Ervaring met Prijsvrij.nl
Wie heeft ervaring met Prijsvrij.nl?
Ik heb via Prijsvrij.nl een vakantie geboekt met Neckermann, de tickets kreeg ik pas 4 dagen van te voren met hele andere tijden dan dat er op de site tijdens het boeken stond.
In totaal is er van de eerste dag 4 uur afgehaald en de laatste dag maar liefst 12,5 uur, zodat we anderhalve dag korter op vakantie gaan. Er staat op de site dat ze spoedig antwoord op de mail geven, maar 4 dagen later en verscheidene telefoontjes later a 30 ct per minuut, waar ze je vervolgens een tijd in de wacht zetten, wordt je nog steeds niets wijzer. Ik krijg telkens dezelfde mevrouw aan de lijn, net of ze er alleen werkt. Telkens wordt je afgescheept met "we kijken wat we kunnen doen"en vervolgens weer niets horen.
Ik heb sterk het gevoel dat ik bij de neus wordt genomen, dat ze minimale reisduren verkopen, binnen de data dat je geboekt heb, dus zo laat mogelijk weg en zo vroeg mogelijk terug. Waar kan ik mijn klacht melden, alleen bij de Geschillencommissie of is er nog n andere organisatie die zulke praktijken in de gaten houdt?
Ik had bij ander reisbureau ooit hetzelfde maar dan andersom.
Ik wilde in de middag vertrekken en avond retour maar kreeg vroeg in de ochtend heen en laat terug.
Dit betekende dat ik niet met de trein heen en terug kon en een dure TAXI bus of hoge parkeer tarief moest betalen.
Ik had dus zelfs ruim 17 uur langer vakantie zonder iets bij te betalen maar was er niet blij mee.
Het stond in hun voorwaarden en was dus toegestaan maar ik lees die ook pas achteraf nadat ik de aangepaste tijden kreeg.
Ik vermoed dat ook Neckermann deze voorwaarden wel zal hebben.
Dus helaas voor U, je boekt een dag en geen tijden.
Helaas kan Prijsvrij hier denk ik weinig aan doen, en zul je je moeten wenden tot Neckermann. Neckermann voert de reis uit, en bepaald dus ook de vluchttijden.
Zoals ... al aangeeft staat ook in de voorwaarden dat de vluchttijden mogen veranderen.
Ik vermoed ook dat de totale duur van de vakantie niet veranderd is (dus 7 i.p.v. 8 dagen).
Het wou wel netjes van Prijsvrij zijn als zij dit zouden proberen bij Neckermann.
Geachte mijnheer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de door u geplaatste reactie. Zoals u ook in de bovenstaande posts heeft kunnen lezen zijn de tijden die door de touroperator, in uw geval Neckermann, worden doorgegeven altijd onder voorbehoud en kunnen dus helaas altijd nog wijzigen (zie ook de ANVR-site over dit onderwerp http://www.anvr.travel/vragen_details.php?vraag_id=469&vraag_groep_id=39#anchor_antwoord469 ) . De chartermaatschappij kan ten alle tijden wijzigingen doorvoeren, dit ligt buiten de macht van zowel Prijsvrij.nl als Neckermann. Wel kunnen wij mogelijk op zoek gaan naar een alternatieve vlucht voor u bij Neckermann. Door hoogseizoen-drukte is de mailafhandeling momenteel wat vertraagd. Wij waarderen uw feedback en zullen uw kritiek meenemen in de evaluatie van onze klantenservice, zodat we dit kunnen verbeteren. Ik hoop dat we u een passende oplossing kunnen bieden.
Met vriendelijke groet,
Marie-Claire van Iersel
Site Manager Prijsvrij.nl
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer