Miranda
door Miranda Jul 6, 2020 om 12:49
Vakantie & reizen

Efteling

mijn ouders hadden een compleet arangement geboekt voor de hele familie 5 hotel kamers 2 nachten onbeperkt toegang park dus ook de avond want daarom boeken ze op 4 en 5 juli
In februari al betaald in mei de bevestiging met geen woordt over dat de avond eraf is gehaald. Ze voldoen niet aan hun leverings voorwaarde mag dit?
Tevens werd ik bij de atracties geweigerd omdat ik in rolstoel zit ik heb eigen assistent bij me dus hun hoeven mij  niet
aan te raken.in de 3 dagen ben ik zegge en schrijven in 3 atracties geweest ik stond te janken buiten mijn kindeten en kleinkinderen wel binnen maar ik niet.mag dit ?

2131 7 Rapporteer

Topantwoord

va
door vanlotjegetikt - Jul 6, 2020 om 12:56
809 Antwoorden / Vragen

Blijkbaar niet het nieuws gevolgd de afgelopen periode.
Als u de zoekfunctie gebruikt zult u lezen dat u niet de enige bent.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/mag-en-kan-de-efteling-dit-zomaar-doen.
https://radar.avrotros.nl/forum/hotel-vakantieparken-en-campings-f20/mag-en-kan-de-efteling-dit-zomaar-doen-t194019.html
https://www.efteling.com/nl/park/coronamaatregelen.

Miranda
door Miranda Jul 6, 2020 om 13:27
Antwoorden / 1 Vragen

Jawel maar geen antwoord en hier op kassa ben ik nieuw.
Lekker vriendelijk antwoord

aurora1
door aurora1 Jul 6, 2020 om 13:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Prima antwoord en to the point, niks mis mee. Dat het niet in uw straatje past is jammer voor u. Misschien is het een idee om die babyfoto te verwijderen voordat figuren uit het Dark Net ermee aan de haal gaan. En zou Baby het leuk vinden om tot in lengte van dagen op internet te vinden te zijn, eventueel via het Dark Net?

Ka
door Kassagebruiker Jul 6, 2020 om 13:39
683 Antwoorden / 5 Vragen

U heeft een duidelijke verwijzing gekregen met verschillende link's. Daar is alles van a tot z al behandeld en u krijgt meteen info waar u of wel of niets aan heeft. Verder zijn sommige attarcties niet of minder geschikt voor rolstoelgebruikers (niet in het minst voor de eigen veiligheid van de rolstoelgebruiker). Daar zult u begrip voor op moeten brengen.

justmeagain
door justmeagain Jul 6, 2020 om 23:45
623 Antwoorden / 8 Vragen

@Aurora en wat zou deze babyfoto op het darkweb moeten. Je kunt er niets uit herleiden. U bent waarschijnlijk nog nooit op het darkweb of deepweb geweest. Wat een onzin zeg.

marita5
door marita5 - Jul 6, 2020 om 13:44
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Edit , dezelfde reactie stond al bij @aurora1

aurora1
door aurora1 Jul 6, 2020 om 23:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat geeft toch niets?
Vaak worden dingen toch niet of maar half gelezen door een TS. Dan is het wel handig als hetzelfde er vaker staat.

panter22
door panter22 - Jul 6, 2020 om 14:37
6599 Antwoorden / Vragen
ne
door neodutchio - Jul 6, 2020 om 15:30
5152 Antwoorden / 12 Vragen

U hebt een arrangement geboekt met daarbij onbeperkte toegang binnen de reguliere openeningstijden. Toevallig staat er in dit topic bij de collegea Radar een printscreen met de openingstijden voor de zomermaanden van dit jaar. Dit stond in oktober 2019 op hun site.
4 juli open van 10:00 tot 20:00u. 5 juli van 10:00 tot 18:00u. Hoe komt u erbij dat ze elke avond open zouden zijn?

Vanwege Corona is het park nu regulier open van 9:00 tot 18:00u. Dus op 4 juli een uurtje korter en op 5 juli een uurtje langer in uw situatie. Per saldo dus evenveel openingsuren.

Dat u niet in attracties kan is vervelend te noemen, maar ook begrijpelijk. De doorloop snelheid is een stuk lager. Als ze dan ook steeds een attractie stil moeten zetten gaat dat ten koste van alle andere bezoekers. Als minder valide persoon 100% meedraaien in een valide wereld is simpelweg niet mogelijk en mag u, mijns inziens, ook niet verwachten.

gerbera
door gerbera Jul 6, 2020 om 16:29
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Als u kijkt op de "normale" openingstijden is het park in juli open van 9.00u tot 18.00u en van 19.00u tot 23.00u. Op deze  site wordt niets vermeld over wijzigingen i.v.m. corona wat erg slordig is.

ne
door neodutchio Jul 6, 2020 om 16:53
5152 Antwoorden / 12 Vragen

De nieuwe openingstijden vanwege Corona is inderdaad van 9:00 tot 18:00 en 19:00 tot 23:00u. Maar ten tijde van het boeken waren er andere tijden bekend.

Tr
door Trostomaat Jul 6, 2020 om 18:04
239 Antwoorden / Vragen

Neodutchio slaat de spijker op de kop.

Iedereen die meent dat het qua toegang tekort wordt gedaan, moet eerst eens bij zichzelf en zijn boeking te rade gaan over wat hij op basis van, en ten tijde van, de boeking mocht verwachten.

ro
door ron503 - Jul 6, 2020 om 18:36
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Dat de openingstijden gewijzigd zijn moge duidelijk zijn maar de weigering om actracties te mogen bezoeken kan een zeer diepe impact hebben. Op de website lees ik dat er vier atracties ontoegankelijk zijn en dat is maar een klein deel van het totaal. U zou uw ervaring op papier of op de mail kunnen zetten zodat de Efteling ook weet hoe u e.e.a. ervaren hebt.

ne
door neodutchio Jul 6, 2020 om 19:12
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Per dag wordt bekeken wat kan en wat niet. De informatie die nu op de website staat zegt niets over vorige of aankomende week. Daarom staat op vele plaatsten te lezen dat je de app in de gaten moet houden.

lo
door lovewinnie - Jul 6, 2020 om 22:55
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet zelf in en uit kunnen stappen .dan mag je echt overal in met invalide kaart. Kun je dit niet dan houdt helaas op. Bij evacuatie moeten ze u dan tillen , dragen en ondersteunen en zo niet de 1,5 meter waarborgen .

De avond eraf , zal wel meevallen .in oorspong ook voor Corona stond er voor deze datum geen avond gepland. Dus u mist niks . Hooguit uurtje. Om daar nu z'n punt van te maken