tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 19:48
Vakantie & reizen
Goede Kerstdagen & een gezond en goed 2016 toewensen!

Wil alle forumleden heel fijne Kerstdagen & en een vooral gezond 2016 toewensen.
Ook de Kassa redactie natuurlijk. Tot....??

5803 25 Rapporteer

Topantwoord

hutch
door hutch - Dec 21, 2015 om 20:04
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Ook dezerzijds iedereen fijne feestdagen en...... een mooi en vooral gezond 2016.

Gr. Hutch

Topantwoord

ltmvz
door ltmvz - Dec 21, 2015 om 20:05
949 Antwoorden / 18 Vragen

Dit is geen consumentenkwestie en daarom sluit ik dit onderwerp per direct.☺

door 1953 Dec 21, 2015 om 20:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Al gerapporteert aan de redactie?!

ltmvz
door ltmvz Dec 21, 2015 om 20:13
949 Antwoorden / 18 Vragen

Als geheim agent van de redactie hoef ik dat niet te doen.☺

tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 20:27
16851 Antwoorden / 108 Vragen

LTMVZ, nee hoor, dat hoef je niet te doen. Wil je dat ik zoiets zelf ga melden? Denk ook niet dat je het onaardig bedoelt. Sluit ook jou dan niet uit in mijn beste wensen.

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 22:55
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hij is leuk ltmvz....  moet kunnen    elkaar het beste wensen.... en een grapje.................van mij een +

Topantwoord

door 1953 - Dec 21, 2015 om 20:07
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zalige kerst!

door 1953 - Dec 21, 2015 om 20:09
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ook mijnerzijds zalige feest Kerst en het allerbeste voor het jaar 2016!

Topantwoord

freya
door freya - Dec 21, 2015 om 20:09
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ook voor jou, hele fijne feestdagen en een goed 2016 !!

tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 20:21
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Dank, Freya, vind het heel fijn dat je zo nu en dan toch een commentaar wilt/kan geven.

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 22:57
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hee freya, alles goed ? mooie afbeelding... dank en idemdito  gr  han

door 1953 Dec 22, 2015 om 00:39
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Christmas Angel Freya!

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 21, 2015 om 21:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen
Cookies
door Cookies - Dec 21, 2015 om 21:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat bedoel je met tot......? Je reist af naar.....?

tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 22:03
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, Mr. Amerika reist af!! Prioriteiten liggen dan elders...;-). Is dus morgen: pijp uit, kist in! Kannie wachten.

Cookies
door Cookies Dec 21, 2015 om 22:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tijdens z'n middagdutje FF snel naar Kassa? Veel plezier en gezelligheid samen en voorzichtig met vuurwerk! Nou ja had allemaal leuke smileys er bij gezet, niks van te zien.

tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 22:39
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Snel naar Kassa? Gemerkt hoeveel minder mensen de site bezoeken? En forumleden zijn afgehaakt. Zo jammer!
Wilde dat één van mijn zonen de site hadden mogen maken: maar ja, dat kost echt geld!! En het mag niet veel kosten. En al gebruikt ik dikgedrukt echt geld, komt er niet uit, denk ik.

Klopt dus wat ik al dacht: niet vet gedrukt!

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 23:30
1561 Antwoorden / 370 Vragen

goede reis  en veilig  terug  :-)

Cookies
door Cookies Dec 21, 2015 om 23:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Met ff snel naar Kassa, bedoel ik eigenlijk ff een blik werpen op. Jammer dat veel mensen zijn afgehaakt, maar zeer te begrijpen. Dit broddelwerk moet niet te lang duren anders blijft er zeer weinig over van dit forum.

tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 23:58
16851 Antwoorden / 108 Vragen

"Blik werpen op"? Kijk wel uit, lovely screen, wil geen kaduuk screen. ;-) Helemaal met je eens, mis veel (ex?) forumleden. Hartstikke jammer, maar het is zoals het is: vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen: hoewel: ik raak er al enigszins aan gewend. Als ik er aan gewend raakt, zegt dit toch al veel! Welterusten!

Cookies
door Cookies Dec 22, 2015 om 00:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hup snel je bed in! Des te eerder staat hij voor je neus. Trusten en sweat dreams.

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 21, 2015 om 22:01
7214 Antwoorden / 3 Vragen

 Mooie feestdagen en een voorspoedig 2016 voor u allen.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Dec 21, 2015 om 22:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Alleen voor Tenormin:

tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 23:00
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Niet alleen voor mij Carola; heel soms: zie Memories, komen dingen uit. Nooit gedacht en toch... Ook bejaarden kan het zomaar overkomen, letterlijk en figuurlijk. Exciting? Yes.

Cookies
door Cookies Dec 21, 2015 om 23:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Leuk toch? Geniet er maar lekker van!

tenormin
door tenormin Dec 24, 2015 om 21:13
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Ook alleen voor jou: Heb vanmiddag een ring gekregen, moet nog 'bijkomen' van de prettige verrassing.@ redactie: moest het even kwijt. Sorry!

Topantwoord

eclipse
door eclipse - Dec 21, 2015 om 22:53
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Na de kerst tenormin  :-) fijne dagen, en een beetje "veel" gezelligheid ... à bientôt

tenormin
door tenormin Dec 21, 2015 om 23:06
16851 Antwoorden / 108 Vragen

à bientôt, eclipse, peut être aprés le 25 de Janvier. Moi, je croix avant!! Je te remercie votre comment.

eclipse
door eclipse Dec 21, 2015 om 23:32
1561 Antwoorden / 370 Vragen

remercie  a  janvier  bon voyage

tenormin
door tenormin Dec 22, 2015 om 00:03
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Nee joh, IK ga nergens heen, effe commentaren lezen: "iemand" komt deze richting uit. ;-))

tenormin
door tenormin - Dec 21, 2015 om 22:55
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Lieve LTMVZ, nee, het is geen consumenten"kwestie"; maar een mensen"kwestie".
Stuur, als voorbeeld, dit jaar mijn familie, vrienden en kennissen geen Kerstmis/Nieuwjaars wensen meer: heb van het bespaarde geld (kaarten en postzegels) 3 pakketten aan de voedselbank kunnen geven. De bekende druppel op gloeiende plaat. Geloof ook echt niet dat je bezwaar hebt ingdiend bij de redactie! Zo ja, dan is dit item ook weer passé.

ltmvz
door ltmvz Dec 22, 2015 om 09:42
949 Antwoorden / 18 Vragen

Grapje! Er staat toch ook een smiley bij?

Topantwoord

marita567
door marita567 - Dec 21, 2015 om 23:39
1576 Antwoorden / 17 Vragen

prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2016 .

een goede reis gewenst veel plezier .

tenormin
door tenormin Dec 22, 2015 om 00:07
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Marita, nogmaals: ik ga nu niet naar Amerika, Amerika komt naar mij toe. Veel plezier word in dank aangenomen, hoor!

hutch
door hutch Dec 22, 2015 om 09:22
4517 Antwoorden / 29 Vragen

"ik ga nu niet naar Amerika, Amerika komt naar mij toe."

Nou, veel sterkte dan met de drukte. Wordt een beetje dringen dan........ ;-)

tenormin
door tenormin Dec 22, 2015 om 19:51
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Nou ja, Hutch, bedoelde gewoon "Mr. Amerika", maar je hebt gelijk: dat zou inderdaad dringen worden!

Topantwoord

chris74
door chris74 - Dec 22, 2015 om 07:55
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ook jij fijne kerstdagen en een gezond 2016.

Topantwoord

ltmvz
door ltmvz - Dec 22, 2015 om 09:46
949 Antwoorden / 18 Vragen

Ook lieve Tenormin: het was een eindejaarsgrapje. Er stond derhalve een smiley bij. (Alt+1, heb ik nog ooit van u geleerd, volgens mij).

tenormin
door tenormin Dec 22, 2015 om 19:54
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Goh, leuk, ik iemand "iets leren". Alt 2 heb je chagrijnig gezicht en alt 15 een zonnetje. Of had je dit inmiddels zelf al uitgevioold?

sjjoppy
door sjjoppy Dec 23, 2015 om 09:38
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Hi Tenormin,
deze kende ik nog niet dus hier nog eentje die van u leert, heb geen alt op de iPad dus later uitvogelen op laptop. ;-)

marita567
door marita567 Dec 23, 2015 om 09:50
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@sjoppie ,

hier nog eentje die leert van ternormin , het werkt op de laptop .
PLUIM tenormin .

ltmvz
door ltmvz Dec 23, 2015 om 10:33
949 Antwoorden / 18 Vragen

Nou zeg, Alt 2 een chagrijnig gezicht ☻(yep) en Alt 15 een zonnetje ☼ (yep). Ik ben benieuwd welke geheimen u nog meer koestert, Tenormin. Ook deze waren mij niet bekend en het komende jaar kan nu niet meer stuk. De zon binnen handbereik: meer is er niet in het leven. ☼ ☼ ☼.

Topantwoord

Redacteur
door Redacteur - Dec 23, 2015 om 09:28
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Zalig kerstfeest en een fijne jaarwisseling allemaal!

Apetjoek
door Apetjoek - Dec 23, 2015 om 09:46
234 Antwoorden / 16 Vragen

Zo dat was het geneuzel weer :-)))))).

u weet dus ook dat dit soort topics niet thuishoort op Vraag & Beantwoord, omdat het een forum voor consumentenaangelegenheden is.

Aldus de CvWC ,commissie van wijze correcteurs) kijken kan geen kwaad maar verschil maken in beoordeling van vragen kan leiden tot .........!
Dua afdeling sensuur en discremenatie , staat bewust verkeerd geschreven , wat doet u hier aan?

hutch
door hutch Dec 23, 2015 om 12:23
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Dag @Kowalski, verder alles goed met u?

j.
door j.scheffer - Dec 23, 2015 om 11:31
2 Antwoorden / Vragen
j.
door j.scheffer - Dec 23, 2015 om 11:32
2 Antwoorden / Vragen
jpm
door jpm - Dec 23, 2015 om 12:21
821 Antwoorden / 28 Vragen

Ook mijnerzijds fijne kerstdagen en een hopelijk voorspoedig 2016 toegewenst aan alle forumleden.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2015 om 13:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor allen op dit forum:

edrick3
door edrick3 - Dec 23, 2015 om 17:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor degenen die in de Alt + ..  combinaties geïnteresseerd zijn: vreemde tekens/altcodes

tenormin
door tenormin Dec 23, 2015 om 20:04
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Wat doet u nu, heer edrick? Had ik alles dan ook moeten prijsgeven? "Mijn geheimpje" publiek maken. Snik!

Topantwoord

hansje klein
door hansje klein - Dec 23, 2015 om 17:58
3037 Antwoorden / 62 Vragen

hänschen klein bestaat inmiddels niet meer,

maar hansje klein wenst jullie allemaal fijne feestdagen en weer veel plezier op dit forum in het nieuwe jaar 2016, waarop ik me inmiddels ben gaan thuisvoelen, omdat hier dagelijks humane zelfloze aanreikingen gedaan worden aan medeburgers die even ergens mee zitten....soms kleine, maar óók best heavy problemen.

Bedankt tenslotte óók voor de antwoorden op de door mijzelf gestelde vragen........... !

sjjoppy
door sjjoppy Dec 23, 2015 om 18:37
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Jammer dat uw naam niet in haenschen klein veranderd is of had u geen keus?

hansje klein
door hansje klein Dec 24, 2015 om 14:34
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@ Sjoppie 23

Jawel, ik kon van de redactie een geheel nieuwe naam instellen. Dat hänschen grammatisch ook correct geschreven is met ae-haenschen, dus a-Umlaut vervangen door ae, weten de meesten nederlanders met school-duitskennis niet en het ziet er dan eerder uit als een schrijffout. Vandaar!

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Dec 24, 2015 om 10:49
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo forumleden,

Hier nog een laatste post van mij, want ja, ik stop ermee. Eventjes nieuwsgierig op deactiveer geklikt en hup, zonder controlevraag, was meteen  mijn account gedeactiveerd. Nog een mailtje naar de redactie gestuurd, maar daar niets op gehoord en dan ga je eens nadenken, of je nog langer wilt blijven en toen heb ik mijn besluit genomen. Het is mooi geweest. Het heeft niet alleen met de nieuwe site te maken, hoewel daar veel op aan te merken valt, ik wil/moet ook mijn tijd aan andere dingen gaan besteden.

Al met al heb ik een mooie, lastige, leuke, grappige tijd met jullie beleefd en ik heb mij altijd tot het uiterste ingespannen om de vraagstellers te helpen of raad te geven. Met de vaste forumleden heb ik in de loop der tijd een band gekregen, jullie waren voor mij geen 'poppetjes' op een beeldscherm, maar mensen van vlees en bloed met ieder zo zijn/haar eigen specifieke inbreng. Ik zal jullie missen. Wat betreft tenormin, jij bent altijd erg aardig voor mij geweest (zelfs als ik wat scherp was), je bent duidelijk een lieve vrouw met het hart op de juiste plaats. Ik gun je je nieuwe liefde van harte en wens je veel geluk.

Verder wens ik iedereen fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2016!

Zoekster

tenormin
door tenormin Dec 24, 2015 om 11:20
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Zoekster, bij lange na zal ik niet de enige zijn die het erg jammer vind dat je er, weloverdacht, mee stopt. Jou ook een "beetje kennend" zal je niet op dit gegeven terugkomen. Heel veel dank voor de lieve woorden en ik wens jou en de jouwen allereerst een goede Kerstmis, gezond 2016 en heel veel vijsheid in sterkte met jouw moeder.

me
door mein33 Dec 24, 2015 om 11:35
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@zoekster,

Bedankt voor de goede wensen en dat is wederzijds.
Hoewel we het in de afgelopen jaren niet altijd met elkaar eens waren  ;-)) , heb ook ik veel aan uw antwoorden / reacties gehad.
Uw inbreng zal node gemist worden en ik zou u in overweging willen geven om geen afscheid van dit forum te nemen.
U zou ook de tijd die u hier spandeert kunnen inperken en als het u even uitkomt gewoon meedoen.
Dit meedoen kan ook een heel positief effect hebben, al is het maar om even de zinnen te verzetten.

Vr.gr. mein33

Cookies
door Cookies Dec 24, 2015 om 12:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hallo zoekster,
Goed om nog even wat van je te vernemen. Je frustatie over de werking van deze site en de grote stilte die volgt als je naar de redactie mailt, is begrijpelijk en zeer herkenbaar. Het liefst had ik allang een oproep gedaan aan alle vaste beantwoorders om op zijn minst een maandje weg te blijven van dit forum, maar daar krijg je hier de kans niet voor. Topic zou binnen 5 minuten gesloten zijn. Bovendien zou iedere respondent daar aan mee moeten werken.
Ook al waren wij het lang niet altijd eens, je was wel een aanwinst voor dit forum. Ik wil jou goede feestdagen wensen en het allerbeste voor de toekomst. Grt, Carola

hutch
door hutch Dec 24, 2015 om 12:24
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Tja..... zo zijn er al meer weg gegaan, helaas. Het lijkt wel of de Kassa-site meer voor kwantiteit gaat dan voor kwaliteit. @Zoekster, je komt wel weer terug. Neem even pauze.... en tot ziens/lezens. Gr. Hutch

edrick3
door edrick3 Dec 24, 2015 om 14:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo zoekster,

Had al gezien dat je account op 'niet actief' stond.
Helaas is de redactie niet altijd even alert in het reageren op mails; daarin zouden ze - zeker waar het de 'vaste kern' betreft wel iets attenter mogen zijn. De site kan niet zonder de 'harde kern' en daartoe behoor jij zeker. Je inzet om vraagstellers van een antwoord te voorzien en dan wél een antwoord waar ze ook iets aan hebben valt te prijzen.
Het zal dan ook een gemis voor deze site zijn als je wegblijft, maar kan me er iets bij voorstellen. Denk ook over 'goede voornemens'. ;-)
Ik wens je in ieder geval het allerbeste toe voor de komende jaren.<

hansje klein
door hansje klein Dec 24, 2015 om 14:44
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Er is een tijd van komen......

en een tijd van gaan. Ik heb u als regelmatige, diepgaande en gewaardeerde probleemoplosser leren kennen en ZOEKSTER wordt beslist een gemis op dit forum. Ik hoop, dat de redactie dit met méér weet te waarderen dan alleen met een verbaal bedankje! U bent één van diegenen, die dit podium interessant hebben kunnen maken en houden.

Suc6, (zou een 'collega' zeggen) en blijf vooral gezond! Nogmaals bedankt, beslist ook in naam van al diegenen die hier slecht een enkele keer een vraag stelden, )maar verder niets volgde'n en van u daarop een toppie antwoord kregen!

door 1953 Dec 31, 2015 om 01:24
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Deactiveer hield in dat u zich niet meer het account kon reactiveren. Jammer, gemiste kans! Ze zouden het systeem van Facebook kunnen gebruiken, daar stimuleert men tot 'reactivering' na deactivering van het account.

U had ook kunnen kiezen, zoals Freya het destijds deed, inactief zijn, en vervolgens weer bij die gelegenheid weer meesprak. Termijn aan inactief account?!

Jammer dat we niet meer op de geschreven over divers antwoordden kunnen kibbelen.

Het gaat u goed!

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 24, 2015 om 12:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook ik wil iedereen op dit forum fijne dagen toewensen met veel gezondheid en alstublieft vrede.

@zoekster

Ik kon niet op uw reactie reageren, dus dan maar zo. Ik vind het een groot verlies dat u vertrokken bent. Wellicht bedenkt u zich tzt nog eens. Zou dat verwelkomen.

Topantwoord

miekmol
door miekmol - Dec 25, 2015 om 08:22
201 Antwoorden / 50 Vragen

Goedemorgen Tenormin,

Ook ik wens jou fijne feestdagen met je liefje uit Amerika!

groetjes Miekmol

tenormin
door tenormin Dec 25, 2015 om 09:15
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Dank je wel, Miekmol ☼