he
door hendrikjan1940 Feb 28, 2011 om 14:35
Vakantie & reizen

Hotelcard

had volgens hotelcard deze card besteld maar niet ontvagen en moest betalen 153,95euro heb hun benaderd en ze zouden alles annuleren maar dat is niet gebeurd en nu een incasso op mijn dak wat moet ik doen heb al een mail gestuurd

722 4 Rapporteer

marieke79
door marieke79 - Mar 1, 2011 om 13:04
94 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen een mailtje sturen is te weinig. Stuur een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin u de gemaakte afspraken herhaalt en vraagt om een bevestiging van annulering.

lo
door lotjuh44 - Oct 13, 2011 om 18:08
3 Antwoorden / 0 Vragen

Bij zelfde verhaal,
inderdaad besteld maar nooit ontvangen,
toen heel wat heen en weer gebeld tussen incasso bureau en hotelcard
(wat ook nog eens zorgde voor een extra hoge telefoon rekening)
En uiteindelijk op 4 mei 2011 heefte en medewerkster me verteld dat het geregeld werd en geen problemen meer waren.

Ik nog gevraagd van krijg ik nog iets toegestuurd wat dit betreft,
alles in orde is en antwoord daarop was "Dat als ik niets meer hoorde, alles wel oke is/was", nu bijna 6 maand verder hoor ik er weer wat van, dit keer via een ander incasso bureau.

Weet niet waar dit op slaat, na 6 maand niets te hebben gehoord en vanuit gaand dat alles in orde was, hoor ik nu tocg weer van hen.
Daarbij heb ik nog steeds nooit iets van hen ontvangen en moet ik wel betalen,
dan zou ik wel graag willen weten waarvoor ik betaal en datgene dan ook daadwerkelijk ontvangen!

Weet niet wat dit voor naaistreken zijn maar ben hier niet zo blij mee,
enigste bewijzen van toen die ik heb, is mijn telefoonafschrift, dat ik diverse keren met ze heb gebeld.

Heeft iemand advies(voor iemand die geen telefoon meer heeft)?

ALvast bedankt

Lotte

tdehond
door tdehond - Oct 13, 2011 om 18:12
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Aangetekende brief sturen dat u geen hotelcard ontvangen heeft en derhalve geen betalingsverplichting heeft tenzij men kan aantonen dat u deze wel ontvangen heeft.

Verzendbewijs en copie brief bewaren.

Als u niet zeker bent dat u besteld heeft, vraag dan in de brief ook om bewijs van bestellen omdat u.i. geen kaart door u besteld is.

Voor ongevraagd toegestuurde produkten bestaat zowiezo geen betalingsverplichting.

Voor niet ontvangen produkten ook niet omdat de verantwoording voor verzenden bij de verzender ligt. Deze moet aantonen dat u ontvangen heeft. Niet andersom!

he
door hendrikjan1940 - Oct 13, 2011 om 20:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Heb hetzelfde meegemaakt ook gebeld naar incasso en alles zou ook als afgehandeld zijn en zou ook bericht ontvangen ook nooit gehad toen heb ik de organisatie en het incasso bureau een aangetekend brief gestuurd met de mededeling dat ik niets heb ontvangen en dat ik ook niets ga betalen.
had de organisatie ook nog gebeld dat ik niets had ontvangen en ze wilden als nog de card opsturen maar ik heb gezegd dat het niet meer hoefde daarna heb ik niets meer gehoord

Henk Eleveld (hendrikjan1940)