Fa
door Fam Wobma Feb 10, 2023 om 13:07
Vakantie & reizen

Reisvouchers kruidvat problemen met boeken

Goedendag,

Graag wil ik het volgende bij u onder de aandacht brengen:
Kruidvat bood vorig jaar ( juni 2022) een 8 daagse zonvakantie aan voor euro 199,00 p.p. Deze hebben wij toen gekocht.
Inmiddels is het februari en hebben wij geen vakantie kunnen boeken.
De vouchers hadden een geldigheid tot 01-01-2023, echter was het niet mogelijk om een de voucher te verzilveren binnen 2 maanden voor vertrek terwijl wij in maart een reis naar Zadar zouden willen boeken. Hierop heb ik 22-12-2022 een reis geboekt naar Zadar, vertrek vanuit Eindhoven. Binnen 7 dagen zouden wij de boekingsbevestiging ontvangen die wij echter niet hebben ontvangen. De vliegmaatschappij is FlyWise, zij beweren dat onze vouchers waren verlopen op het moment van boeking?!
Wij hebben meerdere mailcontacten gehad met zowel kruidvat als met Flywise. Het is het welbekende klassieke verhaal "van het kastje naar de muur".
Het vervelendste is dat wij ons geld en vrijgevraagde week kwijt zijn. Online hebben wij meerdere klachten gelezen over de maladife werkwijze van flywise. Heeft u hierover meer klachten ontvangen? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Fam Wobma  

3072 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 10, 2023 om 13:34
16889 Antwoorden / 108 Vragen
2

Ik probeer een link te geven. (Meestal lukt het me niet).

https://nl.trustpilot.com/review/flywise.nl

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2023 om 15:25
16906 Antwoorden / 202 Vragen
0

Wij kunnen u als vrijwillige vraagbeantwoorders u niet helpen en is uw vraag denk ik bestemd voor de redactie van kassa: kassa@bnnvara.nl

H
et kan ook zinvol zijn om dit te melden bij Meldpunt van Omroep Max waar men ook veel aandacht besteed aan dit soort zaken https://www.maxmeldpunt.nl/meld-uw-klacht/

@
TENORMIN verwees al naar trustpilot en nu ik de reviews daar ook zie neem ik aan dat een en ander mogelijk al wel bekend zal zijn en gelet op de zeer slechte ervaring vrees ik 'het ergste'. U kunt ook proberen via een ingebreke stelling uw geld terug te krijgen en zie dan https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en is dit voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ te benutten. Of dat wat oplevert???? en dan weer gelet op de slechte reaacties

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
HaaJee - Jul 19, 2024 om 16:23
Geldzaken & recht

‘Mag de Testamentair Executeur zomaar privébericht doorsturen naar iedereen

Mama pas overleden,  stuur haar een privé mail
Was ook al niet welkom op mijn moeders uitvaart,  moest het maar volgen via een link op de telefoon. 
Was geen ruimte voor de rolstoel,  was tijdens de wekelijkse boodschappen voor Mama overvallen door meerdere hersenbloedingen en meerdere herseninfarcten,  nu 100% gehandicapt. 
Mag mijn zus, Testamentair executeur mijn privéema ... Lees meer

ro
robgreet - Jul 19, 2024 om 16:44
Computers & telefonie

Prepaidkaart leegetrokken vodafone,absoluut niet gebeld of sms gestuurd,hoe kan

prepaidkaart,is weer leeggetrokken vodafone,er is absoluut niet mee gebeld of sms jes gestuurd,hoe kan dit?doe ik iets fout Lees meer

Ha
Hadrian - Jul 13, 2024 om 21:26
Vakantie & reizen
Stenaline en ontbijt

Stenaline en ontbijt

Maak je een overtocht naar Harwich dan kun je als extra voor € 15 een ontbijt voucher kopen. Tot vorig jaar was er dan een ontbijtbuffet en je kon kiezen wat je wilt. Nu is dat verandert en moet je een keuze maken uit het menu. Een volledig Engels ontbijt kost dan € 15, te betalen met de voucher. Maar er zijn ook andere opties, bijvoorbeeld yoghurt met fruit en granola en dat kost € 6,50. Be ... Lees meer