Mag KLM je reservering zomaar afzeggen onlangs dat er al betaald is
Een goeden dag
hier een bericht van uit Aruba .
ik heb op 18 april een boeking bij de KLM gedaan en zelfs de zelfde dag betaald.
nu 22 april kom ik er achter dat KLM mijn boeking heeft geanuleerd en ik weet niet waar om.
heb zelfs de boekings code via WhatsApp naar KLM gestuurd met foto van betaling .
krijg ik een bericht terug of ik even kan bellen . ik vind het raar je kunt alles bij de KLM doen via online heb zelfs de stoelen uitgezocht en extra betaald ook voor de koffers extra betaald .
En zeggen We willen je adviseren om contact op te nemen met ons telefonische contactcentrum voor boekingen vanaf Aruba. Dit kan op telefoonnummer +31 20 47 47 743. Op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 - 20:00 en op zaterdag en zondag tussen 09:00 -17:30. Dit zijn lokale tijden voor Aruba.
Onze collega's helpen je graag verder.
Alsof het niets kost van Aruba naar nederland te bellen .
wat kan ik het beste doen
vriendelijke groet
Pascal Snelders
Van uit Aruba
Hallo Pascal Snelders ,
Probeer via FB / of Twitter , klik op de rode regel .
https://www.klm.com/travel/nl_nl/customer_support/customer_support/all_about_customer_support/index.htm
Er zal wel iets met de boeking aan de hand zijn wat eenvoudiger via de telefoon te bespreken en op te lossen is, dus bel ze. Ook vanaf Aruba zullen er wel mogelijkheden zijn om goedkoop te bellen via Voip of Skype bijvoorbeeld.
Ook mijn advies: bellen en dan eventueel ook aangeven dat u kosten moet maken voor het bellen. Er kan sprake zijn van een fout en ook dan geldt dat iemand die nooit fouten maakt ook nooit iets leert. Eventueel geld kwijt door niet bellen is ongetwijfeld duurder.
Dat indien de info die @MARITA5 u gaf niet lukt of dat al door u geprobeerd was.
Even bellen. Als er al een speciaal contactcentrum is voor boekingen vanuit Aruba zal daar wel een reden voor zijn. Misschien is het zo opgelost en weet u gelijk wat de reden is.
Contact met ze opnemen via dat opgegeven nummer? Eventueel via Whatsapp of vergelijkbaar?
De voorwaarden doorlezen voor relevante informatie?
Whatsapp werkt niet (meer) naar een vast nummer. Dat vind ik wel jammer.
Weer zo’n “CSRF token ongeldig” melding. De oorzaak van de dubbele posts.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer