he
door hendrikjan1940 Feb 28, 2011 om 14:35
Vakantie & reizen

Hotelcard

had volgens hotelcard deze card besteld maar niet ontvagen en moest betalen 153,95euro heb hun benaderd en ze zouden alles annuleren maar dat is niet gebeurd en nu een incasso op mijn dak wat moet ik doen heb al een mail gestuurd

722 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marieke79
door marieke79 - Mar 1, 2011 om 13:04
94 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alleen een mailtje sturen is te weinig. Stuur een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin u de gemaakte afspraken herhaalt en vraagt om een bevestiging van annulering.

lo
door lotjuh44 - Oct 13, 2011 om 18:08
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij zelfde verhaal,
inderdaad besteld maar nooit ontvangen,
toen heel wat heen en weer gebeld tussen incasso bureau en hotelcard
(wat ook nog eens zorgde voor een extra hoge telefoon rekening)
En uiteindelijk op 4 mei 2011 heefte en medewerkster me verteld dat het geregeld werd en geen problemen meer waren.

Ik nog gevraagd van krijg ik nog iets toegestuurd wat dit betreft,
alles in orde is en antwoord daarop was "Dat als ik niets meer hoorde, alles wel oke is/was", nu bijna 6 maand verder hoor ik er weer wat van, dit keer via een ander incasso bureau.

Weet niet waar dit op slaat, na 6 maand niets te hebben gehoord en vanuit gaand dat alles in orde was, hoor ik nu tocg weer van hen.
Daarbij heb ik nog steeds nooit iets van hen ontvangen en moet ik wel betalen,
dan zou ik wel graag willen weten waarvoor ik betaal en datgene dan ook daadwerkelijk ontvangen!

Weet niet wat dit voor naaistreken zijn maar ben hier niet zo blij mee,
enigste bewijzen van toen die ik heb, is mijn telefoonafschrift, dat ik diverse keren met ze heb gebeld.

Heeft iemand advies(voor iemand die geen telefoon meer heeft)?

ALvast bedankt

Lotte

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2011 om 18:12
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Aangetekende brief sturen dat u geen hotelcard ontvangen heeft en derhalve geen betalingsverplichting heeft tenzij men kan aantonen dat u deze wel ontvangen heeft.

Verzendbewijs en copie brief bewaren.

Als u niet zeker bent dat u besteld heeft, vraag dan in de brief ook om bewijs van bestellen omdat u.i. geen kaart door u besteld is.

Voor ongevraagd toegestuurde produkten bestaat zowiezo geen betalingsverplichting.

Voor niet ontvangen produkten ook niet omdat de verantwoording voor verzenden bij de verzender ligt. Deze moet aantonen dat u ontvangen heeft. Niet andersom!

he
door hendrikjan1940 - Oct 13, 2011 om 20:20
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb hetzelfde meegemaakt ook gebeld naar incasso en alles zou ook als afgehandeld zijn en zou ook bericht ontvangen ook nooit gehad toen heb ik de organisatie en het incasso bureau een aangetekend brief gestuurd met de mededeling dat ik niets heb ontvangen en dat ik ook niets ga betalen.
had de organisatie ook nog gebeld dat ik niets had ontvangen en ze wilden als nog de card opsturen maar ik heb gezegd dat het niet meer hoefde daarna heb ik niets meer gehoord

Henk Eleveld (hendrikjan1940)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer