Reisvouchers kruidvat problemen met boeken
Goedendag,
Graag wil ik het volgende bij u onder de aandacht brengen:
Kruidvat bood vorig jaar ( juni 2022) een 8 daagse zonvakantie aan voor euro 199,00 p.p. Deze hebben wij toen gekocht.
Inmiddels is het februari en hebben wij geen vakantie kunnen boeken.
De vouchers hadden een geldigheid tot 01-01-2023, echter was het niet mogelijk om een de voucher te verzilveren binnen 2 maanden voor vertrek terwijl wij in maart een reis naar Zadar zouden willen boeken. Hierop heb ik 22-12-2022 een reis geboekt naar Zadar, vertrek vanuit Eindhoven. Binnen 7 dagen zouden wij de boekingsbevestiging ontvangen die wij echter niet hebben ontvangen. De vliegmaatschappij is FlyWise, zij beweren dat onze vouchers waren verlopen op het moment van boeking?!
Wij hebben meerdere mailcontacten gehad met zowel kruidvat als met Flywise. Het is het welbekende klassieke verhaal "van het kastje naar de muur".
Het vervelendste is dat wij ons geld en vrijgevraagde week kwijt zijn. Online hebben wij meerdere klachten gelezen over de maladife werkwijze van flywise. Heeft u hierover meer klachten ontvangen? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Fam Wobma
Ik probeer een link te geven. (Meestal lukt het me niet).
Wij kunnen u als vrijwillige vraagbeantwoorders u niet helpen en is uw vraag denk ik bestemd voor de redactie van kassa: kassa@bnnvara.nl
Het kan ook zinvol zijn om dit te melden bij Meldpunt van Omroep Max waar men ook veel aandacht besteed aan dit soort zaken https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/
@TENORMIN verwees al naar trustpilot en nu ik de reviews daar ook zie neem ik aan dat een en ander mogelijk al wel bekend zal zijn en gelet op de zeer slechte ervaring vrees ik 'het ergste'. U kunt ook proberen via een ingebreke stelling uw geld terug te krijgen en zie dan https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ te benutten. Of dat wat oplevert???? en dan weer gelet op de slechte reaacties
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Opzeggen lidmaatschap FVD
Beste lezers,
Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer