he
door heelgeheim Nov 18, 2009 om 14:34
Vakantie & reizen

LOI Weekendbreak

Het lokkertje van de LOI. Een weekendje weg, als je er gaat studeren. Nu wilde ik een studie volgen en dat bevalt prima, maar die weekendbon is zo waardeloos als het maar zijn kan. Als je hem wil gebruiken moet je hem een maand van tevoren minimaal opsturen, wijzigingen zijn uit den boze, en je kunt niets plannen want je moet drie data en hotels doorgeven. Kortom, als je hem al wil gebruiken, heb je een maand van tevoren nog geen idee waar je wanneer terecht gaat komen. Een heel slechte actie! Een enorme oplichterij. In mijn geval kan de bon regelrecht de prullenbak in. Waardeloos & jammer! Gelukkig doe ik mijn studie niet voor de weekendbreak, maar wel had ik liever korting op mijn studiekosten gezien, in plaats van een niet overdrage en niet in te leveren voucher van likmevessie...

1143 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 18, 2009 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn er dan geen voorwaarden bij die aktie gemeld?
Maar u ziet LOI weet precies wat ze kunnen doen om dus curcisten de lokken, je zult echt meer wantrouwen moeten gebruiken met zulke mooi voorgespiegelde aktie,
Maar u gaat in elk geval proberen om weer bij te studeren.
Veel profijt van u studie groet Valerius

ve
door verwijderd - Nov 18, 2009 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Valerius,

Nee, die krijg je vooraf niet te horen. Pas als je de voucer ontvangt zie je hoe onmogelijk het is. Nu heb ik natuurlijk niet het weekendje weg als prioriteit, maar het is wel een domper! Het gebeurt natuurlijk heel vaak dat je gelokt wordt met troep. Veel te vaak. Je moet alleen dingen kopen als je ze wil hebben, nooit voor de cadeautjes die je erbij krijgt. Ik post dit verhaal eigenlijk ook meer om anderen te waarschuwen dat ze dit niet de reden laten zijn om zich over te laten halen. Het is natuurlijk een flutproduct van jewelste :-)

Groet!

ve
door verwijderd - Nov 18, 2009 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag heelgeheim,

Je schrijft: Het lokkertje van de LOI.

Dan heb je dus toch aan de verleiding gevolg gegeven en niet eerst de beperkende voorwaarden gelezen. Dergelijke acties van dit soort bedrijven is altijd nep en uitsluitend gericht op het binnenhalen van nieuwe klanten. Gelukkig bevalt de studie zelf wél, want anders was je helemaal in de aap gelogeerd.

Sukses met je studie.

Pedro.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2009 om 09:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, ook wij zijn hevig teleurgesteld.
Zij van de LOI kunnen het leuk brengen met hun weekendje weg.
Wij hadden theatertickets voor Utrecht theater gereserveerd, en dachten een hotelovernachting erbij maakt het helemaal af. Dus opmerking hierover op de coupon gemaakt. 3 voorkeurdata (29 jan, 30 jan en één in maart (je moet verschillende data en plaatsen opgeven) en 3 plaatsen (waarvan verplicht één in buitenland) (Utrecht, Bussum en Brussel) doorgegeven. Voor het buitenland hadden we een andere data opgegeven, want dit ligt natuurlijk niet in de richting van Utrecht.
"Spelen" zij van LOI het zo, dat Bussum en Utrecht vol zijn op 29 en 30 januari en Brussel alleen 29 jan kan. Ja, Tuurlijk ligt ook echt in de richting van Utrecht, weten zij ook zeker dat we dan niet gaan, want hebben wij die theatertickets in Utrecht.
Daarbij kijk ik zelf op de website van de desbetreffende hotels, zijn deze allebei (Utrecht en Bussum) op 29 en 30 jan. nog beschikbaar.
Maar zij zeggen natuurlijk dat ze maar een beperkt aantal kamers opkopen (zoals het hun uitkomt natuurlijk).....ECHT GEEN RECLAMEPLAATJE VOOR DE LOI groetjes HY

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik was eigenlijk op zoek naar het emailadres van LOI weekendbreak om een boze brief te schrijven en zodoende kwam ik hier terecht.
Ook ik had me verheugd op dit weekendje waarmee er enthousiast reclame gemaakt wordt.
Ik had 3 data en 3 plaatsen opgestuurd zoals van mij verlangd werd. Vervolgens duurde het anderhalve maand voordat er een keer een reactie kwam.
In de tussentijd ben ik op 1 van de data ingepland op het werk; iets waar ik niet zomaar onder uit kan. Ik kan dus niet gebruik maken van dit weekendje. In plaats van wat begrip kreeg ik een sneer dat ik dan niet zo onhandig had moeten zijn om die datum in te vullen als beschikbare datum. Op het weerwoord van mij dat er zo'n lange periode tussen had gezeten, kwam geen reactie. Vervolgens vroeg ik of ze niet iets anders konden boeken; er zijn immers 9 combinaties mogelijk met 3 data en 3 plaatsen. Dit kon absoluut niet want alles zat vol. Toen ik vervolgens vroeg om dan maar een andere plaats en datum als die ik als voorkeur op had gegeven, werd mij verteld dat dit niet mocht.
Als laatste optie bedacht ik dan maar dat ik de voucher aan mijn broertje zou geven, dan zou er nog íemand plezier van hebben.
Dat kon en mocht ook absoluut niet dus werd de boel maar geannuleerd.
Wat een pruts-aanbieding!!Totaal geen toegankelijkheid of hulpvaardigheid!Belachelijk!

ve
door verwijderd - Jan 11, 2010 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Deedee84,

Ik ben wat verder gaan graven. Ja, het systeem is prut! Wat ik in ieder geval heb gevonden, de weekendjes worden geboekt bij hotels van NH. NH zit, door de crisis, behoorlijk in de problemen. Aan de andere kant zijn ze hard bezig klanten te werven. Bij voorkeur grote volume verkopen. Wat ik denk dat er gebeurd is (vergelijkbaar met de kruidvat aanbieding bij Fletcherhotels), teveel bonnen uitgegeven voor een te laat volume kamers. Moet je nagaan, we zullen niet uniek zijn in het niet gebruiken van deze actie. Ik durf aan te nemen dat er behoorlijk wat mensen de bonnen hebben laten verlopen. Enfin, puntje bij paaltje heb je niets aan de bon / actie. Alle voorwaarden staan inderdaad op de voucher (niet vooraf gecommuniceerd, die kreeg je pas toen je de voucher ontving, maar dat terzijde). NH probeert al dat boeken af te houden en probeert gasten in de "minder aantrekkelijke hotels" te plaatsen. LOI valt op die manier niets te verwijten, zij hebben zich aan de afspraak gehouden. Maar ja, wat voor een afspraak... Er zit ook nog een bedrijf tussen. Touch Incentive Marketing B.V. Het adres (voor je brief) is Postbus 9204, 3007 AE Rotterdam.

Succes!

ve
door verwijderd - Feb 11, 2010 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo te horen heb ik veel geluk gehad. De manier waarop was inderdaad erg onhandig, eerst voucher invullen, daarna nog een keer inschrijven. Maar ik heb de eerste keus gekregen en ga morgen naar Utrecht. Het hotel midden in het centrum. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Balen voor iedereen waarbij het niet gelukt is.

Groetjes

ve
door verwijderd - Feb 12, 2010 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

hyxlbrink schreef op donderdag 3 dec 2009, 09:46: Hoi, ook wij zijn hevig teleurgesteld.
Zij van de LOI kunnen het leuk brengen met hun weekendje weg.
Wij hadden theatertickets voor Utrecht theater gereserveerd, en dachten een hotelovernachting erbij maakt het helemaal af. Dus opmerking hierover op de coupon gemaakt. 3 voorkeurdata (29 jan, 30 jan en één in maart (je moet verschillende data en plaatsen opgeven) en 3 plaatsen (waarvan verplicht één in buitenland) (Utrecht, Bussum en Brussel) doorgegeven. Voor het buitenland hadden we een andere data opgegeven, want dit ligt natuurlijk niet in de richting van Utrecht.
"Spelen" zij van LOI het zo, dat Bussum en Utrecht vol zijn op 29 en 30 januari en Brussel alleen 29 jan kan. Ja, Tuurlijk ligt ook echt in de richting van Utrecht, weten zij ook zeker dat we dan niet gaan, want hebben wij die theatertickets in Utrecht.
Daarbij kijk ik zelf op de website van de desbetreffende hotels, zijn deze allebei (Utrecht en Bussum) op 29 en 30 jan. nog beschikbaar.
Maar zij zeggen natuurlijk dat ze maar een beperkt aantal kamers opkopen (zoals het hun uitkomt natuurlijk).....ECHT GEEN RECLAMEPLAATJE VOOR DE LOI groetjes HY

Ik heb direct nadat ik mijn gal had gespuwd bij jullie, ook de LOI gemaild met mijn frustaties met de mededeling dat er veel negatieve reacties over de LOI weekend break op de site van vara kassa te lezen waren.
En jaja...die zelfde middag werden we gebeld..... heel "toevallig" was er een annulering, en konden we alsnog naar Utrecht, haha!!! Inmiddels hebben we het weekendje erop zitten. We waren eerst wel achterdochtig...zullen ze ons wel in een afgedankte hotelkamer, kelder, o.i.d. plaatsen. Maar nee, het was echt een goed verzorgd hotel, mooi centraal in Urtrecht, makkelijk parkeren, erg goed ontbijt, fijne bedden....al met al erg geslaagd.

ve
door verwijderd - Feb 12, 2010 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vervolg op hyxlbrink schreef op vrijdag 12 feb 2010, 19:18]

hyxlbrink schreef op donderdag 3 dec 2009, 09:46: Hoi, ook wij zijn hevig teleurgesteld........

Ik heb direct nadat ik mijn gal had gespuwd bij jullie, ook de LOI gemaild met mijn frustaties met de mededeling dat er veel negatieve reacties over de LOI weekend break op de site van vara kassa te lezen waren.
En jaja...die zelfde middag werden we gebeld..... heel "toevallig" was er een annulering, en konden we alsnog naar Utrecht, haha!!! Inmiddels hebben we het weekendje erop zitten. We waren eerst wel achterdochtig...zullen ze ons wel in een afgedankte hotelkamer, kelder, o.i.d. plaatsen. Maar nee, het was echt een goed verzorgd hotel, mooi centraal in Urtrecht, makkelijk parkeren, erg goed ontbijt, fijne bedden....al met al erg geslaagd.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2010 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
ik ben er ook ingetrapt! Ik wilde een cursus gaan doen en heb voor de LOI gekozen aangezien een weekend break me zeer aanlokkelijk leek. Ik baalde toen ik zag dat er zoveel voorwaarden aan vast zaten, maar heb netjes aan alle voorwaarden voldaan. Uiteindelijk heb ik maar eens gebeld omdat ik helemaal niks meer hoorde. Foutje gemaakt bij LOI! Om een of andere reden ben ik buiten het systeem gevallen en aangezien de actie is verlopen kan ik geen overnachting meer krijgen. Ze bekennen schuld en bieden me het huidige kado (een Ipod + talencursus) aan, maar dat vind ik niet vergelijkbaar met een overnachting in een hotel. Ze kunnen niks meer voor me doen. Dus toen ben ik eens op de kassa site gaan kijken en merk dat meerdere mensen problemen hebben, wat een slechte reclame voor LOI!! Heeft iemand nog een tip voor me? Of moet ik gewoon maar accepteren???

ve
door verwijderd - Mar 4, 2010 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

josjajp

Je hebt destijds een overeenkomst afgesloten inclusief de weekend break. Als dit fraaie bedrijf zich niet houdt aan de overeenkomst (nota bene door een eigen fout)en dus niet levert wat er is afgesproken, dan kun je de overeenkomst alsnog ontbinden op grond van het leveren van een wanprestatie. Stuur dit bedrijf aangetekend en met bewijs van ontvangst, een brief waarin je hen sommeert om binnen 5 werkdagen het weekend break te leveren. Zet in die eerste brief ook, dat als zij in gebreke blijven, jij de overeenkomst alsnog ontbindt (hier dus de datum vermelden) en hen indien nodig in rechte zult betrekken (dagvaarden). Bovendien kun je vermelden dat je alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten indien van toepassing op hen zult verhalen.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 5, 2010 om 09:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij ons is alles goed gegaan, we hebben een heerlijk weekendje gehad. Ik denk trouwens dat een iPod incl. talencursus meer waard is dan een hotelovernachting zonder ontbijt, als je dit op sites als booking.com boekt kan dat al vanaf 50 euro incl. ontbijt. Maar ik begrijp de teleurstelling wanneer je iets anders krijgt dan beloofd.
Reactie op read, je kunt misschien je overeenkomst ontbinden, maar dan ben je een stuk van je studie kwijt en ik neem aan dat je in eerste instantie bij de loi inschrijft om een studie te volgen en dat een kado bij inschrijving een mooi meegenomen bonus is en niet de hoofdreden.

Groetjes