Expedia wi een voucher niet restitueren voor een hotel dat niet meer bestaat
Ik heb een voucher A 145,00 van Expedia die alleen te gebruiken is voor een hotel dat inmiddels niet meer bestaat. Zij willen deze niet ook restitueren.
Ik kan nog naar een ander Hotel, maar verplicht opnemen in Valencia. Aangezien ik dit jaar geen vakantie meer heb, kan ik deze dus niet meer verzilveren. Op mijn vraag of ik deze dan eventueel kon gebruiken voor een weekend overnachting in Nederland, kreeg ik ook 0 op rekest.
Is hier nog iets aan te doen??
Gelet op de veelheid van klachten en zo.a. deze info https://nl.trustpilot.com/review/www.expedia.nl geef ik u weinig kans op succes.
Dat hoewel naar mijn mening men (ook) hier in gebreke is door het leveren van een voucher dat niet te benutten is hetgeen fm.i. wanprestatie is en u het bedrag terug kunt vorderen. Dat zal evenwel moeite kosten, wederom gelet op de op het i-net aanwezige info.
Zie ook dit: https://www.reisgraag.nl/expedia-nl/ervaringen/ en is mijn advies om altijd, zij het nu 'mosterd na de maaltijd'eerst de betrouwbaarheid van aanbieders na te gaan..
U kunt wel strikt formeel beginnen met een ingebreke stelling hetgeen u in eerste instantie ca. € 10,00 kost aan porto (aantekenen) maar waarvan bij negatieve reactie er meer kosten gemaakt zullen moeten hoewel er misscghien toch wel incassobureau te vinden is dat op basis van 'no cutre no pay'wik handelen maar gelet op uw schade bedrag is ook dat twijfelachtig.
Zie: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is deze te benutten indien u toch een poging wilt wagen: voorbeeldbrief-ingebrekestelling/
Kijk eventueel zelf ook op het i-net met zoeknaam 'klachten expedia'.
Ik vraag me ook af hoe u dan aan die voucher bent gekomen en waarom u denkt dat Expedia dan verantwoordlijk zou zijn dat u die voucher ook kunt inwisselen
U heeft een voucher voor een Hotel wat inmiddels niet meer bestaat, vraag ik mij af hoe lang u die voucher al in uw bezit heeft. Lijkt mij nml sterk dat een voucher wordt afgegeven voor een niet meer bestaand Hotel dus denk ik dat Expedia niets te verwijten valt. Ben ook wel nieuwsgierig om welk hotel het gaat in Valencia dat niet meer bestaat.
In veel andere landen hebben een hoop horeca bedrijven corona niet overleefd omdat er niet zoveel steun was als in Nederland. Zeker in Spanje heeft het hard toegeslagen. Valencia weet ik niet maar ik was een tijdje terug in Malaga en daar was een hoop niet meer open. Dus het kan zomaar een redelijk recente voucher zijn.
Je hebt dit jaar geen vakantie meer, maar nog wel een voucher die dit jaar nog besteed moet worden.
Toevallig bestaat het hotel van de voucher niet meer, maar als het hotel nog wel zou bestaan, dan kon je er ook geen gebruik meer van maken.
Wat staat er in de voorwaarden van de voucher?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten
Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer