ma
door mariam2018 May 23, 2016 om 12:52
Vakantie & reizen

Reisorganisatie

Geachte heer/mevrouw
Ik wil graag komende zomer naar Marokko (Al Hoceima) op vakantie gaan, daarom ben ik gaan kijken naar reisorganisatie die dit mogelijk maken. Vliegmaatschappijen die naar deze bestemming vliegen zij Corendon, Transavia en Royal Air Marco, maar voornamelijk Corendon en Transavia verkopen en/of bieden de tickets aan/via derden.

Via Google kwam ik op Otla maar ik weet niet of deze een betrouwbare reisorganisatie is, want ze geven aan dat zij zijn aangesloten bij SGR en Calamiteitenfonds. Ik heb contact opgenomen met SGR en Calamiteitenfonds om dit te controleren, maar zij bevestigen mij dat dit niet klopt. Ook heb ik contact op genomen met Transavia om te controleren of zij tickets hebben verkocht aan Otla, maar de klantenservice kon mij daarbij niet helpen. Via Google heb ik gezien dat Otla, Komfly en Virent (verhuur van auto's) de zelfde rekeningnummer gebruiken namelijk NL61ABNA0415117364.

Ik heb vervolgens contact opgenomen met Otla over mijn bevindingen, maar eerst ben ik te woord gestaan in de naam van Komfly door een slecht Nederlands sprekende vrouw met commerciële praatjes. Toen ik mij bevindingen ging aankaarten werd mevrouw niet beleefd en toen het heet onder haar voeten werd ging zij ophangen.

Ik vroeg mij af of een dergelijke reisorganisatie bij jullie bekend is en wat vinden jullie hiervan.

Met vriendelijke groet
Mariam

2995 3 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 23, 2016 om 12:56
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mariam2018 ,

Deze reisorganisatie ken ik niet , wat ik hier van vind zegt toch al genoeg bij uw uitleg , niet betrouwbaar .

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - May 23, 2016 om 13:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik vroeg mij af of een dergelijke reisorganisatie bij jullie bekend is.

Bedoel je met 'jullie' de mensen die hier op dit forum een kijkje komen nemen?
Of de redactie van Kassa?
In het laatste geval: onderaan deze pagina onder Service klikken op 'Contact' (maar denk niet dat dit een zaak/vraag voor de redactie is!).

Waarom boek je niet via één van de bekende(re) organisaties die wél zijn aangesloten bij SGR etc. Lijkt me wel zo verstandig.

En voor alleen vliegtickets kun je bv. terecht bij vliegwinkel.nl etc.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - May 23, 2016 om 13:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je bent in ieder geval zo verstandig geweest e.e.a. te controleren. Ik neem aan dat SGR en Calamiteitenfonds actie tegen deze club gaan ondernemen i.v.m. misbruik van hun logo?

TIP: als op sites vermelde logo's NIET aanklikbaar zijn (zelfde telt ook voor bijv. Thuiswinkel.org logo), dan zijn bedrijven/webshops enz. NIET aangesloten.

Ik ken die club verder niet en wat ik er van vind? Onbetrouwbare bende.

Ik heb contact opgenomen met SGR en Calamiteitenfonds om dit te controleren, maar zij bevestigen mij dat dit niet klopt.