kr
door kreeftje May 13, 2014 om 16:37
Vakantie & reizen

Abonnementsprijs krant verhoogd; kan ik annuleren?

M.i.v. januari '14 heb ik een jaarabonnement afgesloten op het AD voor 19,95 p/mnd.
Nu lees ik vandaag dat de abonnementsprijzen m.i.v. 13-06 omhoog gaan, voor een maandabonnement wordt dat dan 27,95.
Zou dit nou ook voor mijn abonnement gaan gelden, een verhoging van 8,00 p/mnd.?
Ik weet dat je tegenwoordig een maand opzegtermijn hebt, maar pas nadat de afgesloten termijn ( in mijn geval een jaar) verstreken is. Maar stel dat de prijsverhoging óók voor mij geldt, is dat dan een reden om op te mogen zeggen, ook al is het jaarabonnement nog niet voorbij?
Of zou het bedrag van mijn aanbieding indertijd van 19,95 gewoon een jaar doorgaan?
Alvast bedankt voor het meedenken!

10188 45 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 13, 2014 om 16:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het AD kent de volgende abonnementsvormen:

AD Compleet: U ontvangt 6 dagen in de week de papieren krant en heeft alle dagen toegang tot de digitale krant

AD Zaterdag Plus: U ontvangt op zaterdag de papieren krant en heeft alle dagen toegang tot de digitale krant.

AD Digitaal: U heeft alle dagen toegang tot de digitale krant en andere digitale producten van het AD.

Abonnementsprijzen
AD Compleet € 26,95 p/m € 79,95 p/kw € 153,95 p/hj € 296,95 p/j
AD Zaterdag plus € 19,95 p/m € 57,95 p/kw € 109,95 p/hj € 214,95 p/j
AD Digitaal € 16,99 p/m € 49,99 p/kw € 94,99 p/hj € 179,99 p/j

Geen idee waar je deze prijsverhoging hebt gelezen, op de AD site zie ik niks over een verhoging staan. Bovenstaande zijn de huidige prijzen, dus als bijv. AD Compleet nu 26,95 is, dan gaat dit abonnement maar met 1,- euro omhoog.

Als je voor 1 jaar een abo hebt afgesloten, zal de prijs hiervan zeer waarschijnlijk voor een jaar vast staan. Dat staat ongetwijfeld vermeld in de bevestiging die je hebt ontvangen.

kr
door kreeftje - May 13, 2014 om 17:59
86 Antwoorden / 36 Vragen

Dank je Carola,
Ik heb de prijswijziging vandaag ( 13 mei) in de krant gelezen, ik heb het uitgeknipt.
Kijk, 1 euro verhoging kan, maar 8?
Ik heb gebruik gemaakt van een speciale aanbieding van hen, voor 1 jaar maar automatische betaling per maand ad 19,95, incl. De dvd " De nieuwe wildernis".
Ik heb eerlijk gezegd nog niet hun bevestiging erbij genomen, maar bij de tariefswijziging staat wel " van abonnees die ons reeds gemachtigd hebben het abonnementsgeld automatisch te incasseren, ( en dat heb ik), nemen wij aan dat zij akkoord gaan met de afschrijving van de nieuwe abonnementsprijs."
Dus als ik niet reageer ga ik akkoord en ik wil niet akkoord gaan áls het inderdaad met 8,00 wordt verhoogd.
Ik hoop dat het AD webcareteam ( heet dat niet zo?) meeleest en misschien reageert, anders ga ik wel contact met hen opnemen.
Bedankt voor je moeite in ieder geval!

door 1953 - May 13, 2014 om 18:03
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Neen, uw jaarabonnement geldt (gold) het overeengekomen bedrag van € 19,95 per maand

door 1953 - May 13, 2014 om 18:06
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kreeftje schreef op dinsdag 13 mei 2014, 17:59]Dank je Carola,
Ik heb de prijswijziging vandaag ( 13 mei) in de krant gelezen, ik heb het uitgeknipt.
Kijk, 1 euro verhoging kan, maar 8?
Ik heb gebruik gemaakt van een speciale aanbieding van hen, voor 1 jaar maar automatische betaling per maand ad 19,95, incl. De dvd " De nieuwe wildernis".
Ik heb eerlijk gezegd nog niet hun bevestiging erbij genomen, maar bij de tariefswijziging staat wel " van abonnees die ons reeds gemachtigd hebben het abonnementsgeld automatisch te incasseren, ( en dat heb ik), nemen wij aan dat zij akkoord gaan met de afschrijving van de nieuwe abonnementsprijs."
Dus als ik niet reageer ga ik akkoord en ik wil niet akkoord gaan áls het inderdaad met 8,00 wordt verhoogd.
Ik hoop dat het AD webcareteam ( heet dat niet zo?) meeleest en misschien reageert, anders ga ik wel contact met hen opnemen.
Bedankt voor je moeite in ieder geval!

Men moet u uw persoonlijk benaderen dat er abonnementskostenverhoging op komst is.

U hoeft niets te vrezen van deze verhoging, dat gaat pas gelden als het jaarabonnement wordt voortgezet.

alfatrion
door alfatrion - May 13, 2014 om 19:30
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Wanneer in de algemene voorwaarden, die u destijds heeft gekregen (toch?), staat dat de krant een prijsverhoging mag doorvoeren bij een lopend contract dan mag dat alleen als u de overeenkomst op die grond kunt ontbinden.

Ik zou hierover een brief sturen waarin je aangeeft dat je voorwaardelijk opzegt op voorwaarde dat de prijsverhoging ook voor jou geldt. En dan vragen om een schriftelijke reactie.

zoekster
door zoekster - May 13, 2014 om 20:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zou helemaal geen brief sturen, maar morgen gewoon eens bellen met het AD. Dan gaan ze je naar grote waarschijnlijkheid vertellen dat die verhoging niet voor jou geldt.

Cookies
door Cookies - May 13, 2014 om 20:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@kreeftje: op 98% zeker dat jouw abonnement à 19,95 p.m. voor het hele jaar telt. Zo niet, heb je inderdaad het recht je abonnement tussentijds te beëindigen

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 13, 2014 om 21:23
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Uw tarief geldt voor het lopende abonnementsjaar. Wijziging tussentijds zou wanprestatie betekenen.

jo
door joentje1978 - May 13, 2014 om 22:10
367 Antwoorden / 6 Vragen

Lijkt mij niet dat die verhoging ook voor u geldt.

U heeft een jaarabonnement afgesloten op het moment dat het 19,95 EURO per maand was dus dan moeten zij zich daar ook aan houden.
Als het jaar om is dan zal er wel een nieuw tarief gaan gelden.

Heeft u geen brief in uw bezit waarin staat dat uw een jaarabonnement heeft afgesloten voor 19,95 EURO per maand?

kr
door kreeftje - May 14, 2014 om 00:08
86 Antwoorden / 36 Vragen

Ieder wordt sowieso hartelijk bedankt voor de reacties.
Ik ga morgen mijn bevestiging opzoeken, kijken wat er allemaal instaat.
Ik heb dan wel een abonnement voor 19,95 p.mnd. afgesloten, maar wat bedoelt het AD dan met de zin dat abonnees er zonder tegenbericht mee akkoord gaan dat een hogere automatische betaling wordt afgeschreven?
Ik laat nog van me horen!
Vr. Gr.

alfatrion
door alfatrion - May 14, 2014 om 00:26
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het vaker gezien. De consument belt naar een bedrijf krijgt een medewerker van de klantenservice aan de lijn en geeft een positief antwoord. Enige tijd later worden er aanmaningen verstuurd en had je maar moeten opzeggen als je het niet mee eens bent. De consument heeft geen stuk ter onderbouwing en kan niets anders doen dan maar betalen.

=carola.83 schreef op dinsdag 13 mei 2014, 20:45: @kreeftje: op 98% zeker dat jouw abonnement à 19,95 p.m. voor het hele jaar telt. Zo niet, heb je inderdaad het recht je abonnement tussentijds te beëindigen

Dat recht heb je alleen als dat recht is opgenomen in de algemene voorwaarden. Als dat recht niet is opgenomen dan is het betreffende beding onredelijk bezwarend en kan het abonnementsgeld niet worden verhoogt.

ma
door marleenvanh - May 14, 2014 om 12:00
451 Antwoorden / 1 Vragen

En wat zei het AD zelf. Lijkt me een simpele vraag voor de abonnee-administratie....

he
door heijden47 - May 14, 2014 om 12:15
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ook ik heb een abonnement op het AD, in mijn geval voor € 21,95 per maand, afgesloten voor twee jaar (met een gratis tablet (je)). Ik betaal via automatische afschrijving. Inderdaad is via een kleine advertentie in de krant aangekondigd, dat de abonnementsprijs verhoogd wordt naar € 27,95 per maand. Ik kreeg bij informatie als antwoord dat deze verhoging ook voor mij geldt, en heb daarom per e-mail mijn abonnement (dat nog een jaar liep) per eerstvolgende vervaldatum opgezegd. Het AD heeft deze opzegging op mijn verzoek ook per e-mail schriftelijk bevestigd (de krant stopt per 11 juni a.s.).

kr
door kreeftje - May 14, 2014 om 12:25
86 Antwoorden / 36 Vragen

Dag allemaal,
Zojuist de reactie van Heijden 47 gelezen.
Ik weet wat mij te doen staat!
Heijden, wanneer had u het abonnement afgesloten? Hoefde u niet eerst de twee jaar vol te maken en dan pas opzeggen met een maand opzegtermijn?
Vanochtend is bij mij net de 19,95 weer afgeschreven voor mijn abonnementsperiode t/m 12 juni....
De tariefswijzigingen gaan 13 juni in, dus voor mij pas de volgende periode, maar ik ga het abonnement opzeggen.
Allen bedankt voor de antwoorden.

wi
door wimhoeven - May 14, 2014 om 12:31
7 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo kreeftje,
Ga onderhandelen. zeg dat je het abonnement anders te duur vindt
Zeg anders op per vervaldatum, wordt dan heus wel teruggebeld met een leuke aanbieding.
Dit doe ik al een paar jaar, en dit werkt ook bij tijdschriften
En een tussentijdse verhoging voor een jaarcontract, heb ik nog nooit van gehoord.

jo
door joentje1978 - May 14, 2014 om 12:34
367 Antwoorden / 6 Vragen

Kan natuurlijk ook zijn dat er in de voorwaarden staat dat ze de prijs ten aller tijden mogen veranderen, in dat geval zal de hogere prijs wel voor u gelden.

Vind het misleiding, er zullen genoeg mensen zijn die abonnee blijven tegen een hoger tarief.

kr
door kreeftje - May 14, 2014 om 12:47
86 Antwoorden / 36 Vragen

Sorry Heijden47, ik lees nu dat uw abonnement nog een jaar liep en toch m.i.v. juni a.s. wordt beëindigd.
Wimhoeven, bedankt voor de tip, maar ik ga gewoon bedanken als abonnee want ik heb ook te weinig tijd om de krant te lezen, omdat ik op Twitter de nodige informatie tot mij neem...
Een zusje van mij neemt overigens altijd proefabonnementen op kranten....nooit een lang(er) lopend abonnement en dat bevalt prima en is volkomen legaal ook nog.
Ik ben niet zo'n onderhandelaar, helaas....ook niet met grote aankopen zoals vrieskist e.d. dus onderhandelen zit er voor mij niet in...

zo
door zoeker - May 14, 2014 om 12:48
78 Antwoorden / 3 Vragen

Vorig jaar liep mijn "actie"abonnementsperiode op het AD tot en met juli, maar per juni kwam er ook 1 EUR bovenop het reguliere bedrag. Dat werd bij mij pas na 1 augustus doorgevoerd, omdat ik een prijsafspraak tot en met eind juli had.

Je hoeft dus pas na je actieperiode het reguliere bedrag te betalen. En prijsverhogingen zijn altijd een geoorloofde reden om op te zeggen.

zoekster
door zoekster - May 14, 2014 om 12:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=kreeftje schreef op woensdag 14 mei 2014, 12:47]Sorry Heijden47, ik lees nu dat uw abonnement nog een jaar liep en toch m.i.v. juni a.s. wordt beëindigd.
Wimhoeven, bedankt voor de tip, maar ik ga gewoon bedanken als abonnee want ik heb ook te weinig tijd om de krant te lezen, omdat ik op Twitter de nodige informatie tot mij neem...
Een zusje van mij neemt overigens altijd proefabonnementen op kranten....nooit een lang(er) lopend abonnement en dat bevalt prima en is volkomen legaal ook nog.
Ik ben niet zo'n onderhandelaar, helaas....ook niet met grote aankopen zoals vrieskist e.d. dus onderhandelen zit er voor mij niet in...

Ik zou eerst maar eeens nagaan of die prijsverhoging voor jou geldt. Als dat niet zo is, dan kun je niet opzeggen. Ja, je kunt wel opzeggen, maar dan je moet toch iedere maand betalen, omdat je zonder goede reden opzegt.

domantwoord
door domantwoord - May 14, 2014 om 12:54
192 Antwoorden / 0 Vragen

Ik lees allemaal kreten als: zou het AD dit of zou het dat, geld dit ook voor mij, kan dat zomaar, enz. enz. ...........wat nu als je dit soort vragen eens gewoon aan het AD zou stellen?????

wimmi20
door wimmi20 - May 14, 2014 om 12:55
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Kreeftje,
omdat u zelf geen zin hebt om de krant bellen moeten wij dat zeker voor u doen ?
Met 1 telefoontje naar de krant was uw vraag beantwoord.

kr
door kreeftje - May 14, 2014 om 12:57
86 Antwoorden / 36 Vragen

Uiteraard zeg ik alleen op als de prijsverhoging per 13-06 ook voor mij geldt; zo niet dan blijf ik abonnee tot 1 januari a.s.,
Ik laat hier nog wel weten wat de klantenservice van het AD zei.

he
door heijden47 - May 14, 2014 om 13:11
9 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Kreeftje,

Mijn abonnement startte half juli 2013. Ik heb dus niet eens het eerste jaar vol gemaakt.
Ik vind een verhoging van de abonnementsprijs van ongeveer 30% niet normaal, en ben zeker niet van plan om dat te gaan betalen. Vandaar mijn (succesvolle) opzegging! Veel succes.

me
door meidam - May 14, 2014 om 13:56
150 Antwoorden / 120 Vragen

Ik ben ook vorig jaar een abonnement aangegaan voor € 19,95 p.m. + talet. nmddels opgezegd per edndatm een een aonnement op de Volkskrant genomen, ook een aanedng. Het Ad verhoogt de prjs echt net voor het aonnement wat n heeft, wel zlt het volle pond moeten etalen naf afloop van w hdge aonnement. Jaarljks wsselen van krant levert alleen maar voordeel op. Maar er zjn natrljk kranten, de je nog net voor nets wl heen, n mn geval s dat de Telegraaf.

eclipse
door eclipse - May 14, 2014 om 14:01
1561 Antwoorden / 370 Vragen

misselijkmakend gedoe van vele bladen en kranten bedrijven, je krijgt een abbo met een vaag omschreven tablet, mensen zien alleen de tablet en hoppa abbo tje. veelal staan deze uitverkoop kastjes voor ca 100 /150 in de blokker en heb je voor ca 250 een krant die voor een deel op internet is.
Als ze er dan p / m nog eens 8 euro overheen kieperen is ca 200 per 2 jaar. gefeliciteerd met uw 2 jarig abbo van rond de 700 euro ( 2 jr.) en een agenebbisch tabletje, dat laatste is uiteraard MIJN mening.

Ik hoop dat TS die 1 euro krijgt en niet de volle mep. liefst géén verhoging.

me
door meidam - May 14, 2014 om 14:06
150 Antwoorden / 120 Vragen

Nog even dit, mijn reactie komt zeer vervormd over, niet mijn schuld overigens:

Voordeelaanbiedingen gelden voor de aangenomen periode, handhaaft U Uw abonnement, dan moet U het volle pond betalen. Vaste abonnees trekken altijd aan het kortste eind, met andere woorden "de voordeeltjes ontgaan hen". Ik verander dus af en toe van krant, nu neem ik b.v. de Volkskrant, die mij en vanzelfsprekend iedereen een aantrekkelijk aanbod doen. In mijn geval €. 19,95 p.m., wel opzeggen.

me
door meidam - May 14, 2014 om 14:11
150 Antwoorden / 120 Vragen

De vervormingen van mijn woorden begonnen weer, vandaar dat ik hier veder ga.

Dus opzeggen, anders wordt het dan geldende tarief in rekening gebracht.

Tenzij U zeer aan Uw krant gehecht bent, gewoon een andere krant nemen of er bij het AD de aandacht op vestigen, dat U bij een andere krant een voordeliger abonnement kan afsluiten, zeker weten, dat het AD U dan tegemoet komt. Kranten vechten om klanten, het rijmt nog ook. Succes

eclipse
door eclipse - May 14, 2014 om 14:43
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=kreeftje schreef op dinsdag 13 mei 2014, 16:37]M.i.v. januari '14 heb ik een jaarabonnement afgesloten op het AD voor 19,95 p/mnd.
Nu lees ik vandaag dat de abonnementsprijzen m.i.v. 13-06 omhoog gaan, voor een maandabonnement wordt dat dan 27,95.
Zou dit nou ook voor mijn abonnement gaan gelden, een verhoging van 8,00 p/mnd.?
Ik weet dat je tegenwoordig een maand opzegtermijn hebt, maar pas nadat de afgesloten termijn ( in mijn geval een jaar) verstreken is. Maar stel dat de prijsverhoging óók voor mij geldt, is dat dan een reden om op te mogen zeggen, ook al is het jaarabonnement nog niet voorbij?
Of zou het bedrag van mijn aanbieding indertijd van 19,95 gewoon een jaar doorgaan?
Alvast bedankt voor het meedenken!

er staat er vandaag een van het AD met een lcd tv twv 299 euro ??? kijk even bij de voorwaarden, enjawel een mini tvtje , die bij "normale winkels" 154 euro kost..

eclipse
door eclipse - May 14, 2014 om 14:51
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=meidam schreef op woensdag 14 mei 2014, 14:11]De vervormingen van mijn woorden begonnen weer, vandaar dat ik hier veder ga.

Dus opzeggen, anders wordt het dan geldende tarief in rekening gebracht.

Tenzij U zeer aan Uw krant gehecht bent, gewoon een andere krant nemen of er bij het AD de aandacht op vestigen, dat U bij een andere krant een voordeliger abonnement kan afsluiten, zeker weten, dat het AD U dan tegemoet komt. Kranten vechten om klanten, het rijmt nog ook. Succes

@Meidam,
je hebt deels gelijk hoor, maar met weg werp tablets, en wegwerp t v `s gaan ze toch uit van 2 jaar.
eenjarige contracten lonen voor de stroom en verzekeringen. de kranten maken er een zooitje van. die gaan er niet vanuit dat U de krant koopt, maar de wegwerptablet..

ar
door arie fer - May 14, 2014 om 16:05
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een maandabonnement voor 1 jaar afgesloten. Ook voor €19,95 omdat het AD mij zo nodig als klant wilde behouden. Was een speciale aanbieding. Als het abo maar 1 cent duurder wordt zeg ik het direct op.

Weten jullie dat je bij een MAAND abo SLECHTS 25 kranten krijgt, dus per jaar 300? Bij een kwartaal en een halfjaar abo zijn dat er 8 meer, namelijk 208. Bij een jaar abo zijn het er weer 307. Dus met een maand kom je er echt een aantal tekort en nog spreken zij over een MAAND abonnement
Daar spreekt het AD dus niet over. Kijk op de afschrijving van je bank.

ar
door arie fer - May 14, 2014 om 16:08
7 Antwoorden / 0 Vragen

208 moet natuurlijk 308 zijn in mijn eerdere bericht

kr
door kreeftje - May 19, 2014 om 13:24
86 Antwoorden / 36 Vragen

Dag Repelsteeltje74,
Dank voor uw antwoord.
Ik had dit al gehoopt maar heb voor de zekerheid vorige week het AD gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Er staat inderdaad in hun bevestigingsbrief o.a. "19,95 per betaalperiode (maand). Na kortingsperiode geldt het reguliere tarief tot wederopzegging." Dus eigenlijk is het wel duidelijk maar omdat er ook nog wordt verwezen naar de Algemene Leveringsvoorwaarden die op mijn abonnement van kracht zijn dacht ik aan het bewuste addertje...
Ik laat het nu maar hierbij. Ben nu wel overtuigd dat de verhoging voor mij niet geldt; overigens adverteren ze nu weer met een abonnement van 4,95 per week, dat is hetzelfde tarief als ik nu betaal....
Nogmaals allen dank.

re
door repelsteeltje74 - May 19, 2014 om 13:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heel graag gedaan kreeftje.

Een krant kan alleen blijven bestaan als er ook mensen zijn die tegen het standaard tarief een abonnement nemen/houden.

Daar naast zal een krant altijd moeite doen om abonnees te blijven werven, al is het maar om de oplage hoog te houden, zodat ze ook de advertentietarieven kunnen handhaven, die er gevraagd worden voor de advertenties in een krant. Deze leveren een groot gedeelte van het inkomen van een krant op (en niet zoals veel mensen denken, de abonnementen).
Maar, zonder abonnees/lezers geen advertenties, en dus ook geen krant.

Elke krant zal dus ook met aanbiedingen en mooie premiums blijven werken, om mensen over te halen zich bij hen aan te sluiten.

Ik ben blij dat ik je met mijn antwoord gerust heb kunnen stellen.
En het AD gaat vast nog wel mailen. Ook bij ons gaan daar soms een aantal werkdagen over heen, dit ligt o.a. aan de drukte op de werkvloer en het aanbod van e-mail van onze klanten.

Fijne dag nog!

me
door meidam - May 19, 2014 om 16:52
150 Antwoorden / 120 Vragen

Repelsteeltje 74,

Een goed advies, maar een herhaling van zetten, aangezien dit al door vele andere reageerders is vermeldt. Overigens blijft een feit, dat vaste abonnee's niet erg aan hun trekken komen met z.g. extra'tjes.

Ik lees het AD omdat er regionaal nieuws over R'dam e/o in staat, maar sinds deze krant de z.g. populaire kant opgaat, neem ik een wat serieuzere krant, b.v. de Volkskrant, NRC of Trouw.
Andere bladen komen bij mij niet in aanmerking.

Met vriendelijke groet,

re
door repelsteeltje74 - May 19, 2014 om 16:59
3 Antwoorden / 0 Vragen

Meidam,

Ik heb gemeend, van uit mijn eigen werkomgeving te moeten reageren.
Er is verder veel gespeculeerd in andere reacties en ik dacht dat het kon helpen, als iemand die dagelijks met dit soort vragen te maken heeft, van uit een soortgelijke omgeving, hier een helder licht over kon laten schijnen.

Kreeftje heeft hier ook positief op gereageerd. Dus kennelijk heb ik deze persoon kunnen helpen met mijn antwoord.

Naar mijn mening is het niet relevant welke krant u zelf leest en of een ander blad al dan niet voor u zelf in aanmerking komt.
Dat was niet de vraag....en voegt ook niets toe aan het helder krijgen van de vraag.

eclipse
door eclipse - May 19, 2014 om 17:43
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=repelsteeltje74 schreef op maandag 19 mei 2014, 16:59]Meidam,

Ik heb gemeend, van uit mijn eigen werkomgeving te moeten reageren.
Er is verder veel gespeculeerd in andere reacties en ik dacht dat het kon helpen, als iemand die dagelijks met dit soort vragen te maken heeft, van uit een soortgelijke omgeving, hier een helder licht over kon laten schijnen.

Kreeftje heeft hier ook positief op gereageerd. Dus kennelijk heb ik deze persoon kunnen helpen met mijn antwoord.

Naar mijn mening is het niet relevant welke krant u zelf leest en of een ander blad al dan niet voor u zelf in aanmerking komt.
Dat was niet de vraag....en voegt ook niets toe aan het helder krijgen van de vraag.

op Fb krijg je dan een duimpje voor je antwoord :-) helder, duidelijk , wat meneer graag wilt lezen, ? sja boeiend...

kr
door kreeftje - May 19, 2014 om 17:59
86 Antwoorden / 36 Vragen

Repelsteeltje heeft het al aangegeven: ik heb positief op zijn/haar antwoord gereageerd.
Dit was wat mij over de streep trok om het er nu bij te laten.
Een duimpje omhoog voor hem/haar!
Duidelijk antwoord!
Volgens mij kunnen we dit topic sluiten.
Prettige avond allen.

me
door meidam - May 19, 2014 om 18:00
150 Antwoorden / 120 Vragen

[quote=eclipse schreef op maandag 19 mei 2014, 17:43][quote=repelsteeltje74 schreef op maandag 19 mei 2014, 16:59]Meidam,

Ik heb gemeend, van uit mijn eigen werkomgeving te moeten reageren.
Er is verder veel gespeculeerd in andere reacties en ik dacht dat het kon helpen, als iemand die dagelijks met dit soort vragen te maken heeft, van uit een soortgelijke omgeving, hier een helder licht over kon laten schijnen.

Kreeftje heeft hier ook positief op gereageerd. Dus kennelijk heb ik deze persoon kunnen helpen met mijn antwoord.

Naar mijn mening is het niet relevant welke krant u zelf leest en of een ander blad al dan niet voor u zelf in aanmerking komt.
Dat was niet de vraag....en voegt ook niets toe aan het helder krijgen van de vraag.

op Fb krijg je dan een duimpje voor je antwoord :-) helder, duidelijk , wat meneer graag wilt lezen, ? sja boeiend...

me
door meidam - May 19, 2014 om 18:04
150 Antwoorden / 120 Vragen

[quote=eclipse schreef op maandag 19 mei 2014, 17:43][quote=repelsteeltje74 schreef op maandag 19 mei 2014, 16:59]Meidam, Waarom Uw werkgever er bij vermelde, niet relevant meen ik. Maar een pluimpje gaat er altijd in begrijp ik.

Ik heb gemeend, van uit mijn eigen werkomgeving te moeten reageren.
Er is verder veel gespeculeerd in andere reacties en ik dacht dat het kon helpen, als iemand die dagelijks met dit soort vragen te maken heeft, van uit een soortgelijke omgeving, hier een helder licht over kon laten schijnen.

Kreeftje heeft hier ook positief op gereageerd. Dus kennelijk heb ik deze persoon kunnen helpen met mijn antwoord.

Naar mijn mening is het niet relevant welke krant u zelf leest en of een ander blad al dan niet voor u zelf in aanmerking komt.
Dat was niet de vraag....en voegt ook niets toe aan het helder krijgen van de vraag.

op Fb krijg je dan een duimpje voor je antwoord :-) helder, duidelijk , wat meneer graag wilt lezen, ? sja boeiend...

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 25, 2014 om 11:30
16860 Antwoorden / 202 Vragen

kreeftje@ niet gezien dat er een mogelijkheid is 'het beste antwoord' te waarderen via de site (in de rechterbovenhoek van het antwoord)

wimmi20
door wimmi20 - May 25, 2014 om 12:21
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Gerrit,

iemand heeft totaal geen verstand van een onderwerp.
En kan op koekel ook geen antwoord vinden.
Die persoon stelt hier een vraag.
Hoe kan die persoon dan weten wat het beste antwoord is ?
Want hij/zij weet de ballen van het onderwerp.
De optie 'het beste antwoord' is onzin.
Want alleen iemand die echt verstand heeft van het onderwerp kan beoordelen wat het beste antwoord is.
++++++++++++++++++++++++++++++++============

=gerritaltena schreef op zondag 25 mei 2014, 11:30: kreeftje@ niet gezien dat er een mogelijkheid is 'het beste antwoord' te waarderen via de site (in de rechterbovenhoek van het antwoord)

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 27, 2014 om 16:11
16860 Antwoorden / 202 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op zondag 25 mei 2014, 12:21]Beste Gerrit,

iemand heeft totaal geen verstand van een onderwerp.
En kan op koekel ook geen antwoord vinden.
Die persoon stelt hier een vraag.
Hoe kan die persoon dan weten wat het beste antwoord is ?
Want hij/zij weet de ballen van het onderwerp.
De optie 'het beste antwoord' is onzin.
Want alleen iemand die echt verstand heeft van het onderwerp kan beoordelen wat het beste antwoord is.
++++++++++++++++++++++++++++++++============

[quote=gerritaltena schreef op zondag 25 mei 2014, 11:30]kreeftje@ niet gezien dat er een mogelijkheid is 'het beste antwoord' te waarderen via de site (in de rechterbovenhoek van het antwoord)

Beste wimmie20: Kreeftje gaf aan het antwoord 'het beste te vinden' in de reactie. Ik wees op de mogelijkheid dat ook via een klik te doen rechtsboven bij het antwoord. Afgezien daarvan, de meeste experst (helaas niet altijd allemaal) reageren vanuit hun wetenschap/ervaring en in dit geval was het ook een heel goed en adequaat antwoord! (M.a.w. als je er geen verstand van hebt wordt je geacht niet te antwoorden. Een probleem daar bij is dat m.b.t. specifeike vragen ook wetenschappers het veel niet met elkaar eens zijn.

In onderhavig geval was het aannemelijk, alweer op basis van de reactie van kreeftje, dat het antwoord voor haar de oplossing bood!

re
door repelsteeltje74 - May 27, 2014 om 17:03
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zelf werkzaam bij de abonneeservice van De Telegraaf.
Ook wij krijgen vaak dit soort vragen.

Ook in ons geval staat met een kleine mededeling 1x per jaar een tariefsverhoging aangegeven in de krant. Dit geldt voor de reguliere prijzen.

Voor de speciale aanbiedingen, in ons geval is dit een jaar lang (12 maanden) 18.50 euro per maand.

De abonnee verbindt zich voor een jaar aan ons tegen dit speciale tarief.
Opzeggen is niet mogelijk, tenzij de contractperiode is verstreken of een maand van te voren, voor dat het contract verloopt wordt opgezegd.
Anders gaat het stilzwijgend door tegen het standaard abonnementstarief (in ons geval 27.30 euro).

Naar mijn mening, hanteert het AD de zelfde soort regels.

U kunt er gerust van uit gaan, dat u een jaar lang tegen de afgesproken aanbieding uw krant geleverd krijgt.
Vergeet niet uiterlijk 1 maand voor de einddatum van uw contract deze te laten bedanken.

domantwoord
door domantwoord - May 27, 2014 om 17:29
192 Antwoorden / 0 Vragen

gerritaltena schreef: " de meeste experst " ......waar???? hier????dat is lachen :-) !!!
Het enige goede antwoord was: "bel, schrijf of mail naar het AD voor het enige correcte antwoord....... en daar word dan nu al weer 2 weken omheen gedraaid door " de meeste experst " :-)

ho
door hobbybob - May 27, 2014 om 19:23
25 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste antwoord geeft Het AD zelf in artikel 7 van de abbo voorwaarden
zeg nu zelf wie leest deze door bij een ogenschijnlijk aantrekkelijk aanbod

Artikel 7 Betaling

7.1 De Uitgever behoudt zich uitdrukkelijk het recht
voor de abonnementstarieven te wijzigen, onder
andere op grond van de jaarlijkse indexatie. De
Uitgever zal een tariefswijziging tijdig en door middel
van publicatie in de Krant of op www.ad.nl/service
meedelen aan de Abonnee. Het gewijzigde
abonnementstarief is vanaf de eerstvolgende
betaalperiode van toepassing op alle lopende
Abonnementsovereenkomsten.

De betaalperiode is in deze of u eens per maand, 3 maanden of 6 maanden of per jaar betaald.
Let wel als u een overeenkomst aangaat voor één jaar kunt u pas opzeggen minimaal één maand voor het verstrijken van de overeenkomst of eerder natuurlijk.