M.
door M.Tiepel Jan 30, 2020 om 14:23
Vakantie & reizen

Heeft iemand ervaringen met VakantieStunt?

Ik heb een offerte binnengekregen, waar ik wat achterdochtig over ben. De hele valantie kost bijvoorbeeld de hele maand juni hetzelfde. Ik ben bang dat wanneer ik definitief boek, er nog een aantal addertjes onder het gras verborgen zitten.

4048 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 30, 2020 om 14:28
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb er geen ervaring mee. Misschien helpt dit u een beetje op weg.

https://nl.trustpilot.com/review/vakantiestunt.nl

Th
door Thijs124 - Jan 30, 2020 om 14:29
289 Antwoorden / Vragen

Ga maar naar een reisbureau. Ook daar kun je voor goedkoop en duurkoop terecht. Kijk of het aangesloten is bij SGR en ANVR. Dan ben je veilig.

marita5
door marita5 - Jan 30, 2020 om 14:49
11524 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo M.Tiepel ,

 Ik ben bang dat wanneer ik definitief boek, er nog een aantal addertjes onder het gras verborgen zitten.

De voorwaarden :

4.1 Offertes zijn te allen tijde herroepbaar vanwege gewijzigde beschikbaarheid en andere externe oorzaken.

4.2 Prijzen in offertes zijn inclusief BTW, tenzij anders staat aangegeven.

4.3 Fouten en vergissingen op de website van Vakantiestunt.nl of andere (schriftelijke) informatiedragers van Vakantiestunt.nl zoals brochures of de nieuwsbrief, kunnen Vakantiestunt.nl niet binden.

4.4 De aangeboden prijs en inhoud van een offerte zijn slechts geldig op basis van beschikbaarheid en onder voorbehoud van eventuele prijswijzigingen bij dienstverlenende partners (luchtvaartmaatschappijen, accommodaties, duikcentra ed.).

4.5 Indien tijdens het boeken blijkt dat er geen beschikbaarheid meer is, zal Vakantiestunt.nl haar uiterste best doen een alternatieve en minimaal gelijkwaardige accommodatie te boeken. Dit uiteraard in goed overleg met de Reiziger.

4.6 Een Reisovereenkomst tussen Vakantiestunt.nl en de Reiziger komt tot stand na aanvaarding van een offerte (telefonisch of per e-mail) of na een definitieve boeking via de website van Vakantiestunt.nl.

4.7 Eventuele diensten, lokale excursies, extra duiken ed. maken alleen deel uit van de Reisovereenkomst indien deze uitdrukkelijk in de schriftelijke bevestiging (boeking) zijn opgenomen. Een verwijzing naar de mogelijkheid deze zaken ter plekke af te nemen, geldt niet als dusdanig.

7. Niet Inbegrepen

Bij de reissom zijn volgende zaken niet inbegrepen (tenzij expliciet anders vermeld):

- Uitreisbelastingen, visumkosten, maaltijden, duikvergunningen, brevetkosten, lesboeken, marine park fees, huurkosten voor duikuitrustingen, bagagetoeslagen (luchtvaartmaatschappijen), fooien, uitgaven van persoonlijke aard, eventuele gidsdiensten, reisverzekering, annuleringsverzekering, duikverzekering (i.v.m. Deco Chamber), vaccinaties ed..

- Havengelden en eventuele brandstoftoeslagen bij Liveaboards. Deze dienen (tenzij anders vermeld) aan boord te worden voldaan.

- Tenzij anders vermeld zijn de getoonde reissommen per persoon op basis van een gedeelde 2-persoonskamer. Soms is het mogelijk om een 3-persoonskamer te boeken. Een 3-persoonskamer is bijna altijd gebaseerd op een 2-persoonskamer met een extra bed. Het gaat hier veelal om een eenvoudig bed/matras dat bijgeplaatst wordt en niet altijd van dezelfde kwaliteit is als het hoofdbed. Indien beschikbaar kan een 1-persoonskamer worden geboekt, veelal tegen een toeslag.

Voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel .

https://www.vakantiestunt.nl/algemene-voorwaarden

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2020 om 15:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een offerte voor een vakantie bij een zaak met de naam Vakantiestunt?

Daar zitten geen addertjes onder het gras, maar cobra's.

ju
door juliomariner Jan 30, 2020 om 18:28
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Vertel, u heeft ervaring? Of roept u zo maar weer wat omdat bedrijf een onbetrouwbare popi-jopie naam heeft? Persoonlijk doe ik geen zaken met een bedrijf dat stunt, voordeel, kampioen of zo iets in zijn naam heeft staan maar dat is een gevoelskwestie en niet op basis van feiten

tijger1
door tijger1 Jan 30, 2020 om 18:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@juliomariner

U kunt beter reageren op de Ts.

aurora1
door aurora1 - Jan 30, 2020 om 18:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen ervaring mee en wil ik ook niet hebben, mij te dubieus.
Verder geldt: bij twijfel niet doen.
Ga naar een normaal reisbureau oid en spaar iets langer als het te duur lijkt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 31, 2020 om 10:09
16876 Antwoorden / 202 Vragen

Ietwat later maar ik zie geen adder als ik ook dit lees: (citaat uit de voorwaarden, eerste regel): Ons bedrijf, Vakantiestunt B.V., is deelnemer aan de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR nr. 3001) (www.sgr.nl), lid van het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen (ANVR nr. 4897) (www.anvr.nl).

Maar hoe dan ook als u het niet vertrouwt is de keuze aan u.