ni
door nienke1254 May 4, 2017 om 15:34
Vakantie & reizen

Allgreatdealz.com

ik ben een paar dagen gelden gebelt door een medewerker van www.allgreatdealz.com om mij te vertellen dat ik een prijs heb gewonnennaar een land van keizen en 2 vliegtickets hotel en ontbijt inbegrepen voor 65 euro. binnen 14 dagen moet ik de keuze maken of ik deze prijs wil innen of niet zoniet moet ik de brief zo snel mogelijk terug sturen. ik heb op internet naar deze organisatie gezocht maar kon niet echt veel vinden. mijn vraag is of ik dit kan vertrouwen of niet? en of jullie hier al vaker wat over hebben gehoord?

14255 23 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 4, 2017 om 15:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je gelooft toch niet meer in Sinterklaas? Zeker ergens je gegevens online ingevuld? Bijv. z.g. aanbieding, z.g. winaktie, z.g. enquête enz. enz.

ni
door nienke1254 May 4, 2017 om 15:55
Antwoorden / 1 Vragen

wauw dankje heb hier heel veel aan!

edrick3
door edrick3 - May 4, 2017 om 15:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja hoor .... nergens aan meegedaan en opeens .... floep ....zomaar een prijs gewonnen.
Dat geloof je toch zelf niet! Zou er maar niet aan beginnen.
Voor sprookjes kun je bv naar de Efteling gaan.

Topantwoord

panter22
door panter22 - May 4, 2017 om 15:53
6599 Antwoorden / Vragen

Ook een enquete ingevuld?
http://gerrithartholt.blogspot.nl/2017/04/bent-u-ook-benaderd-door-great-dealz.html

65 p.p. vliegen naar Milaan vanaf Dusseldorf?

ni
door nienke1254 May 4, 2017 om 15:57
Antwoorden / 1 Vragen

ja men moeder en ik hebben vorig jaar heel veel ingevuld gewoon voor de gein dus kan best

ni
door nienke1254 May 4, 2017 om 15:59
Antwoorden / 1 Vragen

weet nog niet vanaf waar maar de landen boedapest, boekarest, gardameer, amer coast, rome, verona, toscane, monaco, belijn, venetie, barcelone en prijs kan ik uit kiezen

edrick3
door edrick3 May 4, 2017 om 16:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

heel veel ingevuld gewoon voor de gein Héél verstandig om op die manier je gegevens weg te geven.
Veel suc6 met je gewonnen prijs. ;-) Maar straks niet hier komen klagen dat je zoveel moest bijbetalen.

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - May 4, 2017 om 16:29
7154 Antwoorden / 3 Vragen

De site wordt door Scamadviser bestempeld met zeer nieuw en onbekende reputatie. Zou van het aanbod maar geen gebruik maken.

http://www.scamadviser.com/check-website/allgreatdealz.com

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 4, 2017 om 16:32
11493 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Nienke254 ,

Deze site heeft een onbekende reputatie , copyright 2017 , er zijn nog 50 andere websites aangekoppeld , klik op de rode regel .

http://www.scamadviser.com/check-website/allgreatdealz.com

Lees deze ervaring :

  1. Great at deals met het nummer 0857326799 als Aggressieve reclame

    Spraakwaterval vanuit een belscript.
    Gaf aan dat ik aan een enquete had meegedaan en bood me daarom nu bepaalde hotelcheques aan voor 39 euro. Als ik ze niet wil houden, kan ik alles terugsturen. Ben er uiteraard niet op ingegaan.Als je er n.l. op ingaat krijg je iets wat niet zo aantrekkelijk is als wordt voorgeschoteld en zie het dan allemaal maar weer terug te draaien.
    Waarschijnlijk zit Hotel Piccolo Card erachter of een aanverwante organisatie. Google maar eens hier op.

Cookies
door Cookies - May 4, 2017 om 16:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Oh, niet dan? Je schrijft verder op zelf toch ook dat je 'voor de gein' van alles en nog wat hebt in zitten vullen? Dus mijn reactie was 100% correct! Gewoon verder gaan met 'voor de gein' overal je gegevens op het web gooien. Maar dan niet gaan klagen dat je veel gebeld wordt met 'mooie' aanbiedingen, veel spam krijgt enz.

Maar voor jou bestaat Sinterklaas dus? Fijne reis dan.

DOOR NIENKE1254 4 MEI 2017 OM 15:55
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

wauw dankje heb hier heel veel aan!

Topantwoord

gerbera
door gerbera - May 4, 2017 om 16:43
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Zou er verder maar niet op ingaan. U heeft het over een brief die u moet terugsturen, welke brief? Dan moeten ze toch wel uw gegevens hebben. Moet u waarschijnlijk een handtekening op zetten en dan is het voor hun BINGO. Zit u zgn vast aan een contract.

ni
door nienke1254 May 4, 2017 om 17:34
Antwoorden / 1 Vragen

een brief met een chueqe van de vakantie met een code erop die ik op de site kan invullen en dan kan ik uitkiezen waar heen en voor hoe lang. in de brief staat ook het bankrekening nummer van hun

ni
door nienke1254 May 4, 2017 om 17:48
Antwoorden / 1 Vragen

en ik hoef geen handtekening niks erop te zetten

tijger1
door tijger1 - May 4, 2017 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u aan een prijsvraag meegedaan met die prijzen? Nee? Dan kunt u dat uiteraard niet vertrouwen.

En dan nog, iets winnen waar je voor moet betalen? Gebruik toch u verstand.

Topantwoord

Pi
door PimJoris - May 4, 2017 om 17:45
78 Antwoorden / Vragen

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat meestal ook... Negeren!

edrick3
door edrick3 - May 4, 2017 om 17:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

ni
door nienke1254 4 mei 2017 om 17:34
Antwoorden / 1 Vragen

een brief met een chueqe van de vakantie met een code erop die ik op de site kan invullen en dan kan ik uitkiezen waar heen en voor hoe lang. in de brief staat ook het bankrekening nummer van hun

ni
door nienke1254 4 mei 2017 om 17:48
Antwoorden / 1 Vragen

en ik hoef geen handtekening niks erop te zetten

Vooral doen. Veel plezier!

Co
door Colinda123 - May 10, 2017 om 18:17
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik ben benaderd dat ik een prijs hadden gewonnen van een reisvoucher voor een 3 tot 4 daagse reis voor 2 pers.
Als ik interesse had kostte het me 65 euro,als ik geen interesse had, moest ik de voucher szm terug sturen,
18 april 2017 de voucher ontvangen en 19 april 2017 meteen teruggestuurd ,extra postzegels erop en naam en adres op de achterkant !
Nou werd ik vanmiddag gebeld dat ze geen brief terug hadden ontvangen,en dus zoz 65 euro van mijn rekening af gehaald wordt,
Hier moet ik volgens hun heel blij om zijn,want ze waarschuwen me ,want er staat een grote boete voor omdat ik me niet aan de afspraak had gehouden door de brief niet snel teruggestuurd te hebben !!
Ze geloven absoluut mijn verhaal niet dat ik hem wel meteen teruggestuurd hebt !
Dit kunnen en mogen ze toch niet zomaar doen ??
En wat kan ik zelf nu het beste ondernemen?

gerbera
door gerbera May 11, 2017 om 11:40
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Daar zit hem nou juist de kneep, ze hebben niks ontvangen. Sterker nog ze ontvangen volgens hen nooit retourzendingen en gaan dan bluffen. Blokkeer hun bankrekening en mochten ze geld opnemen direct storneren. Laat u niets wijs maken met dreiging van incasso en deurwaarder. De rechter veegt de vloer met hun aan.

Ge
door GerritHartholt May 19, 2017 om 12:05
2 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Colinda123.

Zorg (voor zover mogelijk) dat je bewijsstukken hebt.

Betaal niet, hou voet bij stuk.

Zorg dat je vanaf nu zoveel mogelijk op papier hebt (mail kan ook).

Stuur nogmaals een mail / brief dat je de boel tijdig hebt ingestuurd, indien je voor de brief vorm kiest, maak dan een copie van die brief.

Dien een klacht in bij Consuwijzer, meer info op mijn weblog:

Info over All Great Dealz op mijn weblog:

http://gerrithartholt.blogspot.nl/2017/04/bent-u-ook-benaderd-door-great-dealz.html

Klacht indienen bij Consuwijzer:

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

Colinda123 het beste.

Groet Gerrit Hartholt.

ne
door neodutchio - May 10, 2017 om 19:19
5128 Antwoorden / 12 Vragen

U doet nergens aan mee en u wint een prijs. Deze gewonnen prijs kost u nog geld ook. Om geen gebruik te maken van deze te betalen gratis gewonnen prijs moet u een kaart terugsturen.
Ik zal u gratis advies geven. De kosten voor dit gratis advies zijn € 100. Gaarne dit direct over te maken.

Het is de omgekeerde wereld. Als u iets wilt moet u contact opnemen. Alles wat ongevraagd verstuurd wordt mag u als kado beschouwen. Anders zou het wel heel makkelijk zijn. Iedereen een kaart sturen en iedereen die niet reageert moet gaan betalen.

Oftewel: niets betalen, u zit nergens aan vast. Geef eenmalig aan dat u nergens om gevraagd heb, dus ook nergens voor hoeft te betalen. Mits er een getekende overeenkomst is. Is die er niet wenst u verschoont te blijven van verder contact.
Overigens heel raar dat deze partij uw rekeningnummer heeft!!! rarara???

Ge
door GerritHartholt - May 19, 2017 om 11:55
2 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Nienke1254 en meelezenden.

Ben zelf eind april 2017 een aantal keer gebeld door All Great Dealz met een aanbod voor een Hotelbon / Hotelvoucher.

Ze zeiden dat ik meegedaan had aan een enquete en dat ze op die manier aan mijn gegevens waren gekomen (telefoonnummer en adresgegevens). Ik heb hun 28 april 2017 per email gevraagd om bewijs te overleggen dat ik meegedaan heb aan een enquete van hun, daarop heb ik tot op heden 19 mei 2017 geen antwoord gekregen.

Emailadres van All Great Dealz: info@allgreatdealz.com

Op mijn weblog heb ik mijn wederwaardigheden met All Great Dealz opgeschreven.

Tot mijn verrassing kijken sinds ik 26 april 2017 het e.e.a. over All Great Dealz Hotelbon Hotelvouchers op mijn weblog heb geplaatst veel mensen op deze blogpagina (19 mei al meer dan 400 views), en zijn er nog verrassender ook veel mensen die reageren met hun ervaringen met All Great Dealz. Blijkbaar is All Great Dealz (handelsnaam) flink aan het rondbellen om te proberen hun hotelbonnen / hotelvouchers te verkopen. Opvallend vindt ik dat het verkoopverhaal blijkbaar niet altijd het zelfde is.

Ik heb een klacht ingediend bij Consuwijzer over All Great Dealz, en roep een ieder die is gebeld door All Great Dealz op om ook een klacht in te dienen.

Nienke1254 en meelezenden het beste.

Groet Gerrit Hartholt.

br
door bruinoogje57 - May 30, 2017 om 15:46
2 Antwoorden / Vragen

Hallo
Ik ben ook in de reclame gestonken van allgreatdealz.
Ik heb het na ontvangst teruggestuurd
Hotel voucher voor 65 euro
Vandaag 30 mei word ik door hun incasso bureau gebeld dat ik niet betaald had en als ik dit niet direct zou doen dat er incasso kosten bovenop kwamen.
Ik heb uitgelegd dat ik het direct teruggestuurd heb.
Hun beweren dat ze niks hebben ontvangen en dat ik per direct moet betalen en met een mes op me strot zeggen dat ik lieg en als ik niet wil luisteren dat de kosten hoger worden.

lo
door lolboks Jun 21, 2017 om 12:52
1 Antwoorden / Vragen

tjee ik hier in hetzelfde schuitje ik betaal niet hoor ! echt niet !

br
door bruinoogje57 - May 30, 2017 om 18:15
2 Antwoorden / Vragen

Oplichters bende dreigen onbeschoft je voor leugenaar uitmaken had alles teruggestuurd nu klacht bij consuwijzer en anders programma opgelicht ben er zo boos over

tijger1
door tijger1 May 30, 2017 om 20:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voortaan die telefoongesprekken meteen beëindigen, en niet uw gegevens verstrekken.

sira
door sira - May 30, 2017 om 20:41
2287 Antwoorden / 24 Vragen

Iedere keer weer verbaas ik mij dat er mensen zijn die hierin trappen en er dan ook nog zo serieus mee omgaan. Maar het meest ben ik verbaasd over het feit dat men overal alle privé-gegevens achterlaat of invult, vaak tot aan het bankrekeningnummer toe. Zou er om gevraagd worden, sturen ze zelfs een kopie legitimatie mee. Hoe dom kun je zijn. En het dan achteraf vreemd vinden dat ze te maken hebben met identiteitsfraude.

Ik heb nooit last van dit soort dingen, maar ja, ik strooi mijn gegevens ook niet overal rond.
Zou ik al een voucher toegestuurd krijgen, "stuur" ik hem rechtstreeks naar mijn oud papierbak, en zeker niet retour naar de afzender met wéér al mijn gegevens. Daarna mogen al die instanties mij aanmaningen, sommaties, deurwaarders of wat dan ook sturen, ik zal de rechtzaak (die er echt nooit komt) positief tegemoet zien.
Alleen het verschil is, ìk heb hier nooit last van en met mij vele andere verstandige forumleden.

Mensen wees alsjeblieft niet zo naïef. Sprookjes bestaan niet, zoals al meer voorgangers hebben gezegd. En het aller belangrijkste: hou je gegevens privé!!!!!

Cookies
door Cookies May 30, 2017 om 21:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Helemaal met je eens hoor. Dat kinderen in sprookjes geloven, begrijp ik, maar dat zelfs volwassenen dat nog doen: onbegrijpelijk.

sira
door sira - May 31, 2017 om 20:04
2287 Antwoorden / 24 Vragen

@ Nienke1254

Hier een tip: onthoudt één ding, iedere instantie of onderneming die (ongevraagd???) contact opneemt met ú, doet dit voor 99,9% uit eigen belang. Als het in uw belang is, zullen zij niet bellen, maar wachten tot u belt.
Als voorbeeld: ik heb nog nooit meegemaakt dat een bank mij erop attent maakt dat ik een spaarrekening met een te lage rente heb, of dat ik teveel betaal voor mijn hypotheek. Zelfs de belastingdienst zegt mij niet dat ik aftrekbare posten vergeten ben op te geven. Dat is namelijk niet in hun belang.

Wel ontving ik de 27e een mailtje dat mijn e-mailadres is geselecteerd en dat er door mij een bedrag van € 1.650.000,- opeisbaar is. Nu ga ik toch twijfelen, wat vindt u, moet ik op de link klikken?

tijger1
door tijger1 May 31, 2017 om 20:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een bofferd bent u.:-))

sira
door sira May 31, 2017 om 20:34
2287 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, echt wel.
Als ik straks het bedrag middels de link opeis en het staat op mijn rekening, trakteer ik alle regelmatige forumleden (dus niet de eendagsvliegen) op een weekje Spanje in mijn nieuwe villa aldaar (met zwembad!!!!). Ik hou jullie op de hoogte.  ;-))

tijger1
door tijger1 Jun 3, 2017 om 13:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En hoeveel kost dat GRATIS reisje dan?:-))

Cookies
door Cookies Jun 3, 2017 om 14:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Krijgen we zeker achteraf een incassobureau achter ons aan omdat we de kleine lettertjes niet gelezen hebben.;-)

sira
door sira Jun 4, 2017 om 09:37
2287 Antwoorden / 24 Vragen

Krijg nou wat! Het geluk is werkelijk met de dommen.Het kan niet op.
Ontvang ik gisteren volgend mailtje: Ik en mijn vrouw won een Britse Jackpot loterij van 101 miljoen en we hebben besloten om een bedrag van 1.000.000,00 Pounds doneren aan u. U kunt contact opnemen met mijn raadsman Barr. Alexander email: (ik heb het emailadres maar weggehaald, misschien zitten hier wel meer kapers op de kust).
Zodra ik ook dit bedrag heb ontvangen, komt de uitnodiging er aan.

mi
door midi72 - Jun 3, 2017 om 13:27
1 Antwoorden / Vragen

ik ben zo dom geweest om deze vouchers wel aan te nemen, ze werden binnen 3 weken bij mij bezorgd, ik heb het nagekeken en zo great was deze deal niet dus heb ze binnen de gestelde tijd terug gestuurd, vandaag ruim twee weken nadat ik het pakket terug had gestuurd, werd ik gebeld dat ik moest betalen want ik zou het niet op tijd hebben terug gestuurd, op de achtergrond hoorde ik ook een vrouwenstem behoorlijk tekeer gaan dat de klant moest betalen, dus volgens mij bellen ze een ieder die de vouchers terug stuurd dat het niet op tijd was. de gebrekkig nederlands pratende meneer dreigde vervolgens dat hij een incasso zou sturen, heb hem maar veel succes gewenst, ik zou nooit meer zoiets aannemen wat me via de telefoon aangeboden word, was de eerste maar ook zekers de laatste keer.

tijger1
door tijger1 Jun 3, 2017 om 13:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi.

Ba
door Bankpas Jun 22, 2017 om 17:11
Antwoorden / Vragen

Ook wij hebben de voucher toegezonden en aangetekend retour gezonden. Al 4 weken worden wij telefonisch lastig gevallen door Allgreatdealz met de melding dat wij moeten betalen, want de bonnen zouden beschadigd zijn bij retournering. Eerst zouden wij 35 euro moeten betalen. Wij hebben aangegeven hier niet mee akkoord te gaan. Consuwijzer ingeschakeld. Nu werd wij vandaag 3x!!! gebeld dat wij 65 euro moeten betalen, omdat het anders naar de deurwaarder gaat. Aangegeven dat wij alleen nog schriftelijk wensen te communiceren. Be benieuwd

panter22
door panter22 Jun 24, 2017 om 08:52
6599 Antwoorden / Vragen

Beschadigde bonnen? Die bonnen sturen ze dan weer door aan een ander?
Ze geven in ieder geval toe dat ze de bonnen ontvangen hebben.

We
door Werkhoven1946 - Jun 10, 2017 om 13:12
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Nienke  zojuist ben ik ook voor de zoveelste keer benaderd voor de betaling van 65 euro anders wordt het uit handen gegeven.
ben benieuwd of u ook deze ervaring heb meegemaakt.
de brief heb ik niet binnen die 14 dagen teruggestuurd.
kunt u mij hierover meer vertellen?
m.vr.gr.
Bep

Kr
door Krapman - Jun 16, 2017 om 18:43
1 Antwoorden / Vragen

Kan ik dit vertrouwen. ???

marita5
door marita5 Jun 24, 2017 om 09:03
11493 Antwoorden / 15 Vragen

@krapman , Kan ik dit vertrouwen. ??? Nee , lees hier klik op de rode regel . https://kassa.vara.nl/nieuws/pas-op-met-all-great-dealz

lo
door lolboks - Jun 21, 2017 om 12:46
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb vandaag de bedreiging gehad dat ik voor 17 uur het bedrag moet betalen en anders incasso!
Ik heb gezegd er geen vertrouwen in te hebben en dat ik geen interesse had. De mevrouw aan de andere kant van de lijn
zei ik stuur u de papieren toe en dan kan u samen met uw partner alles goed doorlezen.
kreeg de papieren binnen en heb ze gelijk weggedonderd. Maar vandaag kreeg ik dus dit telefoontje

ronduit schandalig !
Er zijn superveel  klachten hierover en ik heb nu ook een klacht ingediend
zoek maar eens op facebook!

TRAP ER ALSJEBLIEFT NIET IN... ik ben benieuwd hoe het hier gaat aflopen!

marita5
door marita5 Jun 24, 2017 om 08:44
11493 Antwoorden / 15 Vragen

@lolboks , lees ook deze informatie , klik op de rode regel . https://kassa.vara.nl/nieuws/pas-op-met-all-great-dealz

ge
door gerardvantol - Jun 21, 2017 om 12:55
57 Antwoorden / 2 Vragen

Voor niets gaat alleen de zon op. Dus gauw vergeten en alle sporen van deze organisatie verwijderen.

marita5
door marita5 - Jun 24, 2017 om 09:06
11493 Antwoorden / 15 Vragen

Voor iedereen die problemen heeft met All Greatdealz lees hier , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/nieuws/pas-op-met-all-great-dealz