Pa
door Pascal snelders 23 apr. 2019 om 01:04
Vakantie & reizen

Mag KLM je reservering zomaar afzeggen onlangs dat er al betaald is

Een goeden dag 


hier een bericht van uit Aruba .


ik heb op 18 april een boeking bij de KLM gedaan en zelfs de zelfde dag betaald.
nu 22 april kom ik er achter dat KLM mijn boeking heeft geanuleerd en ik weet niet waar om.
heb zelfs de boekings code via WhatsApp naar KLM gestuurd met foto van betaling .


krijg ik een bericht terug of ik even kan bellen . ik vind het raar je kunt alles bij de KLM doen via online heb zelfs de stoelen uitgezocht en extra betaald ook voor de koffers extra betaald .
En zeggen We willen je adviseren om contact op te nemen met ons telefonische contactcentrum voor boekingen vanaf Aruba. Dit kan op telefoonnummer +31 20 47 47 743. Op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 - 20:00 en op zaterdag en zondag tussen 09:00 -17:30. Dit zijn lokale tijden voor Aruba.


 


Onze collega's helpen je graag verder.
Alsof het niets kost van Aruba naar nederland te bellen .


wat kan ik het beste doen 


vriendelijke groet 


Pascal Snelders 


Van uit Aruba

888 7 Rapporteer
door marita5 - 23 apr. 2019 om 01:22
7954 Antwoorden / 13 Vragen
2
door panter22 - 23 apr. 2019 om 08:42
3105 Antwoorden / Vragen
2

Wat je het beste kunt doen is de KLM bellen.

door tijger1 - 23 apr. 2019 om 08:46
38992 Antwoorden / 21 Vragen
0

Alsof het niets kost van Aruba naar Nederland te vliegen. En als u niet belt, vliegt u ook niet.

door diumenge - 23 apr. 2019 om 09:01
10621 Antwoorden / 14 Vragen
1

Er zal wel iets met de boeking aan de hand zijn wat eenvoudiger via de telefoon te bespreken en op te lossen is, dus bel ze. Ook vanaf Aruba zullen er wel mogelijkheden zijn om goedkoop te bellen via Voip of Skype bijvoorbeeld.

door heremietkreeft - 23 apr. 2019 om 09:24
10267 Antwoorden / 162 Vragen
1

Ook mijn advies: bellen en dan eventueel ook aangeven dat u kosten moet maken voor het bellen. Er kan sprake zijn van een fout en ook dan geldt dat iemand die nooit fouten maakt ook nooit iets leert. Eventueel geld kwijt door niet bellen is ongetwijfeld duurder.
Dat indien de info die @MARITA5 u gaf niet lukt of dat al door u geprobeerd was.

ep
door epcot - 23 apr. 2019 om 10:36
818 Antwoorden / 17 Vragen
0

Even bellen. Als er al een speciaal contactcentrum is voor boekingen vanuit Aruba zal daar wel een reden voor zijn. Misschien is het zo opgelost en weet u gelijk wat de reden is.

door aurora1 - 23 apr. 2019 om 15:52
13914 Antwoorden / 6 Vragen
0

Contact met ze opnemen via dat opgegeven nummer? Eventueel via Whatsapp of vergelijkbaar?
De voorwaarden doorlezen voor relevante informatie?

door costnix 23 apr. 2019 om 17:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Whatsapp werkt niet (meer) naar een vast nummer. Dat vind ik wel jammer.

door costnix 23 apr. 2019 om 17:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Weer zo’n “CSRF token ongeldig” melding. De oorzaak van de dubbele posts.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
MarkNadia - 19 okt. 2019 om 20:07
Garantie & verzekeringen

SNS woonverzekering laat afweten. Wat kan ik doen?

Wij hebben een all inclusive woonverzekering bij SNS afgesloten en na een heftige storm zijn twee ramen gebroken. Wij hebben in juni een claim ingediend via Uniglas en een week later zijn er twee glaszetters langs geweest om te meten. Echter na herhaaldelijk bellen en een klacht indienen is er nog steeds niets gebeurd. Wij hebben inmiddels ongeveer 6 keer gebeld met herhaaldelijk de belofte dat er ... Lees meer

pr
profijt - 19 okt. 2019 om 20:02
Geldzaken & recht

Notaris nodig bij huurhuis

Toen wij nog een eigen huis hadden, hebben we testament gehad. Ons huis hebben we in 2007 verkocht. We hebben nadien altijd een huurhuis gehad. Hebben eigenlijk alleen wat spaargeld nu. Als ons wat overkomt moeten de kinderen dan alles via de notaris laten doen of is dat niet nodig. Kunnen wij het testament herroepen. Lees meer

je

Computer HP

Op 4 oktober 2016 heb ik een laptopvan € 1200,- gekocht. Binnen 3 jaar en wel op 30 september 2019 is het moederbord kapot. Kosten € 500,- . Inmiddels heb ik een nieuwe laptop aangeschaft. Ik heb meerdere malen contact gehad met HP en kreeg telkens als antwoord: Dit valt niet meer onder de garantie. Ik mag toch wel verwachten van zo,n dure laptop dat hier op zijn minst een vergoeding tegenove ... Lees meer