pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:03
Vakantie & reizen

Grote groep luidruchtige gasten in hotel

We hebben een midweekje in hotel Italie. Bij aankomst bleek hotel over te zijn gegaan naar andere eigenaar. Wisten niets van betaling. Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen en we konden alsnog onze kamer in! Nu dag 2. Er is een groep van 100 personen gearriveerd. Ik gok op 20 hooguit 30 volwassen en de rest kinderen. Ik heb ze niet gezien maar gok op groep 8/brugklasleeftijd.Ik kan je vertellen: herrie. Buiten, boven, gang.....ze zijn enthousiast dus praten luidruchtig, slaan met deuren etc. Ik heb echt niets tegen kinderen maar erg grappig is het niet. Vast niets tegen te doen maar ik dacht: ik gooi het toch even in de groep. Iemand hier ervaring mee.....?

3237 11 Rapporteer
door diumenge - 28 mei 2019 om 21:17
10412 Antwoorden / 13 Vragen
1

Geen ervaring mee, maar je kan er altijd over klagen bij TUI of in het hotel. Wie weet doen ze er wat mee.

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:38
34 Antwoorden / 22 Vragen

Dankje!

door marita5 - 28 mei 2019 om 21:21
7586 Antwoorden / 12 Vragen
1

Hallo Pardijnvraag , 

Gelukkig uiteindelijk Tui aan de lijn kunnen krijgen

We -Lossen-Het-Op-Garantie 

Tui belooft haar reizigers altijd bereikbaar te zijn , ook tijdens en na afloop reis .

Bij vragen of problemen op je bestemming kan je terecht bij onze 24/7 service .

Neem opnieuw contact op met Tui .

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:38
34 Antwoorden / 22 Vragen

Bedankt

door tenormin - 28 mei 2019 om 21:41
14785 Antwoorden / 87 Vragen
1

Probeer wel bij de balie daar je ongenoegen kenbaar te maken, maak een aantekening op uw telefoon; of op papier, toon dat de nieuwe eigenaren en probeer een paragraafje te krijgen dat ze u begrepen hebben. TUI is op de hoogte: een midweek is niet lang, dus bij thuiskomst op naar TUI. Of op welke manier u ook in contact staat met hen.

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:52
34 Antwoorden / 22 Vragen

Goed idee. Bedankt!

door tenormin 29 mei 2019 om 00:27
14785 Antwoorden / 87 Vragen

Dom van mij natuurlijk @pardijnvraag: lees paraafje, maar dat had u zelf wel begrepen. Succes met uw klacht.

door tijger1 - 28 mei 2019 om 21:41
38396 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het is al dinsdagavond. Tot wanneer heeft u dat hotel geboekt? Nog twee nachtjes?

me
door mein33 - 28 mei 2019 om 21:46
4304 Antwoorden / 23 Vragen
1

Gooi uw probleem even in de groep van onrustveroorzakers, niet dat dat zal helpen want die groep is ook een dagje uit !   ;-))
Een hele groep van kinderen in toom houden, dat gaat niemand voor elkaar krijgen.
Wat heeft het management van het hotel er aan gedaan toen u bij hen uw klacht deponeerde ?
Leg daar in ieder geval wel uw klacht neer, als u tenminste bij de reisorganisatie nog iets gedaan wil krijgen.
Jammer van het verknalde midweekje, maar probeer er toch maar het beste van te maken, succes !!

door sjoppie - 28 mei 2019 om 21:49
4265 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het beste lijkt mij in het gastenboek bij vertrek uw ervaring te schrijven, er is nu weinig of niets aan te doen.

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 21:55
34 Antwoorden / 22 Vragen

Geloof niet dat ze dat hebben maar ik zal kijken ????

door costnix 29 mei 2019 om 13:17
2868 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt natuurlijk een review schrijven, zoals tripadvisorhttps://www.tripadvisor.nl/ . Hou het zakelijk en bij de feiten, anders wovrden ze verwijderd.
Er zijn nog veel meer van deze websites.

door aurora1 - 28 mei 2019 om 22:46
13599 Antwoorden / 6 Vragen
1

Heeft u al geklaagd bij het management van het hotel en wat zeiden ze en deden ze toen?

pa
door pardijnvraag 28 mei 2019 om 23:20
34 Antwoorden / 22 Vragen

Gaan we morgen doen. (Wilde eigenlijk het ook nog even aankijken maar het is vanaf 22.40 ongeveer weer herrie. Er wordt ook regelmatig op de deur geklopt. Leuk spelletje natuurljk ;-))

pa
door pardijnvraag 29 mei 2019 om 08:53
34 Antwoorden / 22 Vragen

(De mevrouw achter de balie gaat het met haar baas bespreken)

pe
door peentjes - 28 mei 2019 om 23:29
239 Antwoorden / 0 Vragen
2

Ga eens langs bij de begeleiding en spreek ze vriendelijk aan op een rustiger gedrag.

door 1paul - 29 mei 2019 om 11:38
922 Antwoorden / 0 Vragen
2

spreek de leiding aan van het hotel en helpt dit niet de leiding van de groep...

mo
door mof - 29 mei 2019 om 14:28
1230 Antwoorden / 2 Vragen
0

Klagen bij het hotel. Meer kun je niet. Recensies op het internet plaatsen

pa
door pardijnvraag - 4 jun. 2019 om 07:42
34 Antwoorden / 22 Vragen
3

Bedankt voor alle reacties. Tui heeft het keurig opgelost. We krijgen het geld van de laatste 2 nachten terug en hebben een ander hotel kunnen boeken!!

door panter22 4 jun. 2019 om 08:51
2763 Antwoorden / Vragen

Dat is nog eens goed opgelost door Tui. Bedankt voor het terugmelden.

door tijger1 4 jun. 2019 om 09:07
38396 Antwoorden / 21 Vragen

Keurige oplossing.

door aurora1 5 jun. 2019 om 00:36
13599 Antwoorden / 6 Vragen

Inderdaad prima opgelost en dank voor het melden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

CF
CF - 16 jul. 2019 om 10:19
Auto & vervoer

VW Polo 1.4 problemen net na garantie

Graag uw advies - sept 2018 - Aankoop VW Polo 104 tdi bouwjaar 07-2015 a 9400, met BOVAg garantie a 6 mnd - garage zit wat ver weg maar toch besloten deze aankoop te doen. 1e auto zoon 20 jr voor gebruik woon/werk 140 a 150km per dag, rustige rijder.  Ons advies, koop een goede auto omdat je dagelijks behoorlijk wat km moet rijden.Onderhoud bij VW garage omdat het dan altijd geregistreerd staa ... Lees meer

Tr
Trees - 13 jul. 2019 om 14:02
Geldzaken & recht

Mijn legitieme erfdeel is veel hoger dan wordt toegezegd.

Mijn broer is de enige erfgenaam en zegt dat mijn legitieme erfdeel rond de €29.000.
maar de wozwaarde van het ouderlijk huis is veel hoger dan waarvoor het is verkocht.
het huis is heel veel onder de waarde verkocht.
en er zouden geen rekeningen en spaargelden zijn.
Ik schat dat mijn deel dus veel meer moet zijn. 
Hoe te handelen?
m.v.g.Trees Lees meer

Ma
Marcel1957 - 15 jul. 2019 om 19:44
Vakantie & reizen

Moeten bagage weegschalen schiphol geijkt zijn?

Voor onze vakantie vlucht hadden we 35 kilo ruim bagage bijgeboekt. Bij inchecken bleek dat we 2 kilo te veel in onze koffers hadden. Opties waren spullen uit de koffer halen of 15 euro bijbetalen. We kozen voor het laatste.
Nu is mijn vraag of de bagage weegschalen op Schiphol, bij het inchecken, geijkt moeten zijn, conform de Nederlandse ijkwet.
En zo ja, zijn ze dat dan ook. 
N ... Lees meer