Fa
door Fam Wobma Feb 10, 2023 om 13:07
Vakantie & reizen

Reisvouchers kruidvat problemen met boeken

Goedendag,

Graag wil ik het volgende bij u onder de aandacht brengen:
Kruidvat bood vorig jaar ( juni 2022) een 8 daagse zonvakantie aan voor euro 199,00 p.p. Deze hebben wij toen gekocht.
Inmiddels is het februari en hebben wij geen vakantie kunnen boeken.
De vouchers hadden een geldigheid tot 01-01-2023, echter was het niet mogelijk om een de voucher te verzilveren binnen 2 maanden voor vertrek terwijl wij in maart een reis naar Zadar zouden willen boeken. Hierop heb ik 22-12-2022 een reis geboekt naar Zadar, vertrek vanuit Eindhoven. Binnen 7 dagen zouden wij de boekingsbevestiging ontvangen die wij echter niet hebben ontvangen. De vliegmaatschappij is FlyWise, zij beweren dat onze vouchers waren verlopen op het moment van boeking?!
Wij hebben meerdere mailcontacten gehad met zowel kruidvat als met Flywise. Het is het welbekende klassieke verhaal "van het kastje naar de muur".
Het vervelendste is dat wij ons geld en vrijgevraagde week kwijt zijn. Online hebben wij meerdere klachten gelezen over de maladife werkwijze van flywise. Heeft u hierover meer klachten ontvangen? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Fam Wobma  

3077 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 10, 2023 om 13:34
16895 Antwoorden / 108 Vragen
2

Ik probeer een link te geven. (Meestal lukt het me niet).

https://nl.trustpilot.com/review/flywise.nl

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2023 om 15:25
16908 Antwoorden / 202 Vragen
0

Wij kunnen u als vrijwillige vraagbeantwoorders u niet helpen en is uw vraag denk ik bestemd voor de redactie van kassa: kassa@bnnvara.nl

H
et kan ook zinvol zijn om dit te melden bij Meldpunt van Omroep Max waar men ook veel aandacht besteed aan dit soort zaken https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/

@
TENORMIN verwees al naar trustpilot en nu ik de reviews daar ook zie neem ik aan dat een en ander mogelijk al wel bekend zal zijn en gelet op de zeer slechte ervaring vrees ik 'het ergste'. U kunt ook proberen via een ingebreke stelling uw geld terug te krijgen en zie dan https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ te benutten. Of dat wat oplevert???? en dan weer gelet op de slechte reaacties

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer