Hi
door HinneS Oct 25, 2021 om 13:12
Vakantie & reizen

Goedemiddag Kassa, ondanks een coronavoucher nog steeds geen geld

Nog steeds geen geld terug van mijn coronavoucher. Vacanzo bv is aangesloten bij de SGR en ANVR. Zij zijn een nieuw bedrijf en kunnen geen gebruik maken van het coronacofonds. Na herhaalde malen (ook aangetekend) nog geen geld. Contact krijgen is moeilijk.

verl programma's hebben in het verleden al een item gemaakt. Waarbij de boodschap meestal was dat het wel hoed komt. NIET DUS! Misschien hierover nog eens een item maken? Bij geeft tot nog toe niemand thuis

1009 2 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 25, 2021 om 13:18
7200 Antwoorden / 3 Vragen

Hier bent u op een forum van Kassa beland.

kontact met Kassa:
https://www.bnnvara.nl/kassa/over

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 25, 2021 om 14:47
16876 Antwoorden / 202 Vragen

Richt uw vraag aan kassa@bnnvara.nl d.w.z. de redactie. Een andere optie is https://www.maxmeldpunt.nl/ waar men ook erg actief is m.b.t. dit soort problemen.

(Wij zijn vrijwillige vraagbeantwoorders en kunnen geen item maken over dit onderwerp.)