di
door dirkjoke Oct 17, 2008 om 21:17
Vakantie & reizen

Ben ik [edit redactie]?

tijjdens het surfen kreeg ik de melding de zoveelste bezoeker te zijn en daardoor een vakantie in Amerika ter waarde van 3000 eur.

Ik heb het tel. nr gebeld en heb een onderhoud van een half uur gehad met een zekere Tom Gray, daarna met zijn assistent. Hij leidde me door hun website en wilde uiteindelijk het nummer van mijn creditcard weten. Die heb ik niet. Toen hield het op.

Ze maakten zich bekend als: summerbay resort. zie de website: http://www.freecruise.com/main3.pl?show=bahamas&l=NL

Ben ik bijna [edit redactie]? Of loop ik nu echt een gratis vakantie mis?

Dirk

1024 12 Rapporteer

freya
door freya - Oct 17, 2008 om 21:26
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo dirkjoke,

Pssst.... sinterklaas bestaat niet hoor!

Even serieus dan, wees blij dat je er niet ingetrapt bent. Bezoek die website, waar je die melding kreeg, voor de grap nog eens en druk een paar keer op de knop 'pagina vernieuwen'. Wedden dat je nog wel een paar keer 'de zoveelste bezoeker' bent?

m.vr.gr. Freya

stacey
door stacey - Oct 17, 2008 om 21:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Het is een
timesharegebeuren, je moet verplicht een verkooppresentatie bijwonen en
waarschijnlijk kom je er niet meer weg voor je een handtekening ergens onder
gezet hebt......;

--Terms of Promotion     -  This
vacation package is an offer designed to promote vacation ownership plans for
households with a combined income over $40,000.-------

http://www.freecruise.com/terms.html

stacey
door stacey - Oct 17, 2008 om 21:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Je moet genoeg
verdienen/vast inkomen hebben wil je mogen komen want anders kunnen ze je geen
poot uitdraaien en je de `gratis`vakantie dubbel en dwars zelf laten
(terug)betalen ;-)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 18, 2008 om 10:31
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Hallo Dirkjoke, het wordt bijna onvoolstelbaar hoeveel mensen deze vraag al stellen of een soortgelijke. ga er nu gewoon van uit, dat al;s je niet meedoet aan een wedstrijd o.d. je ook niets of nooit iets wint. het is alleen maar bedoeld om u een dure aankoop te laten doen waar u later spijt van heeft.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 18, 2008 om 10:32
16870 Antwoorden / 202 Vragen

ps U bent niet opgelicht, er was wel sprake van een poging tot ....

edwardus
door edwardus - Oct 18, 2008 om 11:40
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Neem van mij aan dat ALLE popups en banners die je willen laten geloven dat je de zoveelste bezoeker bent en daarom een gratis product hebt gewonnen nep zijn.

Een mazzel dat je geen creditcard hebt, wees volgende keer wel wijzer. There's no free picknick.

birdies
door birdies - Oct 18, 2008 om 15:52
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Pssst.... sinterklaas bestaat niet hoor!........

Freya, mijn moeder heeft me dit nog nooit verteld! Nu ben ik helemaal confused door die confronterende mededeling van je.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Oct 19, 2008 om 00:48
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Joke,

Als je wilt kan ik je nog 5 of 6 mogelijkheden geven om miljoenen te verdienen door je banknummer enz. te geven aan slecht Engels schrijvende personen. Die zoeken mogelijkheden om vele miljoenen hun land uit te brengen en te parkeren op jou rekening. Als dank krijg je er zelf ook een paar mee. Geef je e-mailaddress maar dan stuur ik ze gratis. Deal? Zelf heb ik genoeg, dus maak ik er geen gebruik van.

Hardware ERror MAN.

stacey
door stacey - Mar 15, 2011 om 08:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

--Ben ik bijna [edit redactie]?-- Waarschijnlijk wel met een  hoge telefoonrekening .........

--Of loop ik nu echt een gratis vakantie mis? --

Voor Gratis heb je geen Credit Card nodig, dus Nee je loopt geen gratis vakantie mis (wellicht wel een duur betaalde of een geplunderde rekening, maar daar zul je vast niet rouwig om zijn  ;-)

Groetjes,

labswans
door labswans - Mar 15, 2011 om 08:53
1918 Antwoorden / 10 Vragen

u ben zeker bijna [edit redactie]

U had zowiezo beter moeten weten door niks door te geven van welk bank of creditkaart nummer dan ook

Het is en blijft dom om zoiets te doen, leer ervan voor de toekomst

Door deze vraag al neer te zetten en te vragen of u bijna [edit redactie]te zijn is al .............

Het is net doorrijden door een rood stoplicht en vragen of ie toch op geel stond

Het is niet kwaad bedoeld maar zo moet het wel overkomen

labswans

tdehond
door tdehond - Mar 15, 2011 om 08:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik schijn regelmatig wat te winnen bij loterijen waar ik niet aan mee doen. De melding komt altijd binnen op een webmail adres wat ik gebruik als ik een adres invul op een website.
Ik meld dergelijke mails altijd als onveilig en blijven ze desondanks binnen komen dan blokkeer ik het domein waar de mails vandaan komen.

Gij zult niet [edit redactie] zou 1 van de 10 internetgeboden moeten zijn.

hutch
door hutch - Mar 15, 2011 om 08:56
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dat hier uberhaupt nog iemand intrapt verbaasd mij zeer.

Laat het een waarschuwing zijn voor u (en anderen). En.... uiteraard is/was dit een poging tot [edit redactie]. Jammer van de (weg gegooide) telefoonkosten, maar zie dit maar als leergeld.

Gr. Hutch