ev
door evelienr Jan 26, 2007 om 09:45
Vakantie & reizen

Al geboekt bij Suncamp

Hallo,


Ik heb in december een sta-caravan geboekt voor 2 weken in Frankrijk naar Camping Lefief via Suncamp. Deze vakantie heb ik al aanbetaald en tevens een annuleringsverzekering afgesloten.
Nou heb ik via de site van de camping zelf een brochure aangevraagd zodat ik een nog beter beeld van de camping kreeg (ik was al overtuigd dat het een leuke camping was).
Ik zag in hun brochure dat ze ook sta-caravans voor 6 personen met 3 kamers hadden, i.p.v wat ik geboekt heb met 2 kamers.

Ik heb gevraagd aan de camping zelf of ik de reservering kon omzetten, deze accomodatie wordt namelijk niet via Suncamp aangeboden.

Wie weet wat ik nu het beste kan doen? Volgens mij kan je een boeking alleen annuleren als je echt een gegronde reden (ziekte, sterfgeval etc.) hebt.


 

1356 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Evelien,


Je kunt altijd annuleren, maar dan krijgt u wel de rekening hiervoor. Ik weet zeker dat de annuleringsverzekering de annulering voor deze reden niet zal vergoeden.


Het beste kunt u direct contact zoeken met Suncamp zelf en eerlijk vertellen dat u zag dat er ook 3-kamer caravans zijn en vragen aan hen of ze de erservering om willen boeken.


Ook al biedt Sunweb deze officieel niet aan, ze hebben wel contact met de camping en wellicht zijn ze bereid om iets te doen voor u.


Mvgr - B

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Overigens staat het u vrij om.......


zelf contact op te nemen met genoemde camping. Hen te vragen of u ipv de 2 kamers de drie kamerscaravan kan betrekken met bijbetaling.


Ik persoonlijk zou dit eerder doen dan via Suncamp.  Ook al omdat ik vermoed dat de bijbetaling veel gunstiger voor u kan uitvallen dan een annulering.


De Vrije Vogel (l'oiseau libre)

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon zelf contact opnemen met de camping en vragen of ze daar tegen bijbetaling de boeking willen overzetten. laat Suncamp er helemaal buiten is mijn advies ( en zoals ik zie ook dat van grootvader, oude grijze vrije vogel.t

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,


Ik had de camping idd al een mailtje gestuurd. zij stuurden terug dat ik aan Suncamp moest vragen de boeking te annuleren en direct via hun te boeken. Toen heb ik even vluchtig de annuleringsverzerkering nagelezen en zag dat je wel een ernstige reden moet hebben om aanspraak te maken op die verzekering.
Dus na het 1e bericht wat geplaatst werd heb ik gebeld met Suncamp en de meneer zou vandaag of maandag terugbellen. Ik ben benieuwd. Bedankt toch nog voor de andere reacties. Als Suncamp het niet kan regelen kan ik misschien nog iets anders proberen.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer