snowgirl
door snowgirl Apr 25, 2010 om 13:35
Vakantie & reizen

Parkeren schiphol

volgende maand op vakantie,
maar we hebben onmogelijke tijden om aan mensen te vragen of ze ons op schiphol willen brengen..
3 uur snachts..en bij aankomst ook..

wie heeft er handige tips voor mij..
ik heb ook zelf een auto,maar parkeren op schiphol is voor 2 weken erg duur,
en smart parking daar heb je een credit card voor nodig en die heb ik niet...

2875 19 Rapporteer

stacey
door stacey - Apr 25, 2010 om 13:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen

oi,

Ligt er beetje aan hoe ver je moet reizen/ivm kosten, anders zou je kunnen kijken wat het kost een (schiphol)Taxi te reserveren voor heen en terugreis.

Succes,

snowgirl
door snowgirl - Apr 25, 2010 om 13:57
89 Antwoorden / 46 Vragen

schiphol taxi zou voor ons 140 euro kosten...
heen en terug..

ro
door ron530 - Apr 25, 2010 om 14:01
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De schipholtrein is er ook, elk uur van de dag/nacht. Probleem is wel dat je een taxi naar het station in je woonplaats moet nemen. Het is een kostenplaatje want het aantal personen telt ook mee. Soms is parkeren op schiphol goedkoper dan het ov.

richard83
door richard83 - Apr 25, 2010 om 14:01
386 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=stacey schreef op zondag 25 apr 2010, 13:49]oi,

Ligt er beetje aan hoe ver je moet reizen/ivm kosten, anders zou je kunnen kijken wat het kost een (schiphol)Taxi te reserveren voor heen en terugreis.

Succes,

Daar dag ik ook aan: Heb ook een link gevonden hoe duur het kan zijn
schiphol taxi

snowgirl
door snowgirl - Apr 25, 2010 om 14:08
89 Antwoorden / 46 Vragen

heb even een berekening gemaakt..
ritprijs is 112 euro...

en tja dan moet je ook nog terug..
dus word het nog duurder..

2x 112 euro..

bij het reisburo was het 140 euro heen en terug

stacey
door stacey - Apr 25, 2010 om 14:09
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Er is hier een parking die je voor die periode - Extra long stay - E 95,00 zou kosten zo te zien ( kijk nog wel even naar extra/verborgen kosten) en daar kun je contant of per pin betalen bij vertrek eventueel.

Klik Hier

Deze komt ook op zoiets uit, Klik Hier Hier kun je ook op verschillende manieren betalen.

Vraag me af of je het veel goedkoper kunt regelen dan, trein zal ook niet goedkoop zijn verwacht ik als je niet in de buurt van schiphol zit.

poltol
door poltol - Apr 25, 2010 om 14:43
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=snowgirl schreef op zondag 25 apr 2010, 14:08]heb even een berekening gemaakt..
ritprijs is 112 euro...

en tja dan moet je ook nog terug..
dus word het nog duurder..

2x 112 euro..

bij het reisburo was het 140 euro heen en terug

Hallo,

Voor de terugweg zou u wellicht toch gebruik kunnen maken van de NS en dan adhalen op een station in de buurt. Trouwens de prijs van het reisbureau is zeker niet te hoog, die zou ik dus nemen.

Vr.gr. poltol

we
door wesjesr - Apr 25, 2010 om 15:39
15 Antwoorden / 5 Vragen

Volgens mij wordt hier de verkeerde link doorgegeven. Wij nemen al 10 jaar de schipholtaxi en dan het gecombineerd vervoer zie www.schiphol.nl/traveltaxi
Reken het daar eens uit. Voor ons komt dat uit op 110 euro heen en terug en gecombineerd vervoer op de tijden dat wij vliegen zijn er niet veel gegadigden.

snowgirl
door snowgirl - Apr 25, 2010 om 16:50
89 Antwoorden / 46 Vragen

ik heb de traveltaxi ook geprobeerd en dan zijn de kosten 143,-
dus dan ben ik via het reisburo nog steeds goedkoper..
want dat was 140 euro..
en nieteens gecombineerd vervoer..

je kan er toch ook inde omgeving parkeren??
want hier lees ik weinig van..
en weet ook dus niet wat hier de ervaringen van zijn..

die wil ik ook wel graag weten..

groetjes xxxx

edwardus
door edwardus - Apr 25, 2010 om 18:03
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nou je moet wel een heeeeel eind lopen voor je gratis kunt parkeren in de omgeving, het was iets van 15 minuten fietsen meen ik mij te herinneren.

Wat je ook zou kunnen doen is ofwel met bus en trein ofwel laten brengen met de auto, maar dan een paar uurtjes eerder. Dan moet je wel wat langer wachten, maar goed, je gaat toch op vakantie dus wat maakt 't uit.
Op de terugreis kun je hetzelfde doen, dan wacht je gewoon eerst nog een paar uurtjes op Schiphol. Met een beetje "geluk" heb je vertraging en dan komt het vanzelf goed.

Volgende keer een net iets duurdere vlucht kiezen kan het verschil tussen dag en nacht (letterlijk) maken.

getty
door getty - Apr 25, 2010 om 20:04
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wij hebben afgelopen zomer bij 123parking geparkeerd. Prima serivce.
Het ligt op een paar km van schiphol af en je wordt gehaald en gebracht vanaf hun parkeerplaats. Wij hebben gewoon contact betaald, geen creditkaart nodig. Prijs is vergelijkbaar met andere langparkeren, ongeveer 5 euro per dag.

getty
door getty - Apr 25, 2010 om 20:05
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Nog een aanvulling: wij kwamen ook om 2 uur ;'s nachts aan op schiphol. Hun even gebeld en ze waren er met 15 minuten om ons op te halen en naar de auto te brengen.

edwardus
door edwardus - Apr 25, 2010 om 21:30
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Of 123parking hiermee vergelijkbaar is weet ik niet, maar ik zou zeggen, lees dit wel even van tevoren: goedkoop parkeren schiphol

edrick3
door edrick3 - Apr 26, 2010 om 13:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo snowgirl,

Heb goede ervaringen met schipholparkfly.
Heb een aantal mogelijkheden om te parkeren bij Schiphol vergeleken en deze kwam als één van de goedkoopste uit de bus.
Als je - afhankelijk van de vertrektijd - overweegt om te overnachten zodat je zonder stress van te voren richting Schiphol kunt rijden, dan is hotel Zwanenburg een goede optie!
Ook goede ervaringen mee.
Fijne vakantie!

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 26, 2010 om 13:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nog even voor de duidelijkheid: bij hotel Zwanenburg betaal je weliswaar een overnachting (nu 102 euro), maar kun je gratis 15 dagen parkeren! Elke dag langer + 3,50

di
door digioma - Apr 26, 2010 om 15:29
646 Antwoorden / 29 Vragen

Wij vliegen half mei ook en moeten om 04.00 uur op Schiphol zijn.
Eigen auto op Schiphol parkeren zien we niet zitten, dus Schipholtaxi besteld via ons reisbureau voor zowel heen- als terugreis.
Vanuit Noord-Holland 70 euro voor 2 personen voor 2 ritten ; per persoon per rit dus 17,50... daarvoor gaan wij niet rommelen met taxi's en treinen midden in de nacht!

edwardus
door edwardus - Apr 26, 2010 om 15:50
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Fijn voor jullie, maar er zijn ook mensen die niet in Noord-Holland wonen.
Drenthe bijvoorbeeld.

to
door tomnick - Jun 11, 2010 om 13:21
6 Antwoorden / 11 Vragen

Ik weet niet waarom je geevn creditkaart hebt, maar als je op vakantie gaat is het altijd handig deze achter de hand te hebben voor onvoorzienen uitgaven. Je HOEFT hem niet te gebruiken toch?? Smart Parking is dan veel voordeliger en je bent zo met de schipholbus vanaf P3 in de hal. In de zomermaanden gaan er trouwens extra nachttreinen richting Schiphol!!!!!

ro
door rokla - May 11, 2011 om 17:09
2 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt meerdere vergelijkingssites die je goed kunnen helpen.
Goedkoperparkerenschiphol.nl of Schipholvergelijk.nl gebruik ik zelf.