jh
door jhjk Mar 4, 2014 om 21:54
Vakantie & reizen

Prijsvrij

Reis geboekt 469 euro, was beschikbaar,aanbetaling gedaan, binnen 24 uur email,niet meer beschikbaar op die datum voor die prijs, de reis 120 euro duurder,
Na telefonisch contact kon men geen datum vinden waarop die prijs wel van toepassing is.
Valse voorlichting??
Lokkertjes??
Zie je geld maar terug te krijgen

2757 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 00:01
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

U heeft sowieso recht op geld terug als u de reis niet door wilt laten gaan. Willen ze dat dan niet teruggeven?

jh
door jhjk - Mar 5, 2014 om 09:12
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Inderdaad zij hebben aangegeven het geld terug te storten.
Maar de trigger is, de prijs voor de reis, die uiteindelijk 110 euro duurder wordt

pr
door prijsvrij.nl - Mar 5, 2014 om 12:45
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte jhjk,

Allereerst erg vervelend te horen dat de door u gekozen reis niet meer voor dat bedrag beschikbaar was. Zou u contact op willen nemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl via het e-mailadres contact@prijsvrij.nl of per telefoon via 0900-7745787?
Zij zullen voor u uitzoeken wat de status is van uw dossier en de terugbetaling van de aanbetaling.

Met vriendelijke groet,
Prijsvrij.nl
Afdeling Webcare

jh
door jhjk - Mar 14, 2014 om 09:39
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Eerlijk is eerlijk, binnen 48 uur geld terug gestort op de rekening!
Verbazend echter dat de reis noch steeds voor een prijs wordt aangeboden die men niet waar maakt!

tijger1
door tijger1 - Mar 14, 2014 om 10:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Is gewoon lokken, de meeste mensen kiezen dan die duurdere. Kassa.

zoekster
door zoekster - Mar 14, 2014 om 11:19
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Als u zeker weet dat dit de gangbare praktijk is van deze site, kunt u een klacht indienen bij de ACM omdat dit onder de wet Oneerlijke handelspraktijken (OHP) valt. Dat kan via consuwijzer.

klik HIER

De ACM is flink op dreef en deelt tegenwoordig fikse boetes uit aan bedrijven die zich niet aan de wet houden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer