoezo opgelicht?

pino123
door pino123 - Jan 24, 2017 om 10:17
2708 Antwoorden / 14 Vragen
0

Is de sweater al betaald?, ik lees namelijk dat het bedrag van de rekening zal verdwijnen (de rekening die jij moet betalen). Blijft gek dat ze de bestelling annuleren. Maar inderdaad eerst even contact opnemen voordat je begint te roepen dat je bent opgelicht.

Cookies
door Cookies - Jan 24, 2017 om 10:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

@Jannie: Onderstaand antwoord is helaas niet correct, dus naar de bank gaan is zinloos. Bovendien staat het bedrag ook helemaal niet op een derdenrekening.

DOOR JACKYH - 24 JAN. 2017 OM 09:59 
368 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN
1

Print de mail uit en ga naar je bank. Het bedrag staat nu op een derden rekening. Normaal kun je een overmaking niet terugboeken maar met deze mail in de hand kan de bank dat wel.

fa
door familyman - Jan 24, 2017 om 12:04
888 Antwoorden / 1 Vragen
2

Opgelicht? U heeft besteld en betaald, artikel / bestelling wordt geannuleerd en er wordt op 23-01-2017 beloofd terug te storten binnen 8 dagen en het is vandaag 24-01-2017? Bent u dan ongeduldig of opgelicht? Het eerste denk ik.

Fa
door Fabienne1994 - Apr 23, 2017 om 09:53
1 Antwoorden / Vragen
0

Hoi Jannie,
Mij is zojuist hetzelfde overkomen bij dit bedrijf.. Nu vraag ik mij af hoe de situatie bij jou is afgelopen. Heb jij binnen die 8 dagen je geld terug gekregen?

Groetjes,
Fabienne

marita5
door marita5 Apr 23, 2017 om 10:20
10949 Antwoorden / 15 Vragen

@Fabienne1994 , lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel . https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/teezily-levert-niet?id=587736

diumenge
door diumenge - Apr 23, 2017 om 10:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen
3

Jannie (Trippie) heeft hier precies één vraag gesteld en nooit de moeite genomen om ook maar te reageren op de reacties, dus heb niet teveel hoop op een reactie Fabienne.

ph
door phr1978 - Jun 21, 2017 om 20:11
1 Antwoorden / Vragen
0

Het regent klachten bij deze webshop Teezily. Heb via trustpilot voor het eerst de klachten gelezen. Als ik dat had geweten..... Volgens mij is die teezily, zoals ze zich noemen, gewoon een circuit van misdadigers die zo geld van je afhandig proberen te maken. Ik heb het nu zelf ook ondervonden. Via fb was er een leuke vaderdagactie. Je moest ook direct betalen. Na die 7 werkdagen en vaderdag allang is overschreden nog steeds geen shirt te bekennen. Een website van hun gevonden met een telefoonnummer. Je komt steeds in de wacht te staan. Dan maar een mail gestuurd, maar hier ook geen respons. 
Kunnen jullie van kassa hier ook aandacht aan besteden in jullie programma? Want die Tweezily gaat natuurlijk gewoon zo door en aangezien er al heel veel gedupteerden zijn...

Mvg,

de Vries

edrick3
door edrick3 Jun 21, 2017 om 20:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou m'n klacht op FB plaatsen; dáár wordt geadverteerd toch?

costnix
door costnix Jun 21, 2017 om 20:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Voor contact met de redactie van Kassa, klik op de link Contact onder het kopje Service onderaan deze pagina. U bent giet op een forum.

tijger1
door tijger1 Jun 21, 2017 om 21:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@PHR1978

Waarom zou Kassa daar aandacht aan moeten besteden? U gaat toch ook pas zoeken NADAT u een klacht hebt? 

Dus al die aandacht en waarschuwingen zijn boter aan de galg gesmeerd.

Kijk voortaan een beetje verder dan Facebook.

marita5
door marita5 Jun 22, 2017 om 08:18
10949 Antwoorden / 15 Vragen

@PHR1978 , lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel . https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/teezily-levert-niet?id=587736

Cookies
door Cookies Jun 22, 2017 om 09:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@PHR1978: het volgen van een cursus 'hoe gebruik ik mijn gezonde verstand' is effectiever. Nu was het Teezily, straks is het weer een andere shop.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 21, 2017 om 21:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

U heeft helemaal niets bij of via Facebook besteld, u bent gewoon op een advertentie aan het klikken geweest.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerrie Kruse - Nov 30, 2022 om 12:04
Huishouden & energie

Aankoop bij Philips

Goede middag
Ik had een airfryer bij Philips besteld en betaald. Werd bedankt voor de bestelling en de volgende dag werd alles geannuleerd en mijn geld terug gestort, de reden was niet voorradig. Nu belde ik weet en was hij er wel maar 60 euro duurder mag dat.
Vriendelijke groeten Gerrie Kruse
Tel 0654992497 Lees meer

op
opera - Nov 30, 2022 om 11:47
Auto & vervoer
Onze adresgegevens worden misbruikt door een niet bestaande webshop

Onze adresgegevens worden misbruikt door een niet bestaande webshop

sovaya.nl is een webshop over fietsen en zij misbruiken ons adres en telefoonnummer.

Wij worden nu steeds gebeld door geduteerde klanten, maar omdat er geen persoon achter zit kunnen we niks ondernemen.
Wij proberen nu mensen te waarschuwen, maar hoe kunnen we dit stoppen?
Ook al contact gehad met de politie en shopify, maar komen niet echt verder.

Ons adres is Lei ... Lees meer

kr
kroonw - Nov 28, 2022 om 14:20
Geldzaken & recht

Ik ben benieuwd of er genoeg brandstof (in liters) in mijn tank komt.

Ooit kon je zien in een kijk glas wat er in je tank kwam. lucht bellen. Hoe weet je of je genoeg krijgt. Brand stof is nu duur. Lees meer